Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävin mediahahmo?  (Luettu 2194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa a4

• Konkari
Vs: Ärsyttävin mediahahmo?
« Vastaus #20 : la 02.04.2016, 10:38:04 »
yllätin itseni juuri, tajuamalla etten saa päähäni yhtään ärsyttävää kohdetta tällä hetkellä.
ihan hyvä ketju itseanalyysiin.
voimakas ärsytys haittaa järjen juoksua. mutta sitäkin ongelmaa on mahdollista tutkia ja hoitaa.

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #21 : la 02.04.2016, 11:44:11 »
yllätin itseni juuri, tajuamalla etten saa päähäni yhtään ärsyttävää kohdetta tällä hetkellä.
ihan hyvä ketju itseanalyysiin.
voimakas ärsytys haittaa järjen juoksua. mutta sitäkin ongelmaa on mahdollista tutkia ja hoitaa.

Minä sentään sain muutaman nimen noukittua muististani ja näistäkin vain yksi on sellainen, että ärsytys johtuu juuri tästä nimeomaisesta henkilöstä. Muut mainitut liittyvät lähinnä ilmiöön, (mielestäni) pöljään huumoriin, ja sattuvat nyt esiintymään tämän ilmiön tiimoilta.

Joillekin noista voi käydä kuten PPP:lle, että sketsihemmona oli ärsyttävä härvääjä Kallialan(?) kanssa, mutta nyt luonto-ohjelmissa erittäin miellyttävä esiintyjä. Rauhallinen ja kuitenkin innostunut asiastaan ja asiassa pysyvä.

Minä kuitenkin ärsyynnyn tyypeistä monestikin niin, että pakko kääntää kanavaa. Noissakin taitaa olla enemmänkin ärsyttävä itse ohjelman formaatti ja etenkin sen vaatima formaatti-talk kuin itse esiintyjät.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #22 : la 02.04.2016, 11:58:07 »
^ jokainen tunteva ihminen ärsyyntyy jostain. harva se päivä saa itsensä kiinni jopa tuohtumuksesta tai jostain isommastakin läikynnästä.

ne ovat silti tuuletusikkunoita omaan sisimpään.
aina voi kysyä, miksi kaikki muut eivät räjähdä, pimahda, kärähdä, kilahda tai vaimeasti tuhahda samasta asiasta.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #23 : ma 08.05.2017, 10:50:03 »
Olli Lindholm on helkkarin ärsyttävä mediahahmo. Onneksi ei ole hajuakaan, mitä ja miten se musisoi.
Unelmani on saada Brutto ystävystymään terojen kanssa, kertsi arvostamaan hakkaamista ja Norma kuksimaan ukkomiehiä.

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #24 : ma 08.05.2017, 19:04:00 »
Nanna Karalahti alkaa myös käydä hermoille.
Unelmani on saada Brutto ystävystymään terojen kanssa, kertsi arvostamaan hakkaamista ja Norma kuksimaan ukkomiehiä.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #25 : ma 08.05.2017, 19:08:09 »
Seuraan niin niukasti mediaa, ettei kukaan varsinaisesti käy hermoille. Monikin varmaan kävisi, jos kyttäisin töllöä enemmän. Haapasalo ja Arman Alizad saisivat varmaan ensimmäisten joukossa vihat niskaansa.

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #26 : ma 08.05.2017, 19:10:45 »
Seuraan niin niukasti mediaa, ettei kukaan varsinaisesti käy hermoille. Monikin varmaan kävisi, jos kyttäisin töllöä enemmän. Haapasalo ja Arman Alizad saisivat varmaan ensimmäisten joukossa vihat niskaansa.

Jännä juttu, noi kaksi ärsyttää pirusti minuakin.

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #27 : ma 08.05.2017, 19:15:24 »
Meidän täytyy nyt lapioida sata tuhatta kiloa tätä kamelinpaskaa taikka muuten me ei syödä, piste.

Kertakaikkiaan. Jotenkin hävettää että länkkäri menee sotkemaan paikallisten ihmisten touhuja osoittaakseen miten hän on niin avuton että ja ne paikalliset ovat niin eteviä että. No totta helvetissä ne ovat kun ovat tehneet sitä paskahommaa joku 20 sukupolvea peräkkäin.

Ärsyttää ulkomaalaisissakin matkailuohjelmissa, brittiläisissä tietty lähinnä, kun sen maailmanmatkaajan pitää aina saada upottaa ne omat paskaiset näppinsä kylänväen leipätaikinaan. Osallistua joka juttuun. Minkä ihmeen takia?
Konmarinoitu kotletti.

Poissa MrKAT

• Konkari
« Vastaus #28 : ma 08.05.2017, 19:17:28 »
Ripsa Koskinen-Papunen (nytkin oli just MTV-uutisissa). Ärsyttävän korkea kova ääninen.

Ja eilen taas se uusi MTV:n urheilujuontaja. Hymyilee liikaa, eilenkin hymyili kun kertoi Suomen murskatappiosta Ranskalle.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #29 : ma 08.05.2017, 19:31:10 »
Tykkään kuunnella radiosta (Yle) Pyöreää pöytää, mutta kun siinä on juontajana Pauli Aalto-Setälä, jota olen aina pitänyt ärsyttävänä oikeistolaisena partiopoikamaisena suvakkina. Onneksi hän on välillä poissa ja juontajana on joku muu.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #30 : ma 08.05.2017, 19:58:44 »
Tässä koonti tähän mennessä mainituista. Jätin poliitikot pois, koska he eivät ole ensisijaisesti mediahahmoja, vaikka työnsä takia mediassa paljon näkyvätkin. Tuo piispakin oikeastaan kai kuuluisi jättää pois sitten, mutta kun en tiedä, onko esim. jotain toimittajan hommaa tehnyt myös?

Kaarina Hazard
piispa Irja Askola
Simo Frangén   2 ääntä
Kaj Kunnas      3 ääntä
Antero Mertaranta
Juhani Tamminen
Henkka Hyppönen
Tuomas Enbuske   4 ääntä
Lasse Lehtinen
Ville Haapasalo   2 ääntä
Putoushahmot   2 ääntä
Miitta Sorvali   2 ääntä
Aku Hirviniemi
Hans Välimäki
kaikki turkulaiset mediahahmot   2 ääntä
Prisman naistoimittaja
Anne Flinkkilä
Ella Kanninen
Jari Tervo
Olli Lindholm
Nanna Karalahti
Arman Alizad   3 ääntä
Ripsa Koskinen-Papunen
Pauli Aalto-Setälä
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Vaihdokas

• Täysjäsen
« Vastaus #31 : ma 08.05.2017, 20:17:43 »
No se joku radio-ohjelma, Terveyden avaimet tai tukipilarit. Niin siinä se nainen, se on ärsyttävä. Välittömästi pitää vaihtaa kanavaa kun sen ääni kuuluu.

Muuten mitään mediahahmoja tunnen aika huonosti ja useimmista on neutraali kuva. Haapasalon sarjoja olen katsonut ja ei ole ärsyttänyt. Arman Alizadin jostain sarjasta olen katsonut yhden jakson kokonaan. Ei se ihmeemmin ärsyttänyt, toisaalta en ehkä ihan hoksannut miksi se on niin ihmeellinen. Ai no joo, olen mä Putousta joskus sattunut jonkun pätkän näkemään ja tuijottanut silmät suurina järkytyksestä. Eli en ymmärrä yhtään, voin antaa kaikille Putous-hahmoille ääneni.

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #32 : ti 29.08.2017, 19:49:39 »
Nostetaanpa tätä.

Sami Minkkinen on kova sana. Tosin hän menee sekoiluissaan niin överiksi, että se on joskus jopa hauskaa.

Sampo Kaulanen ja Sara Forsberg vilahtelevat siellä täällä eikä minulla ole hajuakaan mistä syystä.

Paikalla Brutto

• Konkari
« Vastaus #33 : ti 29.08.2017, 19:55:25 »

Sampo Kaulanen ja Sara Forsberg vilahtelevat siellä täällä eikä minulla ole hajuakaan mistä syystä.
Sampo on mainio tyyppi. Ylläksen kyläkauppias, jonka kohellukset tulivat tutuiksi telkkarissa pyörineessä Ylläs-sarjassa. Sampo on synnynnäinen epäonnistuja, jonka hommat ei meinaa millään mennä tuubiin mutta lopulta menee kuitenkin. Hänet tapaa aika usein livenä Äkäslompolosta Jounin kaupalta ja joskus myös Tampereen yöstä.

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #34 : ti 29.08.2017, 20:18:53 »
Sofia Belorf on kieltämättä kaunis nainen, mutta silti jotenkin rasittava tyrkky.

Paikalla Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #35 : ti 29.08.2017, 20:39:18 »
Sara Forsberg ja Nanna Karalahti. Haapasalon möykkä.

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #36 : ti 29.08.2017, 21:40:54 »
Sara Forsberg ja Nanna Karalahti. Haapasalon möykkä.

Nyt komppaan kybällä. Hyvä Juuli!

Paikalla socrates

• Konkari
« Vastaus #37 : to 31.08.2017, 11:06:31 »
Raakel Lignell on jotain ihan järkyttävää. Taas sönkkää iltiksessä jotain hyvinvoinnista ja kremppojen voittamisesta.

Ei ole edes yhtään nätti.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #38 : to 31.08.2017, 11:20:50 »
Minusta itsensä hauskaksi käsien heiluttelijaksi kuvitteleva Simo Frangén on todella rasittava kuten botoksihuuli Johanna Tuksu Tukiainenkin.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Paikalla Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #39 : to 31.08.2017, 11:35:48 »
En Tuksua ole nähnytkään...mutta ärsyttäviä ovat kaikki mainokset, varsinkin kun ne tulvahtaa kesken elokuvan ennen mitään "hetkinen" varoitusta. Ällöärsyttävä on pitkä trivakon hotellimatkamainos ynnä se hammastahnan, sähköharjan mainos missä tyttö inisee "hän sanoi kyllä." Kerran olen säikähtänyt sydänjuuria myöden yhtä kauppaketjun mainosta missä äijä karjaisi heti alkuun hirveällä voimalla : "Huhhahhei! "
« Viimeksi muokattu: pe 22.09.2017, 17:10:32 kirjoittanut Juuli Hukkaskukka 2 »