Kirjoittaja Aihe: Normaalien ja tavallisten ihmisten oudot asenteet ja toiminta  (Luettu 8536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Normaalien ja tavallisten ihmisten oudot asenteet ja toiminta
« Vastaus #20 : pe 14.10.2016, 09:44:44 »
Ja se mistä minä suutun ja mikä turhauttaa ja ärsyttää on se kun edellytetään että pitäisi tajuta joku asia josta itsellä ei ole hölkäsen pölähdyksen verran mitään hajuakaan. Rauta-aika-tv-sarjassa jota lapsena inhosin, mutta joka nykyään kiinnostaa jonkin verran sanoo muistaakseni "Väinö" näin että et sinä sitä ymmärrä, enkä minä sitä sinulle opeta. Kyllä siinä on välillä itku ikenillä kun tulee sellaisia olotiloja että noin on. Ei vaan tajua.

Toivottavasti edes hautaan kaatuessaan on himppasen viisaampi, ja osaa hahmottaa että eipä asioilla niin järin väliä olekaan:

Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #21 : la 05.11.2016, 17:51:39 »
Nyt tuli sellainen outouspaukku että joku saa selittää minulle vaikka rautalankamallista vääntäen että miksi näin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001946531.html?utm_medium=social&amp%3Butm_content=www.iltasanomat.fi&utm_source=facebook&utm_campaign=facebook-share

Tilanne on se että perhe kitkuttaa juuri ja juuri.

Maria on saanut apua taloudelliseen ahdinkoonsa seurakunnalta. Sieltä on kannustettu hakemaan myös toimeentulotukea, sillä perheen tulot ovat niin vahvasti alle laskennallisen toimeentulominimin.

Pienellä paikkakunnalla elävää Mariaa epäilyttää se, että pitääkö kunnan sosiaalityöntekijän vaitiolovelvollisuutensa, jos hän sinne menee:

– Olen keskustellut tästä toisen talousahdingossa olevan äidin kanssa, ja hänellä on sama tuntuma kuin minulla.

...

Marian työpaikalla perheen tilanne on tiedossa.

– Olen laittanut työpaikkani seinälle ilmoituslapun, että saisin tytöille vaatteita, ja saimmekin hyviä ja laadukkaita vaatteita ilmaiseksi. Samoin, jos joku työkavereista on ostanut lapselleen uudet converset, olen pyytänyt ne vanhat meidän tytöille.

Pyytämällä tytöt ovat saaneet luistimet, ja yhdet merkkihousut.

– Kehtaan nykyisin kerjätä, ja aina olen saanut kun olen pyytänyt. Olen taloustilanteemme suhteen avoin, enkä häpeile.

Kukaan tuskin takaa etteivätkö työkaverit lallattele asioita ympäri kuntaa, ja hätää kärsivä äiti itsekin kertoo olevansa avoin. Mutta silti: sossuun hän ei halua mennä. Mikä tässä yhtälössä nyt mättää?

Minulla kun ei ole perhettä eikä kusipäisiä ex-aviomiehiä, en tiedä millainen 3. asteen kuulustelussa sossussa käydään tuollaisessa tilanteessa että isä ei voi hommata omille lapsilleen urheiluvarusteita. Olisiko sossuun selvitettävä jotain semmoisia seikkoja joita ei ole jo koko paikkakunnan tiedossa muutenkin...?

- JM

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #22 : su 06.11.2016, 07:26:56 »

Minulla kun ei ole perhettä eikä kusipäisiä ex-aviomiehiä, en tiedä millainen 3. asteen kuulustelussa sossussa käydään tuollaisessa tilanteessa että isä ei voi hommata omille lapsilleen urheiluvarusteita. Olisiko sossuun selvitettävä jotain semmoisia seikkoja joita ei ole jo koko paikkakunnan tiedossa muutenkin...?

Sinulla ei varmaankaan ole ollut kusipäisiä aviomiehiä, mutta omien kirjoitustesi perusteella kusipäisiä miehiä elämässäsi on riittänyt. Epäonnistuneet suhteesi ovat aina olleet miesten syytä.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #23 : ma 07.11.2016, 10:51:25 »

Sinulla ei varmaankaan ole ollut kusipäisiä aviomiehiä, mutta omien kirjoitustesi perusteella kusipäisiä miehiä elämässäsi on riittänyt.

Ironiaako?

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #24 : ma 07.11.2016, 11:15:14 »
Omahyväistä itseriittoista typeryyttä.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Epänormaalin ihmisen jaarituksia.
« Vastaus #25 : ti 08.11.2016, 09:18:40 »
Jäi sitten edelleenkin tietämättä miksei sossuun voi mennä, jos koko kylä jo kumminkin tietää että äitee on rutiköyhä, ja voi vielä näppärästi syyttää siitä ilkeää isähahmoakin. Pelkääkö äiti että se ukko ottaa sinne sossuun yhteyttä ja satuilee asiat jotenkin niin että eipä tule sieltäkään apua, taikka ne lapset lähtevät kuin leppäkeihäs isänsä matkaan?

Koska en itse ole järin normaali ihminen, minulle on monta kertaa tullut mieleen noissa tapauksissa, missä tapellaan lapsista, että mitäs jos se toinen osapuoli vaan tökkäisi ne kersat isälleen että pidä sitten hyvänäsi. Jos äijä on joku narsisti, niin kai ne lapsetkin jossain vaiheessa näkevät valon ja tajuavat millainen se mies on, jonka piti vain pelkällä ähäkutti-asenteella saada lapset itselleen kuin nämä olisivat omaisuutta. Kostaakseen vaimolleen joka oli pääsemässä narskun hirmuvallan alta pois.

(Tilanne voi luonnollisesti olla toisinpäinkin, eli nainen on narsissinuori ja tekee kaikkensa piruillakseen miehelle, ja sitten on tietenkin myös naisia jotka alkavat nimittelemään narsistiksi ketä tahansa jonka kanssa menee sukset ristiin. Tämä huomautettakoon, jottei sitten kenenkään aikaa tärväänny itsestäänselvyyden lopottamiseen.)

Mutta kai tuossa on se pelko että salahullu vanhempi pilaa ne lapsensa kun oikeasti on tunnevammainen ja lapset otti vain saatanallisuuttaan. Mutta tosiaan jos lapset ovat jo teinejä, niin eiköhän heilläkin jo jonkin verran raksuta. Ja kai jossain iässä saa jo itsekin päättää vähän siitä kenen vanhemman kanssa on. Ajatus siitä että lykkää lapsensa jollekulle paskiaiselle että pidäpä sitten keskenäsi juontuu vuosikymmenten taakse jolloin katselin tv-sarjan Naispaholaisen elämä ja rakkaudet. Mutta siinä taisi olla kyllä aika sietämättömät kakaratkin. Tarinan pohjana olevaa kirjaa tuli joskus vilkaistua ja muistelisin että kirjassa Naispaholainen yllytti jonkun liikaa sikisseen nuoren naisen myymään omat lapsensa. Kaikenkaikkiaan siis feministisen emansipoitumisen perussettiä.  ;D

Enivei, iski joku hörhövaihdekin tässä päälle ja mieleeni juolahti että jos uskoo karmaan ja reinkarnaatioon, niin se on ihan turha kurnuttaa siitä että oma parisuhde on päättynyt tai ilkkua sitä jos jonkun toisen suhde on niin tehnyt. Tai tuntea omahyväisyyttä siitä että on onnistunut olemaan pitkään liitossa. Tai siitä että ei ollut niin tyhmä että paukautti itsensä oikein avioliittoonkiin ja väänsä vielä kakaratkin jollekin ääliölle joka sitten kumminkin olisi jättänyt. Kieltämättä jonkinlaista omahyväisyyttä siitä etten ole vihityttänyt itseäni kenenkään kanssa minulla itselläni voi näet ollakin. Mutta se miksi kaikki "olen parempi kuin sinä/muut" -fiilikset ovat turhia johtuu siitä että jos kaikessa onkin kysymys sielujen sopimuksista, niin mikään mahti maailmassa ei saisi sellaista suhdetta jatkumaan mikä jo täytti tehtävänsä. Tai oli ainakin urhea yritys siihen suuntaan. Ehkä on silkkaa ahneutta että ihmissuhteiden pitäisi jatkua ad infinitum. Ja mikä on onnistunut suhde? Sellainenko joka päättyy kun toinen osapuoli kaatuu hautaansa? Miten ihmeessä voisi tietää mitä ajatuksia hänen päässään on pyörinyt, voihan olla että hän olisi juuri pannut eron vireille, mutta sitten sattuikin kuolemaan...

Näin ollen kukaan ei voi olla se juutalainen synagoogassa joka lyö rintaansa ja huutaa miten hän on ihmeellinen ja ihana kun ei ole syntinen. Toisaalta säkkiin ja tuhkaankaan ei hyödytä pukeutua. Miksi pitäisi kyetä "onnistumaan" parisuhteessa jossa ei edes ole hyvä olla? Ihmisen kanssa, joka ei selvästikään rakasta sinua, koska kykenee rakastamaan korkeintaan vain itseään? Olenko itse sellainen? En tiedä.

Ja ovatko parisuhteet niin kauhean merkityksellisiä kuin millaiseen merkitykseen olen moisen nostanut sen puuttuessa? On tuntunut jotenkin tympeältä kuulla ihmisten sanovan että on sitä elämässä muutakin. No, kumminkin on, tai yleensä on. Jos omakohtainen ongelmani on etten oikein saa mitään mistään irti muutenkaan, niin miksi saisin parisuhteestakaan? Kun 2004 tajusin yhtäkkiä ettei mikään tunnu yhtään miltään, kun olin juuri tekemässä juttua josta yleensä nautin, taisin jotenkin kuolla sisäisesti. Siitä eteenpäin kaikki on ollut kutakuinkin yhdentekevää. Ainoastaan sillä oli merkitystä mitä tapahtui kun olin parikymppinen, mutta oliko sekään niin merkityksellistä, vai tuntuiko se siltä koska olin tässä inkarnaatiossa vielä tuoreehko ihminen.

Jos ei usko reinkarnaatioon tai mihinkään sielun suunnitelmiin, niin sitten ehkä uskoo siihen että kaikki on varsin sattumanvaraista. Luin juuri Ultrasta yhden hörhön aivoituksia että ihminen ei ole ajatuksensa ja tunteensa. Jos näin on, niin miten niitä sitten edes voi muuttaa, jos ne ovat jotenkin "epäsuotavia"... Sama kuin yrittäisi tahtomalla saada mustan puseronsa värin muuttumaan vaikkapa taivaansiniseksi?

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #26 : ma 05.12.2016, 10:35:50 »
Onko normaalia että paskat nakkaa muista ihmisistä? Täydellinen välinpitämättömyys taikka huomioimattomuus?

Olin eilen ekaa kertaa syömässä yhdessä syöttölässä mikä on sijoitettu eräässä kauppakeskuksessa niin että siinä on pääovet aika lähellä ja ihmisiä ramppaa ulos ja sisään yhtenä metelinä. Taisi olla viimeinen kerta kun menen sinne syömään, nimittäin kun joku nuori äiti pääsi pikkulapsensa kanssa ovista sisälle, alkoi hän ravistelemaan lapsen alustana ollutta lampaantaljaa niin että karvat ja roskat vaan pöllysivät - siinä parin metrin päässä ruokapöydästäni. Minusta on täydellisen käsittämätöntä miten joku voi ajatellakaan että tässäpä nyt pöllyyttelen kaikki roskat päin aterioitsijoiden lärviä.

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #27 : su 22.01.2017, 22:00:57 »
Suomessa on epänormaali jos ei kittaa viinaa eikä hillu ravintoloissa vähintään muutaman kerran vuodessa. Jos on pariton, niin on suorastaan velvollisuus etsiä kumppania sieltä oksennuslammikoiden keskeltä. Jotenkin kumminkin tämä touhu ei vaan minulle maita, vaikka olisi miten normaalia hyvänsä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701222200057683_uu.shtml

Mies oli yrittänyt aamuyön tunteina lähennellä naista ravintola Hamburger Börsin tanssilattialla Turussa.

Nainen oli tehnyt sanoin ja elein selväksi, ettei hän kaipaa miehen kosketusta. Tästä kimpaantuneena mies päätti virtsata naisen päälle keskellä ravintolan tanssilattiaa.

Jaloillensa lämpimän suihkun saanut nainen menetti yllättävästä käänteestä malttinsa ja löi lorottelevaa miestä tuopilla. Paikalle jouduttiin kutsumaan poliisi selvittämään välikohtausta.

Aggressiivisesti käyttäytynyt mies päätyi loppuyöksi poliisiputkaan rauhoittumaan.

Poliisi epäilee miestä sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta ja naista pahoinpitelystä.

Edit. Kyseessä olikin ulkomaalainen mies. Miksei sitä voinut heti sanoa? Minä kun ehdin luulemaan että tämä on tätä suomalaisten keskinäistä humalakäyttäytymistä, eli siis ihan normaalia. Ei tämä olekaan normaalia kännikulttuuria, vaan ulkomaalaisen normaalia kunniakulttuuria...?

http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3173418/Mies+ahdisteli+naista+Borsissa+ja+virtsasi+jaloille+nainen+loi+tuopilla

Poliisin mukaan ulkomaalaistaustainen mies oli lähennellyt naista, joka oli tehnyt selväksi sanoin ja elein, ettei halua miehen koskevan itseään. Mies oli tämän päätteeksi virtsannut naisen jalkojen päälle.
« Viimeksi muokattu: ma 23.01.2017, 11:47:51 kirjoittanut Norma Bates »

- JM

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #28 : ma 23.01.2017, 12:00:53 »
Suomessa on epänormaali jos ei kittaa viinaa eikä hillu ravintoloissa vähintään muutaman kerran vuodessa. Jos on pariton, niin on suorastaan velvollisuus etsiä kumppania sieltä oksennuslammikoiden keskeltä. Jotenkin kumminkin tämä touhu ei vaan minulle maita, vaikka olisi miten normaalia hyvänsä:

Asenna nyt hyvä ihminen se Tinder puhelimeesi.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #29 : ma 23.01.2017, 12:03:25 »

Asenna nyt hyvä ihminen se Tinder puhelimeesi.

Jos sen älypuhelimen hommaan, niin ehkä. Mutta pessimistinä olen ihan varma että sekin on eilistä päivää siinä vaiheessa kun minä sinne pärstäni ängen. On jo ollut juttua netissä että kuka siellä enää viitsii olla, ei kukaan. Missä porukat sitten ovat? Tappelemassa ravintoloissa turvisten kanssa?  :D

- JM

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #30 : ma 23.01.2017, 12:13:18 »
Ajattele jos löydät jonkun komean, älykkään ja köyhän turvismiehen sieltä Tinderistä. Tai joku kongolainen musta villi, jolla on väkevien henkien siunaama toteemipaalu vailla palvojaansa. Mielestäni ansaitsisit mukavana naisena sellaista hoitoa, joka saisi sinut unohtamaan tuon negatiivisuutesi.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #31 : ma 23.01.2017, 12:37:51 »
Vautsi vau. Mää voisin vaikka keräillä jonkun tiun näitä itämaiden ihmeitä ja etelän tuliaisia ja sitten laittaisin näille kaikille kehotuksen saapua yhteen ja samaan osoitteeseen samalla kellonlyömällä. Sinne joku salakamera kuvaamaan että tuleeko muutakin lyöntiä, jos sattuvat porukat vähän hermostumaan eli tulee ns. seksuaalinen hätätila kun naikkosta ei olekaan missään, mutta kilpailevia uroksia sitten sitäkin enemmän.

Tai ehkä se helpottaisi kun nakkaisi porsaan sinne sekaan.

- JM

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #32 : ma 23.01.2017, 12:39:33 »

.... Tai joku kongolainen musta villi, jolla on väkevien henkien siunaama toteemipaalu vailla palvojaansa. Mielestäni ansaitsisit mukavana naisena sellaista hoitoa, joka saisi sinut unohtamaan tuon negatiivisuutesi.

Täkyjä Toiviaisen Raijalle? Tämä on nyt jo lähellä kiihotuspuhetta, jota vaalien alla seurataan ihan erityisherkkyydellä.

SF.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #33 : ke 25.01.2017, 14:17:47 »
Vautsi vau. Mää voisin vaikka keräillä jonkun tiun näitä itämaiden ihmeitä ja etelän tuliaisia ja sitten laittaisin näille kaikille kehotuksen saapua yhteen ja samaan osoitteeseen samalla kellonlyömällä. Sinne joku salakamera kuvaamaan että tuleeko muutakin lyöntiä, jos sattuvat porukat vähän hermostumaan eli tulee ns. seksuaalinen hätätila kun naikkosta ei olekaan missään, mutta kilpailevia uroksia sitten sitäkin enemmän.

Tai ehkä se helpottaisi kun nakkaisi porsaan sinne sekaan.

Emmanuellessa tai sen jatko-osassa on kohtaus, jossa kaksi itämaista ottelijaa tappelee kehässä, ja kun Emmanuelle kysyy länsimaiselta tutultaan mitä voittaja saa palkinnoksi, niin se voittanut kaveri tulee vastaukseksi panemaan Emmanuellea heti paikan päällä.
« Viimeksi muokattu: ke 25.01.2017, 14:19:51 kirjoittanut Laika »

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #34 : to 02.02.2017, 10:03:10 »
Naisten jälkikäteisraivostuminen on ilmiö joka ihmetyttää itseäni silloin kun siihen on syynä se että joku kaveri on saanut naisen kiukuttelemaan jälkikäteen asiasta josta hän tilanteen varsinaisesti oltua päällä ei sanonut mitään negatiivista. Olen minäkin sen verran nainen ihmiseksi että saatan olla jotenkin hölmistynyt niin että silloin kun pitäisi, en saa suutani auki ja sanottua että nythän pomppasi ja loikkasi. Tietty joissain piireissä suuttumusta ei mukamas saisi paljastaa, kun lapselliset ihmiset pääsevät sitten naureskelemaan, mutta parempi sekin että on välittömästi "huumorintajuton raivis" kuin että myöhemmin. Enivei, siis kyllähän minullekin joskus käy niin että vasta myöhemmin tajuan suuttua tosissani. Joskus siihen on mennyt vuosiakin ennen kuin tajuan että ei juMAlauta...

Mutta tämä kavereiden masinoima rähjääminen. Tuli tällainen tilanne että möläytin jotain ehkäpäs epäsuotavaa eräällä taholla netissä. Missäs sitä muuallakaan. Livenä kai tulee oltua kumminkin varovaisempi. Tai toisaalta livenä ei olla pelkän tekstin varassa... No, tästä yksi mies otti pultit. Oikein repesi. Oli ilmeisesti törmäillyt vähän liian monta kertaa samanlaisiin juttuihin, eikä osannut ottaa huumorilla. Ainakin varttiprosentin verran se sanomani juttu oli kyllä kieli poskella kiekaistu, ja esmes tällä foorumilla sitä tuskin olisi noteerannut kukaan mitenkään, tai korkeintaan normamaisuutena. Ilmestyi sitten yv naiselta joka selitti että se mies on vaan niin kyllästynyt sellaiseen matskuun, ja minä käsitin niin että tämä nainen selityksellaan pahoitteli esmes sitä että mies nimitteli minua. Vaihdoimme jopa pari kommenttia eräästä muusta asiasta ja tuli iloinenkin hymiö.

No annas olla, tuntikausia insidentin jälkeen yhtäkkiä on tullut yv jossa em. nainen on kuin raivokohtauksen saanut että antaa olla viimeinen kerta tuota lajia ja jos tämmöinen vielä jatkuu niin sinut poistetaan täältä (siltä taholta missä kirjoiteltua tuli). Ja tämä tiedotus sen jälkeen kun hän oli keskustellut sen miehen kanssa - kaverinsa kanssa. Minä en ollut koko tuona väliaikana möläytellyt yhtään mitään enempää.

Sen kuin sitten poistavat jos kaveripiirin kesken niin päättävät, mutta jälleen kerran ihmettelen että sen takia että kaverilla on joku vitutus menossa ja joku, nyt minä, onnistuu tökkäisemään tahtomattaan herkkään kohtaan, että tällainen pyhä raivo. Kun oli jo hyvässä hengessä keskusteltu toisen osapuolen kanssa (ei siis kuitenkaan sen raivostuneen miehen kanssa). Enkä jaksa alkaa maanittelemaan sitä miestä että en minä niin pahalla ja eihän se edes ollut sinua henk.koht. käsittelevä se komma, niin kuin ei ollutkaan.

On minullakin nykyään muutama kaveri, livenä ja netissä. En oikein usko että kukaan heistä olisi "puolesta raivostuja". Jos seuraisin tosi-tv:tä, niin ilmeisestikin siellä on jotain ihme kähinöitä loppumattomiin. Se-ja-se sanoi niin ja noin, ja kyllä pillastuin. Kamalaa, ei enää leikitä sen kanssa.

Kaippa se mitä en vaan ymmärrä normaaleissa ihmisissä on se miten loputtoman lapsellisia he voivatkaan olla.

Edit: Jäkätystä tuli tänään vielä lisää ja nyt kummaltakin. Oli tosiaan oikein jihad alkanut. Toinen kertoi että reilun tuhannen ihmisen kanssa ei ole ollut vastaavaa ongelmaa kuin minun kanssani, ja (ilmeisesti toisesta tietämättä) toinen kävi sanomassa että hän on törmännyt 50 ihmisen kohdalla samanlaiseen kuin minä olen. Mitenkähän se nyt mahtaa sitten olla.

a) Kukaan ei ole ollut samanlainen paskapää kuin minä.
b) 50 ihmistä on ollut samanlainen paskapää kuin minä.
c) Parista kommentista saattoi päätellä että olen samanlainen paskapää kuin 50 ihmistä, vaikka kukaan ei ole ollut samanlainen paskapää kuin minä.

Kyllä normaalit ihmiset ovat sitten ihanan loogisia. Parempi pysyä vaan epänormaalina, koska logiikka kumminkin on minulle huisin tärkeä juttu. Toki tunteetkin ovat, eikä tunnu kivalta olla kahden ihmisen raivonpurkauksen kohteena vain jonkin sellaisen möläytyksen takia jota olisin voinut toki pahoitellakin, jos olisi annettu ja olisi puhuttu järkeä ja asiaa. Mutta ei, kun tunteet vie, niin siinä ei tosiaan ajatella sitä että yhdestä ihmisestä voi olla tosi ahdistavaa olla kahden tai useamman ihmisen raivon kohteena.

Piti tämäkin taas nähdä, vaikka kuvittelin että nämä nettimökellykset olisivat meikäläisen kohdalla jo vähenemään päin.
« Viimeksi muokattu: to 02.02.2017, 12:34:04 kirjoittanut Norma Bates »

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #35 : ke 15.02.2017, 22:29:38 »
Tämä nyt on pelkkää fiktiota, mutta olettaisin että jonninverran todellisuutta ko. sarja voi kuitenkin liipata. Elikkä Sinkkuelämää on kyseessä. Tulihan se aikoinaan katsottua alusta loppuun asti, mutta en minä sitä ulkoa muista - nyt kun satuin jostain jatkosta jotain näkemään, niin tuli mieleen vanha ihmetykseni. Että kuinka ihmeellisillä ja mitättömillä syillä siinä sarjassa lempattiin deittikaveri. Nyt oli tilanne että mies oli kiiruusti tekemässä lähtöä ja se punapää siinä hymyssä suin intti että sano nyt vaan suoraan että ei vaan oikein napannut, johon mies väitti että kyllä olisi ollut ihan ok, ja viimein hän sitten paljasti että on pakko lähteä nopsaan kun on ripuli. Olletikin siihen se tämän tyypin tapailu sitten jäikin. Kysyn vaan että miksi? Eikö ihminen saa sairastua tapaamisessa ilman että se on heippa ja hyvästi? (Olivat syöneet jotain itämaista sapuskaa ja se ei miehen suolille sopinut.)

Sellaisen keissin kuitenkin muistan jostain toisesta jaksosta että se Carrie saa ihme paranoikohtauksen ja myllertää satunnaisen seksikumppaninsa koko kämpän läpi, eli siis tonkii tämän kamoja. En muista enää miksi, mutta kai häneen iski joku pelko että mikähän se tyyppi on miehiään. Naikkonen jää tonkijaisistaan kiinni ja se oli siinä, vaikka oli jo pantu (vaiko juuri sen vuoksi?) Ihmettelin sitäkin että eikö tuommoisesta voi saada anteeksiantoa. Nyt kun tarkemmin asiaa ajattelen, niin ehkä ei. Mutta kyllä siitä pitäisi voida vielä jatkaa että joku nyt vähän ripuloi. Ei sentään deittinsä päälle paskonut.

- JM

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #36 : su 14.05.2017, 22:22:52 »
Kai tämäkin pitää normaaliksi määritellä, kun sitä noin moni harrastaa.

http://www.nainen.com/kysely-lahes-puolella-parisuhteessa-olevista-naisista-on-varamies-katsottuna/

Lähes puolella parisuhteessa olevista naisista on “varamies” katsottuna itselleen, eli siis mies, joka on olemassa siltä varalta, jos parisuhde nykyisen kanssa ei onnistukaan. Metron mukaan tämä ilmeni OnePoll.com:n teettämästä kyselystä, johon vastasi 2 000 ihmistä.

Vastanneista naisista 43 prosentilla on Herra Varasuunnitelma olemassa. Todennäköisin ehdokas on vanha ystävä, joka on kuin veli naiselle.

Muita mahdollisia “varamiehiä” voivat olla entiset poikaystävät tai entiset aviomiehet, työkaverit tai joku, jonka nainen on tavannut salilla. Metron mukaan varalle katsottu mies on usein joku, jonka nainen on tuntenut noin seitsemän vuotta ja on mahdollista, että nykyinen kumppanikin on tavannut hänet.

Kyselyn mukaan yksi kymmenestä “varamiehestä” on jo tunnustanut kuolemattoman rakkautensa naista kohtaan. Yksi viidestä naisesta taas kertoi, että varasuunnitelma olisi valmis jättämään kaiken naisen vuoksi.

Sillälailla. Erittäin kiva tietää näin sinkkuna että osa sinkkumiehistä on varattu varattujen naisten varamiehiksi.  >:(

- JM

Poissa Vaihdokas

• Täysjäsen
« Vastaus #37 : su 14.05.2017, 23:11:51 »
Jäi paska fiilis siitä kaikesta, kuten jää aina kun syytetään jostain mikä ei ole edes käväissytkään mielessäni. Mutta nyt sitten pyörii jälkikäteen päässäni, pitkävihainen kun olen:

Kuka helvetti laittaa tyttöystävästään kuvan nettiin keskustelufoorumille?!

No voihan itku Norma. Menin lukemaan tämän ketjun ja nyt olen tässä pohtinut, että onkohan mitään järkeä vastata tähän. Mietin että jos olet unohtanut, niin ehkä harmistut uudestaan, toisaalta jos harmittaa edelleen, niin ehkä osaan selittää niin, että vähän helpottaa. No aika isolla ehkällä, mutta kumminkin. Ainakaan siis ei ole tarkoitus kiertää veistä haavassa.

Kokeillaan siis lyhykäisesti. Luulen, että siinä kävi niin, että ihan samalla tavalla kuin sinä et yhtään tajunnut mitä tapahtuu ja miksi muut reagoi niin kuin reagoi - ne siis jotka siihen juttuun reagoi - niin muutkaan ei yhtään tajunneet, miksi sinä toimit niin kuin toimit. Sinä et tajunnut, että sen naisen täytyy olla sen miehen tuttu, ja muut taas ei tajunneet että sinä et tajunnut. Nää on sellaisia ikäviä asioita, joita vain joskus tapahtuu ihmisten välillä, ilman että kenelläkään on edes mitään oikeasti pahaa tarkoitusta. Mutta niistä selviää eikä niitä kannata jäädä loputtomiin murehtimaan.

Se kirjoittaja harrasti valokuvausta ja postaili foorumille paljon itse ottamiaan kuvia. Nuo kuvat ikään kuin sopivat niiden muiden kuvien jatkoksi. Siitä vaikka olisi voinut päätellä, että ne kuvat oli itse otettuja ja siis kuvaaja todennäköisesti jotenkin tunsi kuvattavansa. Mutta eihän kaikki lue kaikkia ketjuja, ja siksikin tuollainen yhteys voi jäädä hoksaamatta.

Mutta siis ei tästä tarvitse tämän enempää, jäi vain itseäkin vaivaamaan kun luin tuon sun viestin. Melkein luulen että ei sitä episodia kukaan muu enää muistakaaan. Sellaisia sattuu eikä kukaan oikeasti halunnut kenellekään pahaa.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #38 : su 14.05.2017, 23:28:02 »
Jäi paska fiilis siitä kaikesta, kuten jää aina kun syytetään jostain mikä ei ole edes käväissytkään mielessäni. Mutta nyt sitten pyörii jälkikäteen päässäni, pitkävihainen kun olen:

Kuka helvetti laittaa tyttöystävästään kuvan nettiin keskustelufoorumille?!

No voihan itku Norma. Menin lukemaan tämän ketjun ja nyt olen tässä pohtinut, että onkohan mitään järkeä vastata tähän. Mietin että jos olet unohtanut, niin ehkä harmistut uudestaan, toisaalta jos harmittaa edelleen, niin ehkä osaan selittää niin, että vähän helpottaa. No aika isolla ehkällä, mutta kumminkin. Ainakaan siis ei ole tarkoitus kiertää veistä haavassa.

Kokeillaan siis lyhykäisesti. Luulen, että siinä kävi niin, että ihan samalla tavalla kuin sinä et yhtään tajunnut mitä tapahtuu ja miksi muut reagoi niin kuin reagoi - ne siis jotka siihen juttuun reagoi - niin muutkaan ei yhtään tajunneet, miksi sinä toimit niin kuin toimit. Sinä et tajunnut, että sen naisen täytyy olla sen miehen tuttu, ja muut taas ei tajunneet että sinä et tajunnut. Nää on sellaisia ikäviä asioita, joita vain joskus tapahtuu ihmisten välillä, ilman että kenelläkään on edes mitään oikeasti pahaa tarkoitusta. Mutta niistä selviää eikä niitä kannata jäädä loputtomiin murehtimaan.

Se kirjoittaja harrasti valokuvausta ja postaili foorumille paljon itse ottamiaan kuvia. Nuo kuvat ikään kuin sopivat niiden muiden kuvien jatkoksi. Siitä vaikka olisi voinut päätellä, että ne kuvat oli itse otettuja ja siis kuvaaja todennäköisesti jotenkin tunsi kuvattavansa. Mutta eihän kaikki lue kaikkia ketjuja, ja siksikin tuollainen yhteys voi jäädä hoksaamatta.

Mutta siis ei tästä tarvitse tämän enempää, jäi vain itseäkin vaivaamaan kun luin tuon sun viestin. Melkein luulen että ei sitä episodia kukaan muu enää muistakaaan. Sellaisia sattuu eikä kukaan oikeasti halunnut kenellekään pahaa.

Minulla on vaan joskus harmillisen pitkä muisti. Tuossa nimenomaisessa keississä harmitti se että vaikka tietysti toisinaan olenkin ihan pihalla siitä miten enemmistö ajattelee, niin se ei tuntunut silti oikeudenmukaiselta mätkäistä joku kuusitoista negaa kommentilleni (vai mitä niitä olikaan), kun minusta se vaan kertakaikkiaan ei tunnu oikealta että laittaa läheistensä kuvia jollekin keskustelufoorumille. En oikein usko että olisin tullut ajatelleeksi sitä että kyseessä on miehen tuttu, vaikka olisin miehen valokuvausharrastuksesta tiennytkin. Joskus en kykene ajattelemaan että joku toinen tekee sellaista mitä itse en kykenisi tekemään. Sillä tavalla aivoni ovat putkiaivot.

Tietty "eräältä" foorumilta jäi kyllä mieleen kaikenlaista muutakin, ja tuo nyt oli vaan yksi rikka rokassa. Se on sellaista kun tulee heitetyksi vastoin tahtoaan, selitystä saamatta (saati varoituksia) pihalle, niin jää katkeruutta ja muistelee mieli mustana kaikkea mahdollista.

Mutta kuten tuolloin, niin jatkossakin, aina kannattaa tietysti lähteä keskustelemaan että mikäköhän tässä nyt sitten meni pieleen. En tiedä kuinka paljon teen vastakkain asettelua "normaalit vs. minä", enkä tiedä kuinka epänormaali itse loppujenlopuksi olen. Ehkä olisi parempi aina ensisijaisesti lähteä purkamaan asioita väärinkäsityksinä, kuin heti automaattisesti olettaa että normaalit sitä ja minä tätä, ja metsään meni.  :P

Että kyllä juu, shit happens.

- JM

Poissa Vaihdokas

• Täysjäsen
« Vastaus #39 : ma 15.05.2017, 10:03:39 »
Minulla on vaan joskus harmillisen pitkä muisti. Tuossa nimenomaisessa keississä harmitti se että vaikka tietysti toisinaan olenkin ihan pihalla siitä miten enemmistö ajattelee, niin se ei tuntunut silti oikeudenmukaiselta mätkäistä joku kuusitoista negaa kommentilleni (vai mitä niitä olikaan), kun minusta se vaan kertakaikkiaan ei tunnu oikealta että laittaa läheistensä kuvia jollekin keskustelufoorumille. En oikein usko että olisin tullut ajatelleeksi sitä että kyseessä on miehen tuttu, vaikka olisin miehen valokuvausharrastuksesta tiennytkin. Joskus en kykene ajattelemaan että joku toinen tekee sellaista mitä itse en kykenisi tekemään. Sillä tavalla aivoni ovat putkiaivot.

Tietty "eräältä" foorumilta jäi kyllä mieleen kaikenlaista muutakin, ja tuo nyt oli vaan yksi rikka rokassa. Se on sellaista kun tulee heitetyksi vastoin tahtoaan, selitystä saamatta (saati varoituksia) pihalle, niin jää katkeruutta ja muistelee mieli mustana kaikkea mahdollista.

Mutta kuten tuolloin, niin jatkossakin, aina kannattaa tietysti lähteä keskustelemaan että mikäköhän tässä nyt sitten meni pieleen. En tiedä kuinka paljon teen vastakkain asettelua "normaalit vs. minä", enkä tiedä kuinka epänormaali itse loppujenlopuksi olen. Ehkä olisi parempi aina ensisijaisesti lähteä purkamaan asioita väärinkäsityksinä, kuin heti automaattisesti olettaa että normaalit sitä ja minä tätä, ja metsään meni.  :P

Että kyllä juu, shit happens.

Joo, jäähän sitä kaikenlaista mieleen. Mutta tosiaan noin, kuin viimeisessä kappaleessa kirjoitat. Ja kantsii muistaa sekin, että jos koet että sulla on putkiaivot, niin ihan hyvin jollain muullakin voi olla putkiaivot vaikka johonkin toiseen suuntaan. Että joku ei ehkä ymmärrä mitä ihmeellistä on tutun kuvan postaamisessa foorumille (kun lupa siihen on). Valokuvausta harrastava nörtti saattaa nähdä ne kuvansa ensisijaisesti kuvina, teoksina, näin esimerkiksi.

Mutta enempi mulle jää negatiivisesti mieleen sellaiset tapaukset, joissa on mukana tahallisuutta ja pahantahtoisuutta. Nämä tämmöiset kannattaa tosiaan käsitellä vain harmillisina väärinkäsityksinä.