Kirjoittaja Aihe: Batesin motelli  (Luettu 29931 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Batesin motelli
« Vastaus #640 : pe 24.11.2017, 14:37:29 »
Tietty jos löytyy edes yksi yhteinen kiinnostuksenkohde, niin toisen ihmisen kanssa voi saada jotain jutuntynkää aikaiseksi ilman että pitää raportoida päivälleen ja tunnilleen miltätuntumisistaan ja mitäsullekuulumisistaan (jota raportointia inhoan yli kaiken silloin kun ei ole mitään hyvää kerrottavaa).

Naisten kanssa vaan harvoin löytyy sitä yhteistä pistettä jossa kohdata. Aivan liian helposti keskustelu menee sairauksista puhumiseksi. Vanhemman väen kanssa tietysti aika luonnollistakin. Yhden tuttuni kanssa olen puhunut luontohavainnoista, mutta tähän aikaan vuodesta ei niin kauheasti tule siellä luonnossa reippailtua. Ja elukatkaan ei aina osu hollille. Pöllöt, joutsenet sun muut.
Paska hyppy lattia koitukoon teidän kohtaloksenne, näin sanoo Herra. Korjaan: Henkilö.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #641 : ke 29.11.2017, 22:09:12 »
TättäräTÄÄ.

Paska hyppy lattia koitukoon teidän kohtaloksenne, näin sanoo Herra. Korjaan: Henkilö.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #642 : to 30.11.2017, 03:37:11 »
^
Hupaisa termi. Vapaaherratar tarkoittaa vapaaherran puolisoa tai naimisissa olevaa tai ollutta tytärtä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #643 : to 30.11.2017, 10:27:52 »
Jaa. No eipä ole tullut naitua ketään, tyttärenä olen ollut 25 v ajan.

Poissa Roger C

• Konkari
  • BEWARE
« Vastaus #644 : to 30.11.2017, 10:30:31 »

Oho, luulin sinua vanhemmaksi. Ehkä siksi, että olet välillä niin "kypsynyt".

No, ei iän puute ihmistä pahenna.  ;)

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #645 : to 30.11.2017, 10:36:01 »

Oho, luulin sinua vanhemmaksi. Ehkä siksi, että olet välillä niin "kypsynyt".

No, ei iän puute ihmistä pahenna.  ;)

;D Isäni heitti veivinsä kun olin 25.

Paikalla Kopek

• Konkari
Vs: Batesin bordelli
« Vastaus #646 : pe 01.12.2017, 21:37:22 »
Olkaa nyt onnessanne, ei tarvitse enää paljasta ihoani nähdä.  :) Kammottavaahan se olikin. 40+ räähkä, hyi saatana.

Tapanani ei ole kirjoittaa kommentteja toisten yksityisketjuihin kuten tähän Batesin motelliin, mutta kun en löytänyt hakemallakaan sitä varsinaista ketjua, jossa olisin halunnut kommenttini esittää, niin esitettäköön se nyt täällä. Mutta en ota tätä tavaksi, joten ei tarvitse pelätä. Toivoittavasti NB hyväksyy tämän poikkeuksen.

Juttu on seuraava ja liittyy NB:n yllä olevaan kirjoitukseen - tavallaan.

Katselin pari viikkoa sitten joitakin NB:n tälle foorumille lähettämiä kuvia ja totesin, että NB on todella hyvän näköinen henkilö. Vai pitäisikö sanoa suoremmin: Kaunis nainen. Urheilullinen, hoikka ja viehättävä. Ja kirjoituksistaan päätellen oman arvonsa tunteva, vaikka hän edellä vähätteleekin itseään.

Kuvien katselemisen jälkeisenä yönä näin epätavallista unta, jonka aihe oli selvästi saanut alkunsa edellä mainituista kuvista. Unethan ovat edellisen päivän kokemuksia ja ajatuksia vääristyneessä muodossa. Uni on vähän arkaluonteinen, mutta ehkä sen voi tässä yhteydessä kertoa.

Menin unessani erääseen entiseen riihirakennukseemme, jota ei todellisuudessa enää ole olemassa. Rakennuksessa oli vanhoja autojani ja muita tavaroitani. Huomasin, että paikalla oli kaunis tummatukkainen nainen, joka oli ulkonäöltään kopio näyttelijä Teri Hatcherista joskus nuorempana. Nainen alkoi tehdä suorasukaisia ehdotuksia, ja eikä aikaakaan, kun hän oli hajareisin päälläni hame yllään minun maatessani selälläni jollakin pöydällä. Hänellä ei ollut mitään hameen alla, ja kaikki oli aika "natural". No, jokainen arvaa minkä kategorian uni tämä oli. Näen tällaisia erittäin harvoin, kenties harvemmin kuin kerran vuodessa. Herrasmiehenä tein unessa sen, mitä herrasmiehen piti tuollaisessa tilanteessa tehdä, mutta tein sen vain käsilläni pitäen itse vaatteet tiukasti päälläni. Enkä sitä paitsi ole mikään herrasmies, mutta se tuntui sopivan tuohon kuvaukseen.

En siis pitäisi Norma B:tä minään "räähkänä", kun pelkkä hänen kuviensa katseleminen saa aikaan eroottisia unia.

Toivottavasti en joudu lukemaan tämän kirjoitukseni takia samanlaisia kommentteja kuin mitä eräs Arabian niemimaan prinsessa - mikä hänen nimimerkkinsä olikaan - kirjoitti viime keväänä. Eihän sitä koskaan voi tietää, miten itse kukin ymmärtää viestini.
« Viimeksi muokattu: pe 01.12.2017, 21:40:11 kirjoittanut Kopek »

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #647 : pe 01.12.2017, 21:47:12 »
^
Hupaisa termi. Vapaaherratar tarkoittaa vapaaherran puolisoa tai naimisissa olevaa tai ollutta tytärtä.

Joo, mutta kyllä kreivitärkin on silti eri asia kuin joku tavis vailla arvonimeä. Saattaa olla kreivin leski ja hallita kaikkea sitä, mikä kreivillä kerran oli. Ja saattaa olla hienompaa sukua kuin edesmennyt kreivipuolisonsa.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #648 : la 02.12.2017, 09:52:37 »
No, sitähän saa ihmisestä niin monenlaisia kuvia aikaiseksi. Enpä semmoisia esittele jotka on sieltä rumimmasta päästä. Vaan en tiedä että jaksaako tässä enää mitään kroppakuvia ottaa edes kesälläkään, kun tanttaantumisprosessi väistämättä etenee, ja samoin tietynlainen nuupahtamisprosessi. Tietysti pitäisi ajatella että ikäisekseen blaa blaa blaa. Vaikka vähän lässähtäisikin.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #649 : su 10.12.2017, 11:05:30 »
Kirjaston kierrätyshyllyssä oli joku komea ulkomaalainen seksiopas, mutta sinne jäi kun oli liian pieni reppu mukana. Kirjaa plaratessa kyllä vaikutti siltä etten siitä mitään uutta oppisi. Ja kukapa sitä toisaalta esim. urdun oppikirjaakaan lehteilisi, jos ei aio urdua mitenkään elämässään hyödyntää. Hetken päästä kirja olikin jo kadonnut, toivottavasti pääsi hyvään kotiin.

Siellä oli myös joku naisten laittautumisopas, ja jäin ihmettelemään että mihin kumman kategoriaan oikein nykyään itseni tungenkaan. Mitä tyyppiä vartaloni on. Olen ajatellut olevani kokolailla "tasaleveää" taikka "tasakapeaa" mallia, joskin jonkinlainen vyötärö löytyykin. Mutta en todellakaan ole mikään tiimalasi vartaloltani. Tuossa oppaassa oli tyypit A, Y, X ja H. A-tyypillä korostuu lantio, Y-tyyppi on atleettinen, X-tyyppi tuo tiimalasi, ja H-tyyppi on tasaleveä. Olisin määritellyt itseni H:ksi, mutta iski inho kun siellä sanottiin että H on Suomessa yleinen ja se on tyyppi jolla "vyötärö katosi jo aikoja sitten". No en kyllä helvetti soikoon ole mikään vyötärön kadottanut muodoton möykky!  >:( Minun kirjaimekseni sopisi ennemmin vaikka I. Mutta en ole kyllä (enää) mikään langanlaihakaan. Kun 2010 olin anorektisissa mitoissa, olin laiha, mutta kun aloin sen vuoden uimakauden, vaikutti olemukseni miltei jopa atleettiselta.

Nyt kun tässä viimeiset pari vuotta olen ollut talvikaudella pulskemmassa kunnossa (harmikseni pääasiassa 63 - 64 kg välillä, vaikka aiempina talvina olin 61 - 62 kg), näyttää kuin olisi lievästi X-muotoa kuitenkin tullut, vai olisiko sittenkin A:ta. On minulla rinnatkin pienemmät olleet kuin ovat nyt, että on niissäkin jonkin verran rasvaa, mutta pääasiassa "ylimääräiset" kilot ovat näemmä parkkeeranneet kehooni niin että heti navan alapuolella on "läskivyöhyke" ja toinen mokoma on reisissä. Perse mielestäni ei ole erityisen "levinnyt" tai paisunut. Vyötärö tullut aiempaa selkeämmin esille, eli olen jonkin verran kurvikkaampi kuin olen enimmän aikaa elämäni varrella ollut. Aika hassua että kun läskiintyy niin onkin naisellisempi kuin aiemmin. En pidä noista pullistuneista reisistä, ja haluaisin napanahkan alla lilluvan löllön pois, mutta minä nyt en vaan oikein kykene pitämään itseäni "vyötärönsä kadottaneena" tanttana kun en ole. Tai jos tantta, niin mikään keskeltä pullistunut omena en ole. Terveyttä ajatellen onkin parempi lihoa päärynä- kuin omenamallin mukaisesti.

Erikoiselta tuntuu kyllä tämä että kun kolmikymppisenä olin painoindeksiltäni miltei 25 kieppeillä, olin läski kauttaaltaan. Rasvaa oli tullut ympäri kroppaa. Mutta nyt se on selkeämmin tuossa jenkkakahvavyöhykkeellä.

Tuossa 22,5 - 22,7 kieppeillä paukkuu BMI. Haluaisin sen alle 22:n koska kuulema ihmiset joiden indeksi on vähemmän kuin 22 elävät pidempään. Toisaalta ihmetellä sopii että mikä tässä elämässä sitten on niin elämisen arvoista...