Kirjoittaja Aihe: Batesin motelli  (Luettu 30506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Batesin motelli
« Vastaus #580 : to 24.08.2017, 11:37:33 »
Jos itse innostuu kenestä tahansa, niin eihän tämmöisiä tietysti voi tajuta.
Nyyhky-yhteiskunnan syrjäyttämä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #581 : la 09.09.2017, 15:53:46 »
Olin vähän yllättänyt kun avasin tänään telkkarin ja hetken aikaa tuntui että näen siellä itseni. Oli Bergmanin leffa Syyssonaatti menossa (itse en valitettavasti Bergmanilta ole katsonut kuin elokuvan 7 sinettiä ja epäilen että muita en jaksaisikaan), ja Liv Ulmannin kasvojen rakenteessa nyt vaan tuntui olevan jotain samantapaista kuin omassa pärstävärkissäni.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #582 : su 10.09.2017, 09:56:15 »
Viime yönä näin unta että joku mies, keski-ikäinen tai vanhempi, makasi lattialla sairaana. Huomasin tai huomattiin että hän olikin kuolemaisillaan. Hänen henk.koht. lääkärinsä tuli paikalle, tämä oli itsekin iäkkäämpi mies, ja hän ei meinannut millään uskoa että potilas on kuolemassa. Sitten hän alkoi oikein riehua ja karjua, eli sai kertakaikkiaan kohtauksen. Kaikki ihmiset pelkäsit ja loittonivat, mutta itse tartuin hänen käteensä ja kysyin että onko hän surullinen kun hänen ystävänsä kuolee. Hän rauhoittui ja vastasi että on.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #583 : ti 10.10.2017, 09:22:03 »
Kun mies ottaa (kuvattomana) nettideiteissä yhteyttä viestillä

Moi söpöliini. Kiinnostaisko sua tapaileminen hellyyden merkeissä? Jos kiinnostusta on ja mieltymykset kohtaa niin juttua voidaan jatkaa ja saat mun kuvani sähköpostilla. mulle tärkeintä on, että juttu pysyy meidän kahdenvälisenä salaisuutena..

olisi varmaan melko karkeaa täräyttää että juu ei, en paneskele ukkomiesten kanssa;D

Tästäkin voi vääntää jotain mietelmää. Keskeisin syy miksi en halua sekaantua ukkomiehiin niin että tiedän heidän semmoisia olevan on se että koska en haluaisi että minun mieheni käy salaa uittamassa munaa toisessa muijassa, en voisi osallistua tieten semmoiseen ns. 2. naisena. Jos mies on sopinut kumppaninsa kanssa asiasta, voin ajatella toisin, mutta silloin minulle iskee se kateus että minkäs takia tuo mies saisi saada kaikki naiset, kun ei minullakaan sitten olisi kuin "puolikas" mies eli ei edes yhtäkään. Polyamoristi jolla ei ole "peruskumppania", eli kaikki suhteet ovat hänelle tasa-arvoisia voi olla taas poikkeus. Kokeilinkin suhdetta 2010 moisen kanssa, mutta alkuihinsahan se tyssähti kun en ihastunut hänen persoonaansa.

Jokatapauksessa en halua olla joku ikuinen hopeasijalainen. Minä haluan olla se nro 1.

Seksi loppujen lopuksi ei todellakaan kenenkään genitaaleja kuluta, jos ei nyt aivan maanisiin mittoihin mene touhut. Mutta se tunnepuoli on aina se ikuinen ongelma että miten sen kanssa pärjää, jos on olemassa konkreettisia seikkoja joiden takia on syytä pelätä tulevansa jätetyksi. Kakkosnaisella ei ole mitään takeita tulevaisuudesta, ja ykköselläkään ei ole jos ilmestyy niitä kakkosia.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #584 : pe 13.10.2017, 10:19:32 »
Jiihaa, vaaka näytti 66,6 kg!  ;D Mutta valitettavasti Saatana vain hämää. Minuuttia aiemmin se näytti jotain 65,1 ja tässä on vaatteitakin mukana. Todellinen paino on siellä 64,5 kg kieppeillä. Liikaahan sitä jokatapauksessa on. Aika jännä sinänsä, mutta yleensä vaaka alkaa temppuilemaan aina kun painan enemmän kuin haluan painaa. Heittelee lukemaa sinne tänne.

Aion nyt tosissani kokeilla että vaikuttaako se (yhä vieläkin) että en syö enää klo 21 jälkeen ja jätän hiilarimoskia vähemmälle. Jos ei vaikuta, niin sitten on kasvain tahi vanhuus. Kesällä kyllä päästiin hetkeksi alle 63 kilon ja ihan olin ok, jos en nyt sentään enää niin ok kuin esim. 2012. Sinne 62 kg tienoille minä sen haluaisin puskea, mutta jos ei onnaa niin sama se.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #585 : to 16.11.2017, 10:12:55 »
Tapetaan nyt sitten aikaa taas täälläkin, ennemmin kuin että tapan itseni.

Fiilikset eivät ole olleet järin häävit. On ollut vähän liikaa vitutuksen aiheita kerralla. Asumispuolella mättää paskalaitos (=lämpövoimala) joka ei enää tunnu vaikenevan ollenkaan kuten sentään vaikeni vuosi sitten talvikaudella aina joitakin päiviä kohistuaan. Välillä pitää taukoa ja sitten kohkataan taas. Ja silti joudun palelemaan asunnossani, eli lämpö ei oikein pysy. Kysymys vain asteen kymmenyksistä, mutta herkästi sen huomaan kosteutena ja kylmyytenä jos mennään 21,5 asteen alle.

Terveyspuolella mättää vatsa. Pari kuukautta eli harvinaisen pitkän turvotus/kipu/kivistys/poltto/närästys-putken jälkeen tajusin viimein että se on ilmeisesti hoitava astmalääke mikä ärsytystä pitää yllä. Sitä en tosin ymmärrä että jos lääke hengitettynä ärsyttää ruokatorven yläpäätä, niin miksi sitten vatsakin on usein kipeä. Miksei pelkkä ruokatorvi? Joka tosin ei ole kipeä, vaan enimmäkseen sellainen kuin siellä kuplisi jotain. Jätin nyt astmalääkkeet kokonaan pois ja tutkin miten pärjään ilman, kun allergiakausi on kuitenkin ilmeisesti tältä vuodelta ohi. Ja allergiathan minulla sitä astmaa provosoivat.

Mutta eniten mättävät miehet, nuo kusipäät. Ennen kuin palaan tälle foorumille halusin selvittää miten käy yhden tyypin kanssa. Tämä oli taas 10 v minua nuorempi sankari, mutta en tajua hävetä ja ajatella olevani liian vanha, kun itsehän nämä nuoremmat yhteyttä ottavat. Kysyin varsin varhaisessa vaiheessa että hakeeko herra pelkkää hubaa vai onko oikeankin suhteen tarvista, ja tämä vastasi että riippuu tapauksesta. Olisi kai pitänyt tajuta että minun tapauksessani haetaan sitä hubaa, kiire kun tuntui hänellä olevan treffeille. Ihan heti sinne ei kumminkaan rynnätty, mutta parin päivän viiveenkin jälkeen hän vaikutti kiinnostuneelta. Sovimme tapaamisen yhdeksi lauantaiksi johonkin kuppilaan sen perään kun hänen lapsensa ovat lähteneet. Kyseisenä päivänä häneltä kuitenkin tuli viesti että lapset halusivatkin jäädä koko viikonlopuksi. Ajattelin itsekseni että pienet lapset ovat kai semmoisia ettei niille voi sanoa että pidetään sovitusta kiinni eikä laiteta kaikkea uusiksi, joten nielin mieliharmini.

Seuraavaksi piti tavata joku tietty päivä. Tuli edellisenä iltana viesti että on pitkät päivät töissä eikä hän jaksa. Vähän ihmettelin että eikö ne pitkät päivät olleet tiedossa siinä vaiheessa kun päivästä sovittiin. Vastasin yksisanaisesti ja sieltä tuli myöhemmin joku selitysryöppy rahantarpeesta että pakkohan sitä duunia on painaa. No kyllähän minä sen ymmärrän. Huvitti tai ei.

Sitten oli puhetta että tavataan maanantaina. Maanantain kuluessa mitään ei kuulu, laitan viestiä että miten on ja sieltä tulee että pitää auttaa naapuria puunkaadossa. Silloin ratkesi jopa meikäläisen, totaalisen tollon, kohdalla sen verran että totesin että voi sitä suoraankin sanoa jos ei halua tavata. Selityksiä miten kyllä me vielä tavataan ja aikaa on, johon minä sitten että haluan luotettavan miehen jolla ei ole mystisiä päällekkäisyyksiä, ja sen koommin en sitten ole herrasta kuullut.

En ole kertaakaan koko 7,5 v sinkkuuteni aikana itkenyt yhdenkään kusipään perään, mutta nyt oli sellainen tunne että purskahdan kohta itkuun. Paskalaitos ja terveysongelmat eivät tietenkään tässä mitenkään asiaa autakaan. Pettyneenä ja vihaisena lähdin bussilla kaupungille, ja sattui sellainen bussi missä on kapeat penkit ja joku akka istui koko pitkän matkan reisi minun reidessäni kiinni. Päässäni pyöri vain kokoajan miten tartun reppuun ja alan hakkaamaan sitä ihmisparkaa, kun en kertakaikkiaan halua nyt mitään kosketusta yhteenkään ihmiseen. Sitten vielä paluumatkalla oli sama paskarassi alla ja taas joku änkeää viereen, mutta olin onneksi jo vähän rauhoittunut, ja tämä nainen oli kapoisempi. Mutta silti piti olla se ällöttävä kontakti.

Psyykessäni ON se tekijä että minulle tulee välillä sellaisia tuntemuksia että hajoan. Yhden yksittäise paskapään takia en vielä, mutta kun tässä on puolen vuoden sisällä näitä ketkuja riittänyt. Joku neljä paskapäätä perä perää, ja välissä joku kunnollisempi tyyppi jonka kanssa päästiin treffeille asti, mutta ei sitten tietenkään tullut mitään fiiliksiä. Paskapäillä tarkoitan tämmöistä roikuttamista. Aluksihan oli kesällä se tyyppi jonka takia istuin kahteen kertaan puistonpenkillä turhaan odottamassa, ja vielä senkin jälkeen hän kehtasi ehdotella tapaamista. Kysymykseeni mikseivät ne edelliset kerrat onnistuneet sain vain "on tässä ollut kaikenlaista". Sitten oli se yksi joka yhden peruutuksen jälkeen ennen tapaamista ilmoittaa että se onkin yhdestä toisesta naisesta kiinni mitä hän haluaa, ja sitten se yksi josta en nyt tähän edes jaksa.

Olen sitten mietiskellyt asioita syvällisesti ja tullut siihen tulokseen että annan ihmisten olla vittumaisia itselleni sen takia että haluan uskoa ihmisistä HYVÄÄ. Tottakai kun vihaisena netissä jälkeenpäin kerron juttuja löytyy neropatteja väittämään että vedän pahaa puoleeni koska olen itse paha ihminen. Että saan mitä ansaitsen. Mutta jos ajatellaan esoteerisesti ja katsotaan että "niin ylhäällä kuin alhaalla", niin täällä alhaalla eli fyysisessä maailmassahan ei "vetovoiman laki" kertakaikkiaan toimi niin että samankaltainen vetäinen puoleensa samankaltaista. Magneeteissa kaksi plusnapaa eivät vedä toisiaan puoleensa, vaan hylkivät! Näin ollen joku idioottimainen kuvitelma siitä että ikävien ihmisten kohtaaminen kertoisi siitä että sinulla itselläsi on ikävä asenne on silkkaa kukkua. Vastakohdat ne vetävät toisiaan puoleensa, ja jos olet hyväuskoinen hölmö joka haluaa ajatella ihmisistä hyvää, vedät puoleesi pahoja ihmisiä jotka eivät halua tehdä kellekään yhtään mitään hyvää.

Mutta en osaa ajatella itseäni, jos en pahana ja ikävänä ihmisenä, niin en umpihyvänäkään. Toisaalta nämä pellet jotka ovat minulla leikkineet eivät mielestäni hekään ole varsinaisesti pahoja, he ovat vain tyhmiä. En tiedä mitä sellaisen miehen päässä liikkuu joka lupaa lupaamistaan tapaamista jollekulle ja sitten ei edes vaivaudu saapumaan paikalle, tai keksii vaikka jonkun serkun kummin kaiman orpanan oravan selitykseksi sille miksi ei voidakaan tavata. Kyllä se minusta lähinnä typeryydeltä tuntuu. Ja oletukselta että hyväluontoinen ihminen uskoo sitten ihan mitä vaan. Tai ehkä oletuksena on että kunhan tarpeeksi kauan vitkuttelee niin kyllä se ämmä itsekin tajuaa ettei tässä mitään tavatakaan. Yksi vanhempi mies sanoi että se jätkä on halunnut vaan seksiä (siis tämä viimeisin), ja kun ei heti siihen mentykään, sillä meni pasmat sekaisin. Ehkäpä jotkut itseäni vuosikymmenen nuoremmat miehet ovat tosiaan tottuneet siihen että vanhemmat naiset käyvät niin kuumina nuorempaan ja siis hyvännäköiseen kroppaan että haluavat välittömästi tavata seksin merkeissä. Olisinhan minäkin voinut, mutta ikävien kokemusteni takia halusin olla varovaisempi ja tavata neutraalilla vyöhykkeellä ensialkuun.

Tai sitten siellä oli muita akkoja pantavana ja sen takia piti sitten perua niitä treffejä. Olen minäkin perunut vuosien varrella kun ei ole ollut oikein varma tunne että haluaako tavata, mutta en nyt sentään kolmeen kertaan yhden ja saman kohdalla. Ja sitten kun se kaikki jotenkin kasautuu sumaksi omalle kohdalle, eli jätkä jätkän jälkeen vaan peruu, peruu ja peruu, niin se on vähän liikaa.

Semmoisesta kuviosta pitää päästä irti jossa annan mahdollisuuksia ihmisille olla ikäviä sen takia etten halua ajatella heistä pahaa. En tiedä miten se oikein tapahtuisi. Pitääkö lähteä siitä että kaikki ovat perseestä kunnes toisin itsestään todistavat? Minun luonteeni tai aivoni eivät oikein osaa mieltää ihmisiä "erehtyväisiksi" niin että heihin suhtautuisi silti lempeästi vaikka aiheuttaisivat pahaa mieltä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #586 : to 16.11.2017, 10:26:18 »
Ajatus että vetää puoleensa pahaa siksi että haluaa uskoa ihmisistä hyvää täytyy hioa sellaiseksi timantiksi että siitä saa sellaisen ohjeen ja opastimen joka auttaa jatkossa silloin kun on epävarma olo että "kehtaako" ajatella ikävää toisesta ihmisestä.

Netissä kun marisee siitä millaisia temppuja ihmiset tekevät, tulee aina joku heristämään sormea että ei saa yleistää. Varsinkaan vastakkaisesta suupuolesta ei saa uskoa pahaa, eli vaikka millaisen paskarivin lottoaisi miesten kanssa ja perä perää törmäisi yhteen ja samaan ongelmaan (oli se sitten seksuaalinen ongelma kuten impotenssi, taikka joku muu härö eli vaikkapa se että tyypin selkäranka on spagetista tehty), niin siitä ei muka saisi tehdä mitään johtopäätöksiä. Jos laarissa on yhdeksän vihreää palloa ja yksi punainen, niin missään nimessä ei saisi todeta että näyttäisipä siltä että pirusti on vihreitä palloja...

En tiedä mihin soo-soo-ihmiset oikein pyrkivät, mutta täytyyhän se jossain saada purkaa jos alkaa vituttamaan se että kerta toisensa jälkeen menee samaan retkuun eli törmää retkuun ja nimenomaan sen takia että ei halua ajatella että ihmiset ovat retkuja (varsinkin koska jos niin tekee, pitää syyllistyä...) Juuri sen takiahan minä vuokrasin 90-luvulla asuntoni mustalaisille kun en halunnut ajatella mustalaisista pahaa senkään jälkeen kun olivat huijanneet isävainaalta rahat ja roinat. Että piti niin kuin tieten tahtoen sitten suostua toistamiseen sen porukan huijattavaksi (eli jättivät yhden vuokran maksamatta siinä vaiheessa kun karistivat seudun pölyt jaloistaan), jotta ei ajattelisi muista pahaa.

Tällainen ei toimi. Tai saa tosiaan itkua vääntää tuon tuostakin. Pitää olla oikeus myös purkaa kiukkuaan ja pahaa mieltään, ilman että tulee joku pässi neuvomaan asiassa niin että pitää luottaa ja uskoa ihmisiin vielä lisää (ja taas pettyä). Ehkä kannattaa ennemminkin uskoa vihaisia ja epäluuloisia ihmisiä.

Olen esim. nakusaitilla, missä näkee osan ihmisten välisistä kommenteista julkisesti (kun eivät ole valinneet yksityistä yhteydenpitoa), ihmetellyt miten vihaisia ja töykeitä vastauksia naiset antavat miehille. Niille miehille joiden kanssa itse keskustelen aivan asiallisesti. Ihmetyttää että miten se mies joka minulle on ihan ok olisikin muka kamala toiselle naiselle. Mutta ehkä nuo vihaiset naiset ovat nähneet niin monet metkut että suhtautuvat defaultina epäluuloisesti kaikkiin miehiin. Ja jos nainen on nuorempi ja kaunis, niin saa ilmeisesti diivailla ja vittuilla ilman että miehet hermostuvat? Jonkun vanhan ämmän oikuttelu tuskin menisi läpi.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #587 : to 16.11.2017, 15:55:13 »

Tuosta parisuhteen ylläpidosta. Kun on molemminpuolista halua sitä ylläpitää, rakentaa ja nauttia, niin hyvälle se tuntuu. Lopullisen valmishan parisuhde ei ole koskaan. Sattuuhan se, kun huomaa että toisen alkukiinnostus hiipuu. Tai oma. Varmaan toteutumattomia haaveita oli paljon. Paljon toiveita itselläsikin on. Enemmän fokusta siihen, että lähelle päästyä on näköalapaikalla ihmisen ymmärtämiseen, toisen sekä itsensä.

Läheisyydestä ja hellyydestä ajattelen, että ovat piste iin päällä, molemminpuoleinen kiitos. Oikeastaan ajattelen tapaasi, että paneminen edellä rakennetaan suhdetta heikolle perustalle, jos pysyvämpää tavoitellaan. Pikalatausta lyhyeksi aikaa kerrallaan.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #588 : to 16.11.2017, 16:06:58 »
Ajatus että vetää puoleensa pahaa siksi että haluaa uskoa ihmisistä hyvää täytyy hioa sellaiseksi timantiksi että siitä saa sellaisen ohjeen ja opastimen joka auttaa jatkossa silloin kun on epävarma olo että "kehtaako" ajatella ikävää toisesta ihmisestä.

Netissä kun marisee siitä millaisia temppuja ihmiset tekevät, tulee aina joku heristämään sormea että ei saa yleistää. Varsinkaan vastakkaisesta suupuolesta ei saa uskoa pahaa, eli vaikka millaisen paskarivin lottoaisi miesten kanssa ja perä perää törmäisi yhteen ja samaan ongelmaan (oli se sitten seksuaalinen ongelma kuten impotenssi, taikka joku muu härö eli vaikkapa se että tyypin selkäranka on spagetista tehty), niin siitä ei muka saisi tehdä mitään johtopäätöksiä. Jos laarissa on yhdeksän vihreää palloa ja yksi punainen, niin missään nimessä ei saisi todeta että näyttäisipä siltä että pirusti on vihreitä palloja...

En tiedä mihin soo-soo-ihmiset oikein pyrkivät, mutta täytyyhän se jossain saada purkaa jos alkaa vituttamaan se että kerta toisensa jälkeen menee samaan retkuun eli törmää retkuun ja nimenomaan sen takia että ei halua ajatella että ihmiset ovat retkuja (varsinkin koska jos niin tekee, pitää syyllistyä...) Juuri sen takiahan minä vuokrasin 90-luvulla asuntoni mustalaisille kun en halunnut ajatella mustalaisista pahaa senkään jälkeen kun olivat huijanneet isävainaalta rahat ja roinat. Että piti niin kuin tieten tahtoen sitten suostua toistamiseen sen porukan huijattavaksi (eli jättivät yhden vuokran maksamatta siinä vaiheessa kun karistivat seudun pölyt jaloistaan), jotta ei ajattelisi muista pahaa.

Tällainen ei toimi. Tai saa tosiaan itkua vääntää tuon tuostakin. Pitää olla oikeus myös purkaa kiukkuaan ja pahaa mieltään, ilman että tulee joku pässi neuvomaan asiassa niin että pitää luottaa ja uskoa ihmisiin vielä lisää (ja taas pettyä). Ehkä kannattaa ennemminkin uskoa vihaisia ja epäluuloisia ihmisiä.

Olen esim. nakusaitilla, missä näkee osan ihmisten välisistä kommenteista julkisesti (kun eivät ole valinneet yksityistä yhteydenpitoa), ihmetellyt miten vihaisia ja töykeitä vastauksia naiset antavat miehille. Niille miehille joiden kanssa itse keskustelen aivan asiallisesti. Ihmetyttää että miten se mies joka minulle on ihan ok olisikin muka kamala toiselle naiselle. Mutta ehkä nuo vihaiset naiset ovat nähneet niin monet metkut että suhtautuvat defaultina epäluuloisesti kaikkiin miehiin. Ja jos nainen on nuorempi ja kaunis, niin saa ilmeisesti diivailla ja vittuilla ilman että miehet hermostuvat? Jonkun vanhan ämmän oikuttelu tuskin menisi läpi.

Kyllä siellä vanhat ämmätkin kiukuttelevat ihan kiitettävästi. Väittäisin jopa, että enemmän kuin nuoret ja nätit. Ainakin meille vanhoille ukoille.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa mikainen

• Konkari
« Vastaus #589 : to 16.11.2017, 17:20:10 »
Parisuhde on niin vaivalloista ettei viitsi vaivautua. Uskottelen itselleni, että teen jollekin palveluksen ettei tarvitse kestää minua omituisuuksineni. Ego tykkää, olenpa ylevä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #590 : su 19.11.2017, 10:30:35 »
En sitten suin surminkaan halua sinne suonsilmäkkeeseen eli "keskusteluun" jossa miehet suhtautuvat vähätellen, elleivät peräti huvittuneesti naisten ahdistaviin kokemuksiin, mutta kun aihetta pursuaa ovista ja ikkunoista, vaikea pitää turpaansa kiinnikään (vaikka todennäköiseti tulee turpaan, kikkelis kokkelis).

Lähdin foorumilta koska minua alkoi oikein tosissaan vituttamaan että kun olin 90-luvulla kahdeksan vuoden ajan kolmen eri ihmisen suorittaman ei-toivotun miten milloinkin tapahtuneen lähelletulon kohde, niin se herra socrateksen mielestä oli vähättelyn väärti koska ko. henkilöitä oli ollut vain pari kolme. Itselleni asia ei mene paskapäämäärän mukaan, vaan se on ajasta kiinni. Kun noin monta vuotta saat jännittää sekä kotona (naapurusto) että lempipaikassa luonnossa että myös töissäkin, niin voin kertoa että siinä on lopulta suolet erittäin solmussa ja jatkuvasti aggret pinnassa. Voi olla että yhden kusipään jäljiltä sitä on vielä ihan ok eventually, mutta kun ihmisiä jotka pyrkivät tykö - ja ei heitä lähelleen halua - on kolme, niin tulee sellainen usko tai taikausko että kukaan ei anna minun olla rauhassa, ja kaikkialla vaan kiusataan (kuten oli tietysti kiusattu jo koulussa, ja duunissakin myös muillakin tavoin kuin lähentelemällä). Fantasiasta että tökkäisi puukon jonkun ihmisen napaan tulee vähän liian toistuva...

Viikko sitten tulin kotiin eräältä luennolta ja ulko-ovella oli juuri tulossa juoppo naapurini ulos. Minut nähdessään hän hoiperteli hetken ja ryntäsi sitten perääni. Koputteli oveani ja kysyi että onko minulla tupakkaa. Vastasin että ei ole ja suljin oven. Koputus jatkui, avasin ja hän sanoi että väsyttää. Sanoin että mene nukkumaan. Taas koputtaa. Karjaisin oven läpi että MENE NUKKUMAAN MINÄ EN NYT JAKSA (enkä kyllä koskaan muulloinkaan enivei). Kopu kopu. Avasin, tollo, vielä 3. kerran ja sanoin että en keskustele humalassa olevien kanssa, voitko etsiä jonkun toisen juttukaverin. Ovi kiinni, taas jatkuu koputus. Huusin että pitääkö soittaa poliisit, koputus vaan jatkuu. Hetken päästä sitten viimein luovutti. Meni ilmeisesti toiseen kerrokseen ja alkoi siellä oikein ryskyttää ovia. Soitin talkkarille, kun on kerta kiukkuinen mies, ja sanoin asiasta. Hän tietysti että ei hän voi asiassa auttaa, soita poliisit. Sanoin että soitan jos se vielä tulee minulle koputtamaan. Ei tullut, mutta talkkari tuli kumminkin jonkin ajan päästä ja talutti miehen asuntoonsa. Ei huutanut tälle, mutta intti että menet nyt sinne ja äristen ja kiroillen mies sitten suostui menemään.

Että on se nyt vittu saatana että tässä maassa pitää aikuisia miehiä paapoa kuin perkele pikkulapsia. Kaverina pitäisi olla heti kun jätkä vaan niin päättää... kai se kohta tarvitsee jonkun pyyhkimään perseensäkin, kun lienee aivonsa jo kuin reikäjuustoa jatkuvan juomisen jäljiltä. Tämänkään takia minua ei oikein huvittaisi tässä enää asua, koska ei kiinnosta todistaa jonkun deekun viimeisiä elinvuosia päivästä päivään.

Iski jumalattomat aggret pintaan sen takia mitä 90-luvulla se elämä oli. En järjen kanssa usko että tuo tuossa alkaa alvariinsa kiusata, on ollut kokolailla hissukseen nyt viikon. Tupakka haisee portaikossa niin ettei meinaa henki kulkea, että kai se kessulla yrittää pitää itsensä rauhallisena. Mutta kun koko perkeleen syksy on veivattu sitä saatanan ahdistelua ees ja taas, niin ei se ole mikään ihme että minultakin meinaa päre kärähtää jo pahemman kerran, kun tulee näitä muistutuksia siitä mitä elämä on pahimmillaan ollut. Että vituttaa tulla omaan kotiinsa, kun kokoajan pelkää että koska ollaan taas kimpussa.

Sitä ei kaikenmaailman hyväntuuliset ekstrovertit ja varsinkaan juopot tajua miltä tuntuu olla arka, introvertti ihminen!

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #591 : su 19.11.2017, 10:43:25 »
Ahdistelukeskustelu ympäri mediaa on nyrjähtänyt sillä tavalla että kun naiset (ja mahdollisesti satunnaiset miehetkin) haluavat kertoa miten pahalta tuntuu kun ei-toivottu ihminen näkee väkisin iholle tai seuraan, niin kokoajan sitä keskustelua väännetään siihen päin että tottahan toki miesten täytyy saada tunkea naisten seuraan tai muuten koko laji kuolee sukupuuttoon. Vähätellään ja mitätöidään, ja tehdään kaikkensa että se menisi läpi ettei ihmisellä ole mitään oikeutta päättää siitä kenen kanssa hän on! Tämä se tässä eniten mättää. Ei se mene niin että jokainen vähänkin ahdistumaan päässyt alkaa välttelemään kokonaista toista (tai samaa) sukupuolta. Olenhan minäkin hinkuenvinkuen kaivannut miespuolista kumppania, mutta sitä varten en todellakaan ala kaveeraamaan jokaisen paskapään kanssa joka lähelle tunkee. Oikeus valita seuransa on se mikä tässä on se pääasia, ei mikään muu. Ei vanhojen ukkojen heh-hettelyt ja iänkaikkinen lässynlää että kai tässä nyt pitää jo sitäkin säikähtää jos sanoo naiselle terve. Älkää olko, ihmiset netissä, naurettavia.

Tästä sain innoitusta:

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005454125.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=f92c621b89407527d2ce1c4b556efe5e

Kyseistä tv-ohjelmaa en katsonut. Muutenkin tulee ihan tarpeeksi höyry korvista.

Tästäkin sain innoitusta:

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005452728.html?share=180191d0813aacf1f67151ac9211ea89

Itseäni on ahdistuskeskustelu ahdistanut koska kaikki vanha paska, josta mielestäni olen muutenkin länkyttänyt ihan tarpeeksi, nousi pintaan. Mutta jos on olemassa sellaisia idiootteja jotka eivät vieläkään tajua mikä on ei-toivotun ja toivotun lähestymisen välinen ero, niin kai tästä pitää sitten huutaa vaikka maaimantappiin asti. Paitsi että ne jotka haluavat lähestyä ketä tahansa paskat nakkaavat mistään soo-soosta. Ja erittäin suosituksi on tullut joku kansakouluhenkinen idioottimainen idea että naiset itse kerjäävät häiriköidyksi tulemista. Tätähän ajatusta suosii mm. Erkki. Oletuksena että jos naiset eivät halua mitään kikkelijuttuja, niin sitten he eivät reagoi niihin ja kikkelisti sitten vaan kyllästyneenä lopettaa kun ei saa toivottua reaktiota. Lopettaako? Nyt kun mennään tuohon koulukiusaamiseen, ihan ilman mitään seksuaalista tendenssiä (paitsi niin että minun kohdallani kiusaajat olivat poikia/poikalauma ja minähän siis oletettavasi olin tyttö), niin kiusaaminen ei todellakaan loppunut siihen että olin välittämättä. En reagoinut kiusaamiseen (vittuiluun) millään tavalla, mutta silti se vain jatkui jatkumistaan. Yksi poika jopa sanoi että ala itkemään, niin sitten lopetan.

Jos kiusaajassa on sadistinen piirre, niin se on ihan turha yrittää kasvattaa kohteita olemaan välittämättä. No, sitten on nämä hakkauksella hekumoijat jotka neuvovat että vedä turpaan niin kyllä se sitten lopettaa. Sitä varten vain pitäisi mennä ensin jollekin itsepuolustuskurssille, koska jokainen kiusaamisen kohde ei ole sellainen ihmetapaus että pelkällä vihan voimalla saa takuulla tintattua kiusaajaa niin että tämä ei kykene tinttaamaan takaisin. Ja mikäs sen sitten takaa ettei se kiusaajakin ole käynyt jotain karatekoulua? Ei niin mikään, koska olen nähnyt linkin jossa karateka tms. jostain Brasiliasta oli syytteessä lastenraiskaamisesta. Jonkun kanssa, en muista kenen, oli vääntöä siitä kun ihminen väitti että itämaisia puolustuslajeja harrastava ei mitenkään voi syyllistyä seksuaalirikoksiin. Mikäs sen estäisi?

Törmäsin somessa johonkuhun naiseen joka kertoi että hänet on kaksi kertaa melkein raiskattu, ja hän on paljon kokenut ahdistelua ulkomaillakin, mutta hän aina selittää miehille miten ei ole suotavaa toimia. Tämä nainen oikein uhkui itsevarmuutta ja kosiskeli minua Feministiseen puolueeseen. En sanonut mitään, mutta tuntui kuin olisin ollut humanoidin kanssa tekemisissä. Niin epätodelliselta minusta tuntuu väite että kusipäät rauhoittuvat kun heille sanoo soo-soo.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #592 : su 19.11.2017, 10:46:05 »
Nämä kiusaamis- ja ahdisteluasiat eivät todellakaan mene niin että kohde on aina nainen (yritän välttää sanaa uhri, koska kaikkihan eivät "uhriudu" ja toisaalta uhrista puhuminen ehkä jopa estää sen että pääsisi asian yli?) Tai että kiusaaja olisi miespuolinen. Omatkaan kokemukseni eivät moisesta todista. Mutta pelottavammalta miesten suorittama lähelleänky tuntuu kuin naisten. Jos nainen alkaa lähennellä tai ahdistella, minulle tulee tunne että hän on hullu tai vähintäänkin outo. Jos mies tekee niin, taustalla on hyvin helposti sellainen asenne että tämähän on ihan normaalia. Ja siksi se on pelottavaa, koska sen on niin moni valmis hyväksymään, ja se voi sitten johtaa ihan mihin tahansa. Pahimmillaan tähän:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201711172200540960_ul.shtml

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #593 : su 19.11.2017, 11:36:41 »
Nämä kiusaamis- ja ahdisteluasiat eivät todellakaan mene niin että kohde on aina nainen (yritän välttää sanaa uhri, koska kaikkihan eivät "uhriudu" ja toisaalta uhrista puhuminen ehkä jopa estää sen että pääsisi asian yli?) Tai että kiusaaja olisi miespuolinen. Omatkaan kokemukseni eivät moisesta todista. Mutta pelottavammalta miesten suorittama lähelleänky tuntuu kuin naisten. Jos nainen alkaa lähennellä tai ahdistella, minulle tulee tunne että hän on hullu tai vähintäänkin outo. Jos mies tekee niin, taustalla on hyvin helposti sellainen asenne että tämähän on ihan normaalia. Ja siksi se on pelottavaa, koska sen on niin moni valmis hyväksymään, ja se voi sitten johtaa ihan mihin tahansa. Pahimmillaan tähän:

Joskus, jotkut naiset käyttävät hyväkseen noita asioita ja tekevät vääriä ilmoituksia. Lieneekö se sitten kanssa jokin agenda. Se kuitenkin huonontaa asian käsittelyä ja väheksyy oikeasti kärsineitä.
Tuohon ruotsin tapaukseenkaan ei etukäteen puututtu, laki taitaa olla noilta osilta jäljessä ja todistamisen kanssa voi olla vaikeuksia.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #594 : su 19.11.2017, 12:02:50 »

Joskus, jotkut naiset käyttävät hyväkseen noita asioita ja tekevät vääriä ilmoituksia. Lieneekö se sitten kanssa jokin agenda. Se kuitenkin huonontaa asian käsittelyä ja väheksyy oikeasti kärsineitä.
Tuohon ruotsin tapaukseenkaan ei etukäteen puututtu, laki taitaa olla noilta osilta jäljessä ja todistamisen kanssa voi olla vaikeuksia.

Jos joku nainen tekee väärän ilmoituksen, niin miksi kaikkia naisia pitää sen johdosta aina ensisijaisesti epäillä väärästä ilmoituksesta? Pitää myös muistaa, että väärä ilmoitus on eri asia kuin ilmoitus, jota tutkittiin, mutta ei pystytty asiaa todistamaan.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #595 : su 19.11.2017, 12:15:20 »
En sitten suin surminkaan halua sinne suonsilmäkkeeseen eli "keskusteluun" jossa miehet suhtautuvat vähätellen, elleivät peräti huvittuneesti naisten ahdistaviin kokemuksiin, mutta kun aihetta pursuaa ovista ja ikkunoista, vaikea pitää turpaansa kiinnikään (vaikka todennäköiseti tulee turpaan, kikkelis kokkelis).

Lähdin foorumilta koska minua alkoi oikein tosissaan vituttamaan että kun olin 90-luvulla kahdeksan vuoden ajan kolmen eri ihmisen suorittaman ei-toivotun miten milloinkin tapahtuneen lähelletulon kohde, niin se herra socrateksen mielestä oli vähättelyn väärti koska ko. henkilöitä oli ollut vain pari kolme. Itselleni asia ei mene paskapäämäärän mukaan, vaan se on ajasta kiinni. Kun noin monta vuotta saat jännittää sekä kotona (naapurusto) että lempipaikassa luonnossa että myös töissäkin, niin voin kertoa että siinä on lopulta suolet erittäin solmussa ja jatkuvasti aggret pinnassa. Voi olla että yhden kusipään jäljiltä sitä on vielä ihan ok eventually, mutta kun ihmisiä jotka pyrkivät tykö - ja ei heitä lähelleen halua - on kolme, niin tulee sellainen usko tai taikausko että kukaan ei anna minun olla rauhassa, ja kaikkialla vaan kiusataan (kuten oli tietysti kiusattu jo koulussa, ja duunissakin myös muillakin tavoin kuin lähentelemällä). Fantasiasta että tökkäisi puukon jonkun ihmisen napaan tulee vähän liian toistuva...

Viikko sitten tulin kotiin eräältä luennolta ja ulko-ovella oli juuri tulossa juoppo naapurini ulos. Minut nähdessään hän hoiperteli hetken ja ryntäsi sitten perääni. Koputteli oveani ja kysyi että onko minulla tupakkaa. Vastasin että ei ole ja suljin oven. Koputus jatkui, avasin ja hän sanoi että väsyttää. Sanoin että mene nukkumaan. Taas koputtaa. Karjaisin oven läpi että MENE NUKKUMAAN MINÄ EN NYT JAKSA (enkä kyllä koskaan muulloinkaan enivei). Kopu kopu. Avasin, tollo, vielä 3. kerran ja sanoin että en keskustele humalassa olevien kanssa, voitko etsiä jonkun toisen juttukaverin. Ovi kiinni, taas jatkuu koputus. Huusin että pitääkö soittaa poliisit, koputus vaan jatkuu. Hetken päästä sitten viimein luovutti. Meni ilmeisesti toiseen kerrokseen ja alkoi siellä oikein ryskyttää ovia. Soitin talkkarille, kun on kerta kiukkuinen mies, ja sanoin asiasta. Hän tietysti että ei hän voi asiassa auttaa, soita poliisit. Sanoin että soitan jos se vielä tulee minulle koputtamaan. Ei tullut, mutta talkkari tuli kumminkin jonkin ajan päästä ja talutti miehen asuntoonsa. Ei huutanut tälle, mutta intti että menet nyt sinne ja äristen ja kiroillen mies sitten suostui menemään.

Että on se nyt vittu saatana että tässä maassa pitää aikuisia miehiä paapoa kuin perkele pikkulapsia. Kaverina pitäisi olla heti kun jätkä vaan niin päättää... kai se kohta tarvitsee jonkun pyyhkimään perseensäkin, kun lienee aivonsa jo kuin reikäjuustoa jatkuvan juomisen jäljiltä. Tämänkään takia minua ei oikein huvittaisi tässä enää asua, koska ei kiinnosta todistaa jonkun deekun viimeisiä elinvuosia päivästä päivään.

Iski jumalattomat aggret pintaan sen takia mitä 90-luvulla se elämä oli. En järjen kanssa usko että tuo tuossa alkaa alvariinsa kiusata, on ollut kokolailla hissukseen nyt viikon. Tupakka haisee portaikossa niin ettei meinaa henki kulkea, että kai se kessulla yrittää pitää itsensä rauhallisena. Mutta kun koko perkeleen syksy on veivattu sitä saatanan ahdistelua ees ja taas, niin ei se ole mikään ihme että minultakin meinaa päre kärähtää jo pahemman kerran, kun tulee näitä muistutuksia siitä mitä elämä on pahimmillaan ollut. Että vituttaa tulla omaan kotiinsa, kun kokoajan pelkää että koska ollaan taas kimpussa.

Sitä ei kaikenmaailman hyväntuuliset ekstrovertit ja varsinkaan juopot tajua miltä tuntuu olla arka, introvertti ihminen!

Varmaan olet kokenut uhkaavaa seksuaalista ahdistelua miesten taholta, mutta kun sotket asiaan lesbot, tupakanpummaajat, koulukiusaajat ja kaikki mahdolliset rähisijät, alkuperäinen ongelma vain hämärtyy.

Moisen kiukuttelun takia saat aika monta kertaa runq ennen kuin luottamus palautuu.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #596 : su 19.11.2017, 12:19:17 »
Varmaan olet kokenut uhkaavaa seksuaalista ahdistelua miesten taholta, mutta kun sotket asiaan lesbot, tupakanpummaajat, koulukiusaajat ja kaikki mahdolliset rähisijät, alkuperäinen ongelma vain hämärtyy.

Moisen kiukuttelun takia saat aika monta kertaa runq ennen kuin luottamus palautuu.

Mielenkiintoinen ajatuskuvio Socrulta, taas. Siis jos Norma tarpeeksi monta kertaa runq, kenen luottamus palautuu?

T: Xante

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #597 : su 19.11.2017, 12:23:12 »

Mielenkiintoinen ajatuskuvio Socrulta, taas. Siis jos Norma tarpeeksi monta kertaa runq, kenen luottamus palautuu?

Minun luottamus Normaan, kuten jo allekirjoituksestani tarkkasilmäinen huomaa.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #598 : su 19.11.2017, 12:39:01 »

Luotat siis periaatteessa kaikkiin ihmisiin, sillä en ole ikinä tavannut miestä, joka ei koskaan räyhää tai naista, joka ei koskaan runq.

Mutta joo tosiaan, onhan Norma sulle seksielämänsä ja sen selostukset velkaa, eikä semmoisen vaatimisessa ole mitään ylimielistä, seksististä tai niin siis, väärin. Eikä ole mitään syytä pitää tälläistä vaatimusta kiusallisena ja häiritsevänä. Oothan sä ex-majuri.

Muoksis: olet jo kertaalleen saanut Norman vetäytymään foorumilta. Tälläisten viestien jälkeen tulee mieleen, että sekö onkin tarkoituksesi?
« Viimeksi muokattu: su 19.11.2017, 13:02:03 kirjoittanut Xantippa »

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #599 : su 19.11.2017, 14:13:24 »

Luotat siis periaatteessa kaikkiin ihmisiin, sillä en ole ikinä tavannut miestä, joka ei koskaan räyhää tai naista, joka ei koskaan runq.

Mutta joo tosiaan, onhan Norma sulle seksielämänsä ja sen selostukset velkaa, eikä semmoisen vaatimisessa ole mitään ylimielistä, seksististä tai niin siis, väärin. Eikä ole mitään syytä pitää tälläistä vaatimusta kiusallisena ja häiritsevänä. Oothan sä ex-majuri.

Muoksis: olet jo kertaalleen saanut Norman vetäytymään foorumilta. Tälläisten viestien jälkeen tulee mieleen, että sekö onkin tarkoituksesi?

Olen edelleen sitä mieltä, että Norman ahdistelijoiden määrä on vähäinen, tai ainakin ne mistä hän on kertonut. Jos joku on kestänyt pitkään ja ollut uhkaava, se on tietysti todellinen haitta. Se, että Norma hermostuu myös siitä, että joku istuu bussissa viereen, katselee hänen suuntaansa pysäkillä tai syljeskelee kielii siitä, että seksuaalisen häirinnän suhteenkin kynnys lienee alhaalla.

Jos tavallisten mielipide-erojen takia joku lähtee foorumilta niin tervemenoa. Toki hänen kannattaa mieluummin laittaa minut hibin ja Rentun seuraksi ignorelistalle, jos ei kestä juttujani.