Kirjoittaja Aihe: Huumoria (nro 1)  (Luettu 39474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Huumoria (nro 1)
« Vastaus #860 : la 07.01.2017, 20:55:15 »

Feministit ja shakki.

Naisiltahan shakki on kielletty monestakin hyvästä syystä, mutt.....

Vaikutusvaltainen imaami Ahmet Mahmut Ünlü katsoo, että shakin pelaajat ovat paitsi kirottuja myös useimmiten valehtelijoita.

"Shakin pelaaminen on pahempaa kuin uhkapeli ja sianlihan syöminen. ...Ihmiset jotka pelaavat shakkia ovat muita useammin valehtelijoita. Ihmiset jotka pelaavat shakkia eivät saa sanoa Islamin uskonjulistusta kuollessaan", imaami linjaa.

Musta mustaa huumoria.

Jätkä on vissiin joskus hävinnyt shakissa naiselle, vaikkapa siskolleen. Varmasti kyrsii. Alkaa ihmetyttää että onko ylipäätään mitään sellaista harrastusluontoista asiaa jota ei joku imaami, mullahi tai allahi jossain vaiheessa kieltäisi. Uskaltaakohan kukaan edes pieraista kohta enää islamin piirissä, jos joku sattuu vaikkapa saamaan päähänsä että tyyppi pieraisi Mekkaan päin. Siinä voi äkkiä olla päätänsä vajaa?

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #862 : ke 11.01.2017, 21:30:44 »

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #863 : to 12.01.2017, 13:26:56 »
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
« Vastaus #864 : pe 13.01.2017, 16:30:13 »
Kysyn, kun en ymmärrä tasa-arvovouhottajien kaikkia argumentteja, seuraavaa...

Kun halutaan ottaa huudahduksella kantaa sanotaan:
"Voi Herran Jumala..."

Minusta ko. huudahdus on tasa-arvon kannalta väärin... Pitäisi  huudahtaa tasapuolisesti myös:

"Voi Rouvan (Neidin, Pojan ja Miehen) Jumala."

Voitaisiin pikkuhiljaa huudahduksissakin  toteuttaa tasa-arvoista käyttäytymistä, toivon?

Muisto Keijo Kullervo
« Viimeksi muokattu: pe 13.01.2017, 18:30:16 kirjoittanut Keijo Kullervo »
"Tie, totuus ja elämä."

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #865 : pe 13.01.2017, 18:09:38 »
Itse olen kyllä kuullut viljeltävän muotoa "Herra Jumala", eli se herra on siinä jumaluuden titteli, eikä kyse ole jostain jumalan jumalasta eli Herra-nimisen jumalan Jumala-nimisestä jumalasta. Mutta pai ool miins, voisi sinne välillä jotain rouvaakin tunkea. Tai neitiä, jos uskoo että jumaluus on sinkku.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #866 : pe 13.01.2017, 18:15:03 »
Itse olen kyllä kuullut viljeltävän muotoa "Herra Jumala", eli se herra on siinä jumaluuden titteli, eikä kyse ole jostain jumalan jumalasta eli Herra-nimisen jumalan Jumala-nimisestä jumalasta.

Menit sitten selittämään sen varsinaisen huumoriosuuden....

Poissa Isiskar Keturi

• Konkari
« Vastaus #867 : pe 13.01.2017, 18:34:36 »
Itse olen kyllä kuullut viljeltävän muotoa "Herra Jumala", eli se herra on siinä jumaluuden titteli, eikä kyse ole jostain jumalan jumalasta eli Herra-nimisen jumalan Jumala-nimisestä jumalasta.

Menit sitten selittämään sen varsinaisen huumoriosuuden....

Jospa minä jatkan selittämistä: Herra ja Jumala ovat pelkkiä meillä niin suosittuja eufemismeja - kiertoilmaisuja, joilla vältetään käyttämästä Jumalan oikeaa nimeä, jonka käyttämisen Herra itse on kieltänyt.

Jokainen koulua käynyt varmaan tietää, että Jumalamme nimi on Jahve. Yksi muinaisen Lähi-Idän kansojen Jumalista (ehkä midinealaisten sotajumala), joista jotkut käyttävät nimeä Jehova. Hepreaksi Jahven nimi kirjoitettiin JHWH ja lausttiin ehkä "Jahwää". Tai ei lausuttu, koska se oli kiellettyä. Siksi eufemismit.

Hauskaa - eikö? Valtiojumalamme nimeä ei saa sanoa.

SF.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika

Poissa Isiskar Keturi

• Konkari
« Vastaus #869 : pe 13.01.2017, 20:44:34 »

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #870 : la 14.01.2017, 20:41:35 »
13. päivä perjantai ja lento HELVETTIIN...

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000005044595.html

Finnairin reittilento Kööpenhaminasta Helsinkiin perjantai 13. päivänä on herättänyt paljon hilpeyttä sosiaalisessa mediassa.

Sattumusten summan kautta lento AY666 lähti Kööpenhaminasta kello 13 perjantai 13. päivänä ja kyseessä oleva kone on 13 vuotta vanha.

Jos tämä ei vielä riitä, niin oman lisämausteen lennolle antaa sen määränpää Helsinki, joka lennoilla lyhennetään HEL. Pienellä vinoilulla voisi siis ajatella kyseessä olevan lento numero 666 helvettiin perjantai 13. päivänä kello 13.

Kyseinen kone reitillä on tunnukseltaan OH-LXM, ja se on Finnairin mukaan todella 13-vuotias. Kone otettiin käyttöön 6.2.2004.

Flightradar sivusto otti kaiken irti sattumasta ja julkaisi tapauksesta hauskan twiitin. Viestin lopussa kerrotaan matkustajien päässeen turvallisesti Helsinkiin.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #871 : su 15.01.2017, 01:30:08 »
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #872 : su 15.01.2017, 01:33:09 »
Itse olen kyllä kuullut viljeltävän muotoa "Herra Jumala", eli se herra on siinä jumaluuden titteli, eikä kyse ole jostain jumalan jumalasta eli Herra-nimisen jumalan Jumala-nimisestä jumalasta. Mutta pai ool miins, voisi sinne välillä jotain rouvaakin tunkea. Tai neitiä, jos uskoo että jumaluus on sinkku.
Minusta jumala on ja pitää olla äijä!
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Isiskar Keturi

• Konkari
« Vastaus #873 : su 15.01.2017, 10:23:53 »
Kiinalainen autonvalmistaja Guangzhou Automobile Group, GAC, esittelee Detroitin autonäyttelyssä uutta mallistoaan, jonka huipulla komeilee malli - Trumpchi GS7.

SF.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #874 : su 15.01.2017, 10:44:31 »
Minusta jumala on ja pitää olla äijä!

Jos Jahve olisi mies, hän ei olisi niin kusipäinen naissukupuolta kohtaan että herää epäilys piilohomoudesta. Naiselta sensijaan voi odottaakin että on tosi vittumainen muita naisia kohtaan. Lapset tulevat määkymään että toi käärme tossa tuputti mulle omppoa ja toi plikka tossa tuputti mulle omppoa, ja heidän vanhempansa päättää rangaista tytärtään enemmän kuin yllytyshullua poikaa? Eli kun kummankin piti jatkossa raataa paratiisista pellolle viskattuna, niin naisen piti siihen päälle kärsiä vielä synnytyskivutkin. Ihan kuin naisen olisi pitänyt hoksata olla vastuullisempi ja älykkäämpi kuin miehen jo alunperinkin.

Kyllä tuo kuulostaa ihan poikaansa suosivan äidin ratkaisulta.

Poissa Isiskar Keturi

• Konkari
« Vastaus #875 : su 15.01.2017, 10:53:43 »

Jos Jahve olisi mies, hän ei olisi niin kusipäinen naissukupuolta kohtaan.....

Ihan kuin naisen olisi pitänyt hoksata olla vastuullisempi ja älykkäämpi kuin miehen jo alunperinkin.

Kyllä kai naisellakin pitäisi alkaa kellojen soida, jos metsässä tulee vastaan kävelevä ja puhuva käärme. Pitäisi varmaan vähän tarkistaa, että pitääköhän nämä käärmeen jutut paikaansa - ennen kuin alkaa syömään.

SF.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #876 : su 15.01.2017, 11:18:47 »
Mutta mikähän siinä on että molempain simmut aukenivat vasta sitten kun Adamkin oli haukannut omppoa? Meinaan jos Eevan silmät olisivat aunneet sillä hetkellä kun Eeva söi, ehkä hän olisi funtsaillut että nytpä tiedän että Adam on ihan helvetin naurettavan näköinen alastomana, joten parempi etten tyrkytä omenaa Adamille ettei sekin katso että hyi helvetti millainen akka.

Sitten taas toisaalta jos tietää että joillakin miehillä on taipumus personoida pippelinsä, niin voisi ajatella että ehkä Käärme symboloi miehen penistä. Että se olikin miehen elin joka jutteli naiselle, jolloinka vastuu vilppiin vokottelusta siirtyy miehelle.

Jostapa tuli mieleen että onko tomussa käyskentelyn ja rikki poljetuksi tulemisen rangaistus sitten impotenssi... Saatuaan lapsia mies tajuaa että siinä se ikä ja miehuus meni.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #877 : su 15.01.2017, 11:30:47 »
... heidän vanhempansa päättää rangaista tytärtään enemmän kuin yllytyshullua poikaa? Eli kun kummankin piti jatkossa raataa paratiisista pellolle viskattuna, niin naisen piti siihen päälle kärsiä vielä synnytyskivutkin. Ihan kuin naisen olisi pitänyt hoksata olla vastuullisempi ja älykkäämpi kuin miehen jo alunperinkin.

Raamatun mukaan vain mies määrättiin raatamaan, ei naista. Mutta naiset ovat ottaneet miesten suosiollisella avulla myös miehen rangaistusta kantaakseen, joissakin kulttuureissa siinä määrin, ettei miehelle ole jäänyt juuri muuta tekemistä kuin puun varjossa lekottelu päivän kuumuudessa sekä huvitteleminen.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #878 : su 15.01.2017, 11:42:36 »
Ai perhana. Nainen on siis oman jakavaisuutensa uhri. Pysyisi vaan omalla tontillaan... Synnyttelemässä. Ja mies kuokkikoon kiviä pellolla.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #879 : ma 16.01.2017, 14:26:39 »
goo