Juha pyysi tämän perustamiseen pientä rahasummaa, minkä lupasin jo maksaa, mutta hän sai sen sitten muualta. Sinänsä foorumeitten perustamisilla tai perustamatta jättämisillä ei ole mitään merkitystä vaan sillä venkoilulla, mistä olen kärsinyt vuosikausia.
Kysyin niin kauan 15 euron vippiä, että törmäsin sopivaan ihmiseen. Tästä on turha keksiä mitään venkoiluja, vaikka niitä historiassa on ollut. Myönnän venkoilut, sillä olen aika täydellisyyshakuinen. Käyn vaihtoehtoja ja myös kokeillen, ja saatan tehdä täyskäännökset kun riittävästi tuntumaa. Joskus karttuma kestää. Joissain jutuissa en tee myönnytyksiä. Asetun taakse aina. Näitä on jokaisen oma lähtökohta ja sen ymmärtäminen sekä vuorovaikutus.
Olen venyttänyt kärsivällisyyteni äärimmilleen, koska mies ei ole mieleltään lilimään terve. Hyvää on toki ollut se, että hän on antanut suurehkoja vapauksia arvostella itseään kuten tässä. Siksi en ole laittanut välejä kokonaan poikki.
Sinussa on paljon reiluutta, asiallisuutta, suoruutta. Myös kasvamattomuutta ja liikaa elämän yksinkertaistamista, runttaamista. Kokonaisuus täytyy kyllä toimia, ja rapatessa roiskuu, joten sulta voisin oppia. Ei jahkailua niin paljoa.
Jaskan kannattaisi nyt lopettaa ne jaskailut ja nuoleskelut kun oli itse aikoinaan Juhan kimpussa kun hän jäi yksin näkkärillä. Laumassa on kyllä kiva mennä mutta minä olen Juhaa puolustanut silloin kun hän on ollut ahtaalla ja sitten huomannut seisovani yksin tulessa kun hän on kääntänyt takkinsa ja mennyt kiusaajiensa puolelle.
Luulen, että jokainen tajuaa väärinymmärrysten mahdollisuuden. Harva tajuaa, että väärinymmärrys on usein niin totaalista omalla ja muiden kohdalla. Tässä viisaus, jonka eilen kirjasin itselleni "varjofoorumille", joka on linux-termninaalin kautta liittyttävä ja nano-editorilla osallistuttava.
Sinulle kiitos hengailusta. Ollut mahtavaa aikaa, ja juuri olemassaolosi johdosta. Olet ollut tärkeä, ja luulen, ettei välttämättä jää tähän. Toivon, että voin vuorostaan auttaa sinua jos tarvetta. Tai saat lisäpotkua vaikka tältä foorumilta. Ihan sama mistä. Reaali on kivin kyllä.