Kirjoittaja Aihe: Batesin motelli  (Luettu 29930 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
Vs: Batesin motelli
« Vastaus #620 : su 19.11.2017, 17:18:35 »
P.S. kukas se majurin kirjanpidon mukaan viimeksi pyöröoveili?

En muista, mutta sinä saatat muistaa, onko täällä ollut mm häikäisevä nimimerkki Sepe.

Et muista, vaikka rakkaasi palasi jatkumoon niinkin äsken kuin 28.10.2017.
Ääliö.

Jaa, tarkoitat hibsun hämäystä houkutella sinut tänne. Hyvin se toimi.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #621 : su 19.11.2017, 18:28:44 »
En muista, mutta sinä saatat muistaa, onko täällä ollut mm häikäisevä nimimerkki Sepe.

Sotket taas. Onko se niin vaikeaa?
Pyöröoveilu on meno-paluu retki. Jos täällä oli Sepe ja hän pyöröoveili, meni ja tuli, hän on siis nyt takaisin täällä.
No onko?

Asiasta kolmanteen, minkälaisen armoa antamattoman rangaistuksen olet valmistellut rakkaalle hibiksellesi.
...ja niin: senkin kusipää.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #622 : su 19.11.2017, 19:15:09 »

Sotket taas. Onko se niin vaikeaa?
Pyöröoveilu on meno-paluu retki. Jos täällä oli Sepe ja hän pyöröoveili, meni ja tuli, hän on siis nyt takaisin täällä.
No onko?

Asiasta kolmanteen, minkälaisen armoa antamattoman rangaistuksen olet valmistellut rakkaalle hibiksellesi.
...ja niin: senkin kusipää.

Omien kiireiden takia poissaolo on eri asia kuin mielenosoituksellinen poistuminen jonkun rähinän takia.

Sitä paitsi muistaakseni valitsin aikoinaan hibsun kerran ellen kahdesti foorumipäivän mäntiksi pelkän tauolle lähdön takia.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #623 : su 19.11.2017, 20:31:48 »

Omien kiireiden takia poissaolo on eri asia kuin mielenosoituksellinen poistuminen jonkun rähinän takia.

mistä sinä tiesit että omien kiireiden...nyt ei veljesten jutut synkkaa, Juha kirjoittii hibiskusen puhuneen attackista.

En viitsi enempää kaivella valheitasi.

ja vielä...senkin kusipää.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #624 : su 19.11.2017, 20:38:07 »

mistä sinä tiesit että omien kiireiden...nyt ei veljesten jutut synkkaa, Juha kirjoittii hibiskusen puhuneen attackista.

Minkä tahansa omien syiden muttei minkään foorumitapahtuman takia. Kelaa mänttiketjua, niin löydät sieltä hibsunkin, senkin mulkku.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #625 : ma 20.11.2017, 09:16:25 »

Minkä tahansa omien syiden muttei minkään foorumitapahtuman takia. Kelaa mänttiketjua, niin löydät sieltä hibsunkin, senkin mulkku.

suurmäntti yrittää selittää veli hibiskusen toimet parhain päin. hibs ei ole selittänyt julkisesti miksi pyörähti ulkona, mikä oli se oma syy jonka hoitamiseksi piti olla viikko ulkona. socrates tietää.
kerro niin katsotaan uskotaanko.

paskaa jauhat senkin pippeli.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #626 : ma 20.11.2017, 10:03:12 »
Omat kiireet aiheuttavat pakkotilan hävittää kokonaan nikkinsä...? Mitä vielä?

Jostain tuli joku ihmeellinen idis että mitäs jos hibiscus on socrateksen sivuprojekti. Ollut aikojen alusta asti.
Paska hyppy lattia koitukoon teidän kohtaloksenne, näin sanoo Herra. Korjaan: Henkilö.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #627 : ma 20.11.2017, 11:02:06 »

Jostain tuli joku ihmeellinen idis että mitäs jos hibiscus on socrateksen sivuprojekti. Ollut aikojen alusta asti.

ainakaan heitä ei voi erottaa edes rautakangella

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #628 : ma 20.11.2017, 11:14:52 »

ainakaan heitä ei voi erottaa edes rautakangella

Juna jyskyttää vanhaa ystävää...
Paska hyppy lattia koitukoon teidän kohtaloksenne, näin sanoo Herra. Korjaan: Henkilö.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #629 : ma 20.11.2017, 14:42:47 »
On se kyllä kieltämättä. Taitolaji. Loukkaantua toisen ihmisen loukkaantumisesta. Onkohan se sitten narsistisuutta vai psykopaattisuutta että toiselle ihmiselle ei voi sallia minkäänlaista tunne-elämää? No, kuka sitä nyt jonkun opetetun sirkushylkeen kohdalla jaksaisi piitata miksei se enää sano että oink oink ja tartu palloon yhtä hanakasti kuin aina.

Opettavaistahan tämä toki on, mutta olen soveliaampi oppimaan nyt kuin viikkoja sitten. Tarvittiin hermoloma. Voi tietysti olla että palataan vain vanhaan samaan kaavaan kunhan tästä ahdisteluhupailusta päästään eroon, mutta tiedostamiskohtauksia on hyvä olla toisinaan.

Hermolomat anotaan Majurilta. Mutta saat tämän kerran anteeksi kunhan ahkerasti runq.

Taidan ommella röörin umpeen.
Haluat, että naamasi näyttää norsunvitulta? (Tämän tarkoitus ei ole vinoilla, sillä ilmeisesti et pidä tätä loukkaavana ilmauksena, kun kerran itse käytät sitä muihin ihmisiin.)

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #630 : ma 20.11.2017, 14:45:05 »
Tuli mieleen, että vaikea olisi esittää jotakuta, jonka poliittiset mielipiteet ovat joistakin asioista 180 astetta erilaiset. Mutta sitten muistin Rampsin. Ilmeisesti jotkut pystyvät semmoiseen. Itse en pystyisi multinikkeilemään edes samanmielisesti, kun on niin huono muisti ainakin joinakin päivinä.

Poissa hibiscus

• Seniori
« Vastaus #631 : ma 20.11.2017, 15:12:27 »
Tuli mieleen, että vaikea olisi esittää jotakuta, jonka poliittiset mielipiteet ovat joistakin asioista 180 astetta erilaiset. Mutta sitten muistin Rampsin. Ilmeisesti jotkut pystyvät semmoiseen. Itse en pystyisi multinikkeilemään edes samanmielisesti, kun on niin huono muisti ainakin joinakin päivinä.

No jopa on ihmeellinen idis jo aikojen alusta lähtien. Tuollaista älyttömyyttä en olisi sinultakaan uskonut. Menisitte nyt yhdessä pohtimaan Faustuksen kanssa, kuinka monia multinikkejä täällä on. Minulla on ihmeellinen idis siitä, mikset sinä löydä itsellesi ankarasta yrityksestäsi huolimatta miestä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #632 : ma 20.11.2017, 15:28:59 »
On se kyllä kieltämättä. Taitolaji. Loukkaantua toisen ihmisen loukkaantumisesta. Onkohan se sitten narsistisuutta vai psykopaattisuutta että toiselle ihmiselle ei voi sallia minkäänlaista tunne-elämää? No, kuka sitä nyt jonkun opetetun sirkushylkeen kohdalla jaksaisi piitata miksei se enää sano että oink oink ja tartu palloon yhtä hanakasti kuin aina.

Opettavaistahan tämä toki on, mutta olen soveliaampi oppimaan nyt kuin viikkoja sitten. Tarvittiin hermoloma. Voi tietysti olla että palataan vain vanhaan samaan kaavaan kunhan tästä ahdisteluhupailusta päästään eroon, mutta tiedostamiskohtauksia on hyvä olla toisinaan.

Hermolomat anotaan Majurilta. Mutta saat tämän kerran anteeksi kunhan ahkerasti runq.

Taidan ommella röörin umpeen.
Haluat, että naamasi näyttää norsunvitulta? (Tämän tarkoitus ei ole vinoilla, sillä ilmeisesti et pidä tätä loukkaavana ilmauksena, kun kerran itse käytät sitä muihin ihmisiin.)

Kyseiset ihmiset eivät loukkauksiani lue, tai jos lukisivat, niin toivottavaa olisivat että lopettaisivat Singerin käytön mitä tulee genitaaleihin. Vihaan silpomistapoja. Mutta omalle värkilleen, jos haluaa, voi tietysti tehdä mitä huvittaa. Laittaa vaikka kirkonkellot roikkumaan härpäkkeistä tai kelleistä.

Tuntuu vaan niin tarpeettomalta koko värkki, mitä itseeni tulee.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #633 : ma 20.11.2017, 15:31:36 »

Niin, se toki hibiscukselle plussaksi luettakoon että ilmeisestikin on vihreähkö ihminen, kun taas socrates rakastuu ukkoihin joista on mahdollisimman paljon haittaa ihmisille ja luonnolle. Kummeksuttaa vaan tuo parivaljakko. Pekko ja Pötkö.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #634 : ma 20.11.2017, 16:00:31 »

No jopa on ihmeellinen idis jo aikojen alusta lähtien. Tuollaista älyttömyyttä en olisi sinultakaan uskonut. Menisitte nyt yhdessä pohtimaan Faustuksen kanssa, kuinka monia multinikkejä täällä on. Minulla on ihmeellinen idis siitä, mikset sinä löydä itsellesi ankarasta yrityksestäsi huolimatta miestä.
Mikä ihmeen ankara yritys? Ja mistä päättelet ettei minulla ole tai ole ollut miestä tai miehiä?

Sitä paitsi en esittänyt, että olisit socrun multinikki, vaan pohdin vain sellaisen mahdollisuutta vähän yleisemmin. Minusta oli huomionarvoisen tarkkanäköistä, että socru huomasi Rampsin olevan Ra22:n multinikki. Yksi myötävaikuttava tekijä moiseen tarkkanäköisyyteen voisi olla, että itsekin harrastaa sellaista. Vaikka voihan siinä olla taustalla muitakin syitä huomaamiseen, esimerkiksi harrastuneisuus sellaiseen tarkkaavaisuuteen. Aika erikoista se kyllä olisi, että jollaian olisi multinikki, jolla on täysin päinvastaiset mielipiteet jostain. Joten se puhuu moista ideaa vastaan.
« Viimeksi muokattu: ma 20.11.2017, 16:14:26 kirjoittanut kertsi »

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #635 : ma 20.11.2017, 16:37:08 »

Mikä ihmeen ankara yritys? Ja mistä päättelet ettei minulla ole tai ole ollut miestä tai miehiä?

Sitä paitsi en esittänyt, että olisit socrun multinikki, vaan pohdin vain sellaisen mahdollisuutta vähän yleisemmin. Minusta oli huomionarvoisen tarkkanäköistä, että socru huomasi Rampsin olevan Ra22:n multinikki. Yksi myötävaikuttava tekijä moiseen tarkkanäköisyyteen voisi olla, että itsekin harrastaa sellaista. Vaikka voihan siinä olla taustalla muitakin syitä huomaamiseen, esimerkiksi harrastuneisuus sellaiseen tarkkaavaisuuteen. Aika erikoista se kyllä olisi, että jollaian olisi multinikki, jolla on täysin päinvastaiset mielipiteet jostain. Joten se puhuu moista ideaa vastaan.

Aikalailla safiirin tyylistä vuodatusta, mutta teidänhän pitäisi olla samanmielisiä aatteiltanne.

Hibsukka rassu, etkö tiedäkään kenelle nyt kiukuttelet.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #636 : ma 20.11.2017, 16:48:09 »
Tässä tiedä enää kuka kommaa kutakin, mutta kunhan heitin lonkalta. Olen nimittäin vähän kyllästynyt (ai vähänkö vain?) miespuolisiin parivaljakoihin. Jo eräälläkin foorumilla aikoinaan oli niin tiivis veljespari että siihen väliin ei olisi mahtunut paperiliitinkään. Toinen mölisi mitä milloinkin ja toinen siunasi sen kaiken, vaikka tajusi kyllä itsekin että toisella viiraa päässä. Minä en oikein ymmärrä että mikä ihmeen homososiaalisuus tuottaa semmoista että Kahjo ja Kahjompi -tyyppisiä dynamic duoja muodostuu. Tykkään joistakin ihmisistä netissä ja arvostan joitakin, joidenkin kanssa joskus petyn syvästi kun olen ollut heidän älynsä lumoissa ja huomaan ettei ei ole mikään arvostettava ihminen... Mutta ikinä en ole kokenut että olisin täysin yhtäpataa jonkun kanssa. Se on kirous ja siunaus kun ei tule mitään fiiliksiä kenestäkään että aletaanpa aisapariksi.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #637 : ma 20.11.2017, 17:02:00 »
Ihmiset ovat puutteellisia olentoja ihanteineen päivineen ja sen mukaisena heitä voi arvostaa, puutteineen.

Varjele täydellisiltä ihmisiltä pientä sieluparkaa, joka on omassa epätäydellisyydessään sopivan täydellinen, tai puutteellinen, jos niin halutaan sanoa.

Myötäeläjiä ei tarvitsekaan kaivata, hyvä silti on suhtautua asioihin positiivisesti enimmäkseen, joskus sekään ei ole tarpeellista.

Yhteenliittymissä ihmiset kokevat olevansa voimakkaampia, kuin yksinään ja lauman mielipide tukahduttaa yksittäisen mielipiteen, vaikka se järjetön olisikin,. Ilmankos uskovaisuus on voimissaan, vaikka monet periaatteessa niiden vaistoavat tuoksahtavan petokselta.

Samoin on myös suvakkiuskon ja sukupuolineutraalin maailmanuskon kanssa.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #638 : pe 24.11.2017, 12:45:28 »
Todistettuani rähisevän äijän vihaisuutta (kts. Rasismi Suomessa -ketju) jäin miettimään että enpä kyllä haluaisi olla kokoajan vihainen. Olen ollut oikein kihisevän vihainen sen takia mitä nettideittailussa on tullut tänä vuonna vastaan. Mutta entäs jos huonomminkin olisi voinut käydä... Esim. tämä viimeisin tyyppi joka peruutti kolme kertaa tapaamisen ja lopuksi naurettavalla tekosyyllä, entäs jos oli varjelusta etten tavannut häntä, saati ajautunut sänkyyn tahi suhteeseen? Ehkä onkin aina ollut hyvää onnea ettei joku ihme tapaus jaksa vaivautua ollenkaan tapaamiseen, tai tekee heti ekalla tapaamisella jotain jonka johdosta ei kiinnosta jatko.

Parisuhde itsessään sellaisenaan ei ole sellainen autuaaksi tekevä asia että mikä tai kuka tahansa käy kunhan on parisuhde.

Mutta miten olla olematta vihainen? Ja ennenkaikkea: mistä repiä ilon aiheita? Tämä ongelma minulla on ollut iät ajat että ns. yksinkertaiset, pinnalliset ilonaiheet eivät mielestäni ole niin merkittäviä että niistä voisi oikein jutunaihettakin pusertaa, jos kohtaa jotain puolituttuja ja nämä kysyvät että mitä kuuluu. Eilenkin yhdelle tutulle täräytin että äiti kuoli viime vuonna, ja sitten minua vitutti koko loppupäivän kun mietin että tulipa taas synkkää kamaa heitettyä. Mutta toisaalta olin tuolle ihmiselle aiemmin maininnut äitini sairaudesta ja kai häntä nyt kiinnostaa että miten siinä sitten kävi.

Mietiskelin tässä että jos on 40+ niin mitä ihmeen suuria, myönteisiä juttuja ihmisellä edes voisi olla kerrottavaksi? Varmaan joku lastenlasten syntymä. Ja ylipäätään ihmiset kun toisiaan tapaavat juoruavat läheistensä touhuista ummet ja lammet, mutta minulla ei näitä läheisiä sillä tavalla laumoittain ole että näistä riittäisi jutunaihetta. Ei se ole ihme ettei kavereita kerry kun ei ole kavereita joiden elämästä vasikoida... Toisaalta, en mitään valtavaa piiriä haluakaan. Haluaisin vain että olisi myös myönteistä kerrottavaa! Ja en oikein ole sellainen ihminen joka jaksaa olla ihan ekstaasissa vain sen takia että osti jotain roinaa kaupasta tai söi hyvän aterian. Ovat ne ihan kivoja kokemuksia, mutta eivät sellainen asia jossa on pitkälti raportoitavaa ja syy huutaa hoosiannaa.

En vaan ole tarpeeksi naisellinen moiseen?

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #639 : pe 24.11.2017, 13:01:27 »

Mietiskelin tässä että jos on 40+ niin mitä ihmeen suuria, myönteisiä juttuja ihmisellä edes voisi olla kerrottavaksi?

Mulle tapahtui viime kesänä merkillinen asia. Olin kahvikekkereillä, joihin osallistui myös niin outo otus kuin USA:ssa vaikuttava pastori. Pidin tilannetta kannaltani toivottomana, elikkä mistä sellaisen kanssa voisi kohteliaasti ja liikaa ikävystymättä keskustella.

Pastori kertoi seuraavansa netistä kotkien pesäkameroita. Olin itsekin katsellut muuatta sen sortin livekameraa ja meille kehkeytyi oikein miellyttävä keskustelu kotkien perhe-elämästä, poikasten siistista ulostustekniikasta ym. asiaan liittyvästä.

Hänellä oli myös hauskoja juttuja kohtaamisistaan sikäläisten liikennepoliisien kanssa. Kopek olisi tykännyt niistä, mutta ne eivät jääneet niin hyvin mieleeni että yrittäisin kertoa niitä tässä.

Kiva tyyppi siis, vaikkakin uskonnollisesti pahasti harhautunut.