Kirjoittaja Aihe: Batesin motelli  (Luettu 27968 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Vs: Batesin motelli
« Vastaus #320 : ma 02.01.2017, 19:52:03 »
Mutta oli tuon kanssa miten oli, niin dokumentissa autistinen mies saatiin reagoimaan normaalin ihmisen tavoin ruiskauttamalla hänen sieraimiinsa oksitosiinia. Kerrottiin että autisteilla on krooninen oksitosiinin vaje. Tästä tuli sellainen heureka-kokemus että voisiko olla että elämäni tuntuu niin helvetin tympeältä ja miellän ihmiset hyvin helposti vihamielisenä klönttinä juurikin sen takia että on tällainen kemiallinen epäsuhta päässä? Jos olisin jatkuvasti oksitosiinilla terästetty, suhtautuisin ihmisiin myönteisemmin, enkä pelkäisi heitä niin helposti? Osaisin olla kanssakäymisessä luontevampi, en pelkäisi kokoajan jotenkin mokaavani (mikä jännittäminen aiheuttaa kielteisyyttä ihmisten kohtaamista kohtaan, kuka helvetti sitä nyt jatkuvalla syötöllä jaksaa olla epämukavuusalueellaan? Joku roti sillekin kuinka paljon masokismia ihmiseltä voi vaatia!)

Katsoin minäkin sen dokkarin. Tuli voimakas mielkuva sellaisesta, että eiköhän nohevat tiedemiehet vielä kehitä sellaisen pillerin, jonka avulla saadaan kaikki standari-ihmisiksi. Oikeat asenteet, oikeat ajatukset, oikea ihminen! Miten sekin ukko muka nyt edes tietäisi olevansa "vajakki" ellei sille sitä kerrota ja näytetä, että katsopas nyt, et toimi oikein.

Kieltämättä noinkin.  :P Ja tästä tulikin mieleeni muutamia ajatuksia...
Vanhempi ja vittuuntuneempi.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #321 : ma 02.01.2017, 19:59:25 »
...mutta jätän ne toiseen kertaan kun on vähän luovempi olo.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #322 : ti 03.01.2017, 12:20:17 »
                                    ^
Jos ei vuosiin tapaa omia vanhempiaan, niin jotain on vialla, vaikka välimatka olisi melko pitkäkin.

En muista mikä oli pisin väli. Mutta itselleni kirjeiden kirjoittaminen oli ihan sama asia kuin olisin jutellut kasvokkain. Enkä muista että äiti olisi kummoisestikaan ikinä edes pyydellyt käymään. Ehkä hän oli samalla tavalla itsenäinen ihminen kuin minä olen, että sitä suorastaan inhoaa ajatustakin että antaisi itsestään jotenkin "tarvitsevan" vaikutelman, siis sen että yrittää jotenkin mukamas riippua toisessa. Joitakin vuosia sitten tässä sinkkuputkeni varrella ainakin otin kokolailla nokkiini kun jossain satunnaisessa nettikeskustelussa joku tytteli sai päähänsä väittää että olisin sosiaalisessa kanssakäymisessä rasittava riippa. Tämä siltä pohjalta että avaudun netissä niin paljon itsestäni. Kammoan ajatustakin siitä että joku pitäisi minua ruikuttavana kakarana joka on kokoajan roikkumasa housunpuntissa kiinni kaikkea mahdollista mankuen. Kun kuitenkin koen että osin miessuhteeni ovat olleet liian viileitä juuri sen takia että hakeudun liian helposti sellaisten miesten seuraan jotka eivät oikeasti välitä minusta (tai välttämättä kenestäkään muustakaan), olenhan niin tottunut siihen että ihmissuhteet ovat karuja ja kylmiä, ja tulee tulla vähällä toimeen. (Kiitos vanhempieni?)

Mutta tietysti aina jos repii ahterinsa, on väistämättä selvää että jokin on osunnut ja uponnut. Kyllähän minä ehkä pelkään ettei minulle riitä tai riittäisi mikään. En tiedä ryöstöviljelisinkö jonkun ihmisen jos alkaisin todella aktiivisesti viettämään konkreettisesti aikaa hänen kanssaan, ehkä en kun tosiaan yritän olla roikkumatta kenessäkään. Mutta voisi olla että itse kokisin pettymyksenä sen että jos todella kiintyisin johonkin ihmiseen, niin joko hän ei olisi niin kiintynyt minuun, taikka muuten vain koko juttu lässähtäisi.

On helpointa pitää pieni välimatka kaikkiin ihmisiin, kuin olla kokoajan vereslihalla muiden kanssa niin että ihastuu tuon tuostakin (kaikki ihastuminen ei ole tarvis olla seksuaalisluontoista, ihastua voi niinkin että todella fanittaa jotakuta ihmistä vaikkei se mikään romanttinen suhde olekaan).

Olen siinä käsityksessä että aika monelle miehelle tuo on arkipäivää että ihmisiä ei kauhean helposti päästetä lähelle.

Tässä on paljon asiaa ja koskettaa sikäli itseänikin, että kammoan ajatusta siitä, että ihmiset kokisivat minun riippuvan heissä kiinni. Mutta tällainen ajattelutapa on itselle rankka ja johtaa helposti väärinkäsityksiin, jos ei esim soittelee koskaan itse vaan aina odottaa toisten ottavan yhteyttä. Ja siihen liittyy usein myös kyvyttömyys kertoa omista asioistaan niin, että vastapuoli saisi niistä kunnon tarttumapintaa.

Yllättävän usein inhottavilla itsekeskeisillä ihmisillä on paljon kavereita, koska he häpeilemättä roikkuvat toisissa.
Luotan vain miehiin, jotka räyhäävät ja naisiin, jotka runq.

Poissa Caius Smirnoff

• Täysjäsen
« Vastaus #323 : ti 03.01.2017, 12:58:36 »
                                    ^
Jos ei vuosiin tapaa omia vanhempiaan, niin jotain on vialla, vaikka välimatka olisi melko pitkäkin.

....

.... kammoan ajatusta siitä, että ihmiset kokisivat minun riippuvan heissä kiinni.....

Ainakin tällä palstalla sinä riiput kiinni 24/7.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #324 : ti 03.01.2017, 14:00:59 »
                                    ^

En muista mikä oli pisin väli. Mutta itselleni kirjeiden kirjoittaminen oli ihan sama asia kuin olisin jutellut kasvokkain. Enkä muista että äiti olisi kummoisestikaan ikinä edes pyydellyt käymään. Ehkä hän oli samalla tavalla itsenäinen ihminen kuin minä olen, että sitä suorastaan inhoaa ajatustakin että antaisi itsestään jotenkin "tarvitsevan" vaikutelman, siis sen että yrittää jotenkin mukamas riippua toisessa. Joitakin vuosia sitten tässä sinkkuputkeni varrella ainakin otin kokolailla nokkiini kun jossain satunnaisessa nettikeskustelussa joku tytteli sai päähänsä väittää että olisin sosiaalisessa kanssakäymisessä rasittava riippa. Tämä siltä pohjalta että avaudun netissä niin paljon itsestäni. Kammoan ajatustakin siitä että joku pitäisi minua ruikuttavana kakarana joka on kokoajan roikkumasa housunpuntissa kiinni kaikkea mahdollista mankuen. Kun kuitenkin koen että osin miessuhteeni ovat olleet liian viileitä juuri sen takia että hakeudun liian helposti sellaisten miesten seuraan jotka eivät oikeasti välitä minusta (tai välttämättä kenestäkään muustakaan), olenhan niin tottunut siihen että ihmissuhteet ovat karuja ja kylmiä, ja tulee tulla vähällä toimeen. (Kiitos vanhempieni?)

Mutta tietysti aina jos repii ahterinsa, on väistämättä selvää että jokin on osunnut ja uponnut. Kyllähän minä ehkä pelkään ettei minulle riitä tai riittäisi mikään. En tiedä ryöstöviljelisinkö jonkun ihmisen jos alkaisin todella aktiivisesti viettämään konkreettisesti aikaa hänen kanssaan, ehkä en kun tosiaan yritän olla roikkumatta kenessäkään. Mutta voisi olla että itse kokisin pettymyksenä sen että jos todella kiintyisin johonkin ihmiseen, niin joko hän ei olisi niin kiintynyt minuun, taikka muuten vain koko juttu lässähtäisi.

On helpointa pitää pieni välimatka kaikkiin ihmisiin, kuin olla kokoajan vereslihalla muiden kanssa niin että ihastuu tuon tuostakin (kaikki ihastuminen ei ole tarvis olla seksuaalisluontoista, ihastua voi niinkin että todella fanittaa jotakuta ihmistä vaikkei se mikään romanttinen suhde olekaan).

Olen siinä käsityksessä että aika monelle miehelle tuo on arkipäivää että ihmisiä ei kauhean helposti päästetä lähelle.

Tässä on paljon asiaa ja koskettaa sikäli itseänikin, että kammoan ajatusta siitä, että ihmiset kokisivat minun riippuvan heissä kiinni. Mutta tällainen ajattelutapa on itselle rankka ja johtaa helposti väärinkäsityksiin, jos ei esim soittelee koskaan itse vaan aina odottaa toisten ottavan yhteyttä. Ja siihen liittyy usein myös kyvyttömyys kertoa omista asioistaan niin, että vastapuoli saisi niistä kunnon tarttumapintaa.

Yllättävän usein inhottavilla itsekeskeisillä ihmisillä on paljon kavereita, koska he häpeilemättä roikkuvat toisissa.

Usein tuollainen roikkuja lienee jotenkin koukuttanut kaverinsa pikku kätyreikseen niin että kukaan ei edes huomaa kuka roikkuu ja kenessä, vaan "hoviväki" kuvittelee saaneensa suurenkin armon osakseen kun saa olla Itse Keskeisen kaveri (=palvella häntä). Osa noista narskuista ja sen sellaisista on aika kärkäs nimittelemään roikkujaksi niitä ihmisiä jotka vaan erehtyvät ääneen möläyttämään semmoista kuin että haluaisivat löytää jonkun joka rakastaa ja aloittaa tämän kanssa parisuhteen. Ehkä narskis imee energiaa muiden ihmisten pahasta olosta... Tai ehkä hänelle on vain luontaista kuin käenpojalle yrittää varmistaa että hän saa kaiken mutta muut eivät saa edes toivoa yhtään mitään hyvää ja normaalia omassa elämässään.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #325 : la 07.01.2017, 20:30:49 »
Norma Bates,

Tässä Rammsteinin viime kesän show koko komeudessaan. Berliinistä, vaan vetivät kiertueellaan saman shown joka paikassa. Suomessa Provinssin keikka alkoi vähän myöhässä, sillä samaan aikaan tuli Saksan futismatsi ja jätkät katsoivat sen ensin loppuun. :)

Toimisi parhaiten illan pimettyä, mutta hyvin toimii noinkin!
« Viimeksi muokattu: la 07.01.2017, 20:32:51 kirjoittanut Sadoeufemisti »
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #326 : la 07.01.2017, 20:56:53 »
Norma Bates,

Tässä Rammsteinin viime kesän show koko komeudessaan. Berliinistä, vaan vetivät kiertueellaan saman shown joka paikassa. Suomessa Provinssin keikka alkoi vähän myöhässä, sillä samaan aikaan tuli Saksan futismatsi ja jätkät katsoivat sen ensin loppuun. :)

Toimisi parhaiten illan pimettyä, mutta hyvin toimii noinkin!

Well, tänks. Olen vähän ihmetellyt että miksei Suomen telkassa esitetä heidän konserttejaan (vai onko lipsahtanut silmistäni sivu). Kaikenmaailman pilipaliorkkaa kun kumminkin huudattavat harva se päivä Ylen kanavilla.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #327 : la 07.01.2017, 21:26:09 »
Well, tänks. Olen vähän ihmetellyt että miksei Suomen telkassa esitetä heidän konserttejaan (vai onko lipsahtanut silmistäni sivu). Kaikenmaailman pilipaliorkkaa kun kumminkin huudattavat harva se päivä Ylen kanavilla.
En tiedä Ylen diileistä Saksan suuntaan, mutta luultavastii orkesterin tuotantoyhtiö ei ihan halvalla näyttöoikeuksia myönnä.

Suomennosten osalta Rammstein on kohtuullisen kimurantti bändi, koskapa monet kappaleensa sisältävät piilo- ja kaksoismerkityksiä - hyviä sanaleikkejä, jotka eivät taivu/toimi suorasuomennoksina. En ole katsonut Ylen kautta mitään keikkoja toviin, mutta muistan jo 1980-luvulta, miten Ylen näyttämässä Bruce Springsteenin keikassa kappaleen Born in the USA" kohdassa "I´m a cool rockin´daddy from the usa" oli käännetty: "Olen vanha rokkivaari USA:sta". Nauroin kavereiden kanssa vedet silmissä ja myötähäpeä kääntäjää kohtaan oli suuri! :)

Sen mitä olen nähnyt, Ylen tilanne ei ole hirveästi biisikäännösten kohdalla noista ajoista parantunut. Du hast on muuten yksi niitä väärinymmärrettyjä kappaleita, laitan siitäkin jossain vaiheessa Jukeboksiin...

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #328 : la 07.01.2017, 21:40:45 »
Jotain juttua Du Hastista lueskellut ajat sitten. Ja saksanopettajakin siitä jutteli. Harmi ettei soita ikinä Rammsteinia, vaikka meille välillä jotain saksalaista musaa soitteleepi. Mutta aina jotain lällykamaa.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #329 : la 07.01.2017, 21:56:40 »
Jotain juttua Du Hastista lueskellut ajat sitten. Ja saksanopettajakin siitä jutteli. Harmi ettei soita ikinä Rammsteinia, vaikka meille välillä jotain saksalaista musaa soitteleepi. Mutta aina jotain lällykamaa.
Ai, opiskelet tällä hetkellä saksaa (On mennyt minulta ohi, kun en ole lurkkinut tänne jatkuvasti)?! Laitoin biisistä juuri Jukeen. Lällykamastakin kyllä oppii ennen muuta luontevaa lausuntaa hyvin, anna palaa mukana vain! Me vaadimme aikoinaan lukiossa kaverini kanssa saksalaisia juomalauluja laulettavaksi, niitä sitten laulettiin ja kivaa oli kaikilla, ne kun ovat hyvää mieltä nostattavia ja remakoita. Tiedän että et pidä mistään ryyppyhommmista, mutta koittakaa sopia opiskelijoiden kesken jotain yhteishyvää, mistä kaikki suurin piirtein pitäisivät, ja ehdotelkaa röyhkeästi opettajalle. Siitä niissä lauleloissa on kyse, että jengi lakkaisi turhia jännittämästä ja mitä sen on väliä vaikka menisi alkuun kuinka pieleen, oppia nauramaan virheilleen on oppia samalla elämää. :)

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #330 : la 07.01.2017, 21:57:37 »
Jaa-a, kuinkahan moneen kertaan sitä tulikaan soitettua Rammsteinia samalla kun harjoitti seksiä. Varmaan liian monta kertaa, jos opponentilta kysytään. Jollakin muijalla oli jossain leffassa Ravelin Bolero, minä saan kiksini matalasta miesäänestä. Jos ikinä enää sekaannun mieheen, niin ei saa olla mikään vukin' kimittävä akka, yäk.

https://www.youtube.com/watch?v=StZcUAPRRac

Mutta jos en edelleenkään jaksa sekaantua, niin olen vähän ajatellut että jos ostaisi tänä vuonna synttärilahjaksi vimpaimen Aqua Quartz Transparent Dong. Pinkki, ruskea ja musta ovat karmeita  katsella, mutta läpikuultava sininen on jees. Olisi tosin jo kolmas vimpain sitä samaa väriä... Muuten ei tarvis, mutta kun haluaisin mahdollisimman autenttisen kokemuksen ja aiempi ilotikko on niin saatanan kivikova että se ei vaan tunnu siltä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #331 : la 07.01.2017, 21:58:59 »
Ai, opiskelet tällä hetkellä saksaa (On mennyt minulta ohi, kun en ole lurkkinut tänne jatkuvasti)?! Laitoin biisistä juuri Jukeen. Lällykamastakin kyllä oppii ennen muuta luontevaa lausuntaa hyvin, anna palaa mukana vain! Me vaadimme aikoinaan lukiossa kaverini kanssa saksalaisia juomalauluja laulettavaksi, niitä sitten laulettiin ja kivaa oli kaikilla, ne kun ovat hyvää mieltä nostattavia ja remakoita. Tiedän että et pidä mistään ryyppyhommmista, mutta koittakaa sopia opiskelijoiden kesken jotain yhteishyvää, mistä kaikki suurin piirtein pitäisivät, ja ehdotelkaa röyhkeästi opettajalle. Siitä niissä lauleloissa on kyse, että jengi lakkaisi turhia jännittämästä ja mitä sen on väliä vaikka menisi alkuun kuinka pieleen, oppia nauramaan virheilleen on oppia samalla elämää. :)

Työväenopistossa. En tiedä opinko mitään, kun on niin laho pää tällä inhalla iällä. Mutta syyskausi tuli mukana keikuttua ja katson mitä tulee kevätkaudesta.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #332 : la 07.01.2017, 22:14:35 »
Heh!

Vastailen paremmalla ajalla, nyt tuli äkkilähtö.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #333 : su 08.01.2017, 18:19:31 »
Työväenopistossa. En tiedä opinko mitään, kun on niin laho pää tällä inhalla iällä. Mutta syyskausi tuli mukana keikuttua ja katson mitä tulee kevätkaudesta.
Aina sinne jotain tarttuu, ja onpahan joka tapauksessa mielekästä tekemistä. Suomentele väliakana omaksi huviksesi Rammsteinin lyriikoita ja ryhdy seuraamaan jotain teutonillista poliisisarjaa (En itse juurikaan katso televisiota, mutta eikö siellä aina tule myös joku saksalainen tv-sarja). Oma saksantaitoni on aika ruosteessa kun ei ole tarvinnut niin aktiivisesti käyttää, mutta passiivinen sanavarasto on silti yllättävän hyvä.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #334 : su 08.01.2017, 19:25:34 »
Ai kun kiva, tapoin sitten oman äitini. Ja ilmeisesti isänikin, jo 90-luvulla.

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tutkimus-paljastaa-mita-enemman-vietat-aikaa-aitisi-kanssa-sita-pidempaan-han-elaa/6248618#.WGoaFccPsdk.facebook

Äidin kutsuminen kylään on pieni teko, mutta sillä voi olla äärettömän suuri merkitys. Sen lisäksi, että äitisi ilahtuu, kutsu voi lisätä hänen elinvuosiaan ja parantaa elämänlaatua.

Muistathan soittaa vanhemmillesi tai isovanhemmillesi heti tämän artikkelin luettuasi? Kalifornian yliopiston tutkijoiden mukaan yksinäisyydellä voi nimittäin olla todella negatiivisia vaikutuksia elämäämme vanhemmalla iällä.

Tutkimus seurasi 1600 keski-iältään 71-vuotiaan aikuisen terveyttä ja sosioekonomista asemaa. Seurannassa kävi ilmi, että toistuvalla yksinäisyydella oli selvä yhteys korkeampaan kuolleisuuteen ja huonompaan elämänlaatuun.

Äidin kanssa tuli kirjoiteltua tiiviisti, mutta joskus meni useampikin vuosi tapaamisten välillä. Konkreettisimmin ajan kuluminen iski naamatauluun kun 39-vuotiaana tapasin 59-vuotiaan äitini ja ihmettelin että kuka tämä mummo on. (Saa nähdä miltä sitä itse vaikuttaa em. iässä.) Itselläni ei ollut silleen hinkua hypätä alvariinsa äitini luona, koska minulla ei ollut siellä mitään tekemistä ja lässyttämistäkään ei riitä kumminkaan päiväkausiksi. Äiti ei olisi yksinään kumminkaan tullut minun luonani käymään, joten en koskaan kutsunut. Jotain puhetta oli että hän tulee sitten muiden sukulaisten kanssa silloin ja silloin, mutta ne tulemiset jäivät tulematta. Kaikki eivät vaan tykkää tai osaa istua bussissa tai junassa, kun ajokorttiakaan ei ole. Itse kyllä istuisin mieluusti kummassakin, mutta useimmiten ei sitten ole ollut rahaa pitkiin matkoihin.

Isääkään en tavannut vuosikausiin ja sitten hän olikin jo vainaa, mutta toisaalta miten jonkun deekun kanssa mistään mitään juttelet, ja itsehän hän oli antanut käytöksellään ymmärtää ettei häntä paljon kiinnosta perheensä muut jäsenet. Oli jossain vaiheessa jopa toivonut ettei meitä muita olisi olemassakaan.
Mielestäni tutkimuksessa tuon linkin tietojen perusteella havaittiin vain vahvaa korrelaatiota eli yhteyttä mutta ei vahvaa syy-seuraussuhdetta yksinäisyyden ja kuolleisuuden/huonomman elämänlaadun suhteen.
Jolloin otsikko: Tutkimus paljastaa: Mitä enemmän vietät aikaa äitisi kanssa, sitä pidempään hän elää ei vastaa itse uutista.
Yksinäisyys voi olla myös oire eli seuras sairaudesta, epäsosiaalisuudesta tai huonosta elämän laadusta.
Ja nämäkin tekijät voivat olla kompleksissa kytköksessä toisiinsa.
Lisäksi äidillä voi olla paljon muitakin läheisiä ja ystäviä kuin vain otsikossa syyllistetty yksilö, eikä hän välttämättä koe olevansa yksinäinen. 

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #335 : su 08.01.2017, 19:34:41 »
Mutta oli tuon kanssa miten oli, niin dokumentissa autistinen mies saatiin reagoimaan normaalin ihmisen tavoin ruiskauttamalla hänen sieraimiinsa oksitosiinia. Kerrottiin että autisteilla on krooninen oksitosiinin vaje. Tästä tuli sellainen heureka-kokemus että voisiko olla että elämäni tuntuu niin helvetin tympeältä ja miellän ihmiset hyvin helposti vihamielisenä klönttinä juurikin sen takia että on tällainen kemiallinen epäsuhta päässä? Jos olisin jatkuvasti oksitosiinilla terästetty, suhtautuisin ihmisiin myönteisemmin, enkä pelkäisi heitä niin helposti? Osaisin olla kanssakäymisessä luontevampi, en pelkäisi kokoajan jotenkin mokaavani (mikä jännittäminen aiheuttaa kielteisyyttä ihmisten kohtaamista kohtaan, kuka helvetti sitä nyt jatkuvalla syötöllä jaksaa olla epämukavuusalueellaan? Joku roti sillekin kuinka paljon masokismia ihmiseltä voi vaatia!)

Katsoin minäkin sen dokkarin. Tuli voimakas mielkuva sellaisesta, että eiköhän nohevat tiedemiehet vielä kehitä sellaisen pillerin, jonka avulla saadaan kaikki standari-ihmisiksi. Oikeat asenteet, oikeat ajatukset, oikea ihminen! Miten sekin ukko muka nyt edes tietäisi olevansa "vajakki" ellei sille sitä kerrota ja näytetä, että katsopas nyt, et toimi oikein.
Olen huomannut omissa keittiötieteellisissä kokeissani että alkoholilla on samaa vaikutusta mutta sen sivuvaikutukset ovat olleet itselleni liian häiritseviä ja kemiallisesti tuotettu uusi persoonallisuuteni on tuntunut ylisosiaaliselta, lyhytkestoiselta ja keinotekoiselta.

Emme voi kuitenkaan syyllistää tiedemiehiä siitä että he tekevät työnsä.
Ei Lenny sitä välttämättä tehnytkään vaan ehkä vain valistuneesti arvasi tulevaa kehitystä.
On koko yhteiskunnan vastuulla päättää siitä mihin teknologiaa ja tietämystä käytetään ja mitä rajoituksia ja kannustimia tieteen tekemiselle asetetaan.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #336 : su 08.01.2017, 20:36:39 »
Lisäksi äidillä voi olla paljon muitakin läheisiä ja ystäviä kuin vain otsikossa syyllistetty yksilö, eikä hän välttämättä koe olevansa yksinäinen.

Näinpä. Jos vaikka oma äitini olikin yksinäinen, niin kyllä hänellä oli tsänssiä tavata tiettyjä ihmisiä jotka asuivat häntä paljon lähempänä kuin minä. Taisi olla oma valintansa ettei näiden kanssa ollut  sen enempää kuin oli. Eivät kaikki ihmiset muutu ylisosiaalisiksi vain sen takia että ikää on mittarissa jonkin verran.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #337 : pe 20.01.2017, 22:31:37 »
Eräällä deittisaitilla pätkähtää heti kirjautumisen jälkeen oma kuva jossain ihme ympyrässä lasiin ja sitten tulee jotain iänikuisia tiedotuksia että hommaa itsesi mihin helvetin lie superhypertilaan ja tule nähdyksi ja mitä kaikkea siellä oli. Nyt tuon minun ison ympyräni viereen oli tullut parin miehen ympyrät ja toinen näistä miehistä näytti siltä kuin pitelisi nenäänsä. Meinasin nauruuni revetä, meitsin kuva on siis NOIN vastenmielinen että muiden ihmisten profiilitkin reagoivat.

No, ei ne miehet tiedä mihin heidän kuvansa isketään esille mainostarkoituksessa. Mutta tuo saitti on välillä ilmoitellut minulle että suosioni on tosi alhainen. Nyt se on sitten ilmeisesti pohjamudissa. Tässä on välillä mennyt pitkiäkin aikoja etten meinaa edes muistaa vilkaistakaan deitti-ilmojani missään päin nettiä. Turhaahan se onkin. Yhdellä saitilla jotain pientä höpötystä joidenkin muiden kantapeikkojen kanssa, ei mitään flirttiä, kunhan vaan ilmoja pitelee ja tauteja (keuhkokuppaa ja sen sellaista).

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #338 : la 28.01.2017, 21:48:39 »
https://www.youtube.com/watch?v=6cyCIllZU6s

Kertookin kaiken meikäläisen saksanopintojen etenemisestä. Eli aika onnetonta etenemistä...

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #339 : su 29.01.2017, 10:46:48 »
Vaikken aktiivista pedoutta tule koskaan hyväksymään (eihän moisessa olisi järkeäkään, jotain rakenteita ihmisyhteisössä täytyy olla ja lapsien kanssa pelehtiminen rikkoo niin montaa tukipylvästä koko systeemissä ettei sen jäljiltä saada aikaiseksi toimivaa, kehittyvää yhteiskuntaa - lapsiin sekaantuminen onkin lähinnä vuohennussijoiden askare), niin jonkinlaista kosketuspintaa voin löytää sellaisen miehen kanssa joka päättää että häntähän ei enää seksuaalivietti riepota ja hommaa kastraation. Kirjoitin em. keissistä pedoketjuun, mutta omasta itsestäni kirjoitan tänne.

Nimittäin, voihan siinä olla jotain perää että naisena seksuaalivietti on ehkä jotenkin helpompi laittaa pinnan alle taikka siirtää syrjään, kuin miehenä. Vaikka se minua jotenkin tympiikin ajatella että miehet olisivat täysin omien viettiensä armoilla - moinen ajatus kun johtaa liian helposti siihen mentaliteettiin että tottahan mies raiskaa kun sillä on pussit täynnä - niin sukupuolilla voi olla vissi eroavaisuus kun hormonipitoisuudetkin ovat vallan toiset. Sanotaan että naiset pystyvät toteuttamaan seksuaaliviettiään laaja-alaisemmin koska heillä on yleensä jälkeläisiä hoivattavana, jolloin vietissä vahvistuu se hoivapuoli. Itseäni jälleen kerran ällöttää että hoivaaminen ja seksuaalisuus on ympätty, mutta luonnossa ei ole olemassa tarkkoja rajoja. Olenhan itsekin tuntenut hellyyden tunteita sellaisia miehiä kohtaan joiden kanssa olen harjoittanut seksiä. Eli kaikenlaisia tuntemuksia voi kehkeytyä. Siirränkö seksuaalienergiaani sitten hoivaamiseen nykyään, kun en touhua miesten kanssa? En sanoisi. Kyllä se minulla enempi on tosiaan tukahtunut jollekin haaveilutasolle.

Näkisin että voi olla että kiinnostun liian hyvännäköisistä miehistä. Tässä tulee se kosketuspinta pedojen kanssa. Aivan samoin kuin näillä on kielletty kohde, eli lapsi, on minulla kohde jota en voi saada, eli hel-ve-tin hyvännäköinen mies. Ainoastaan hoikkuus hyvännäköiseksi miellettävistä piirteistä on se jota tavallisena pallinaamana katson voivani tavoitella oikeasti ja sekin vain sen takia etten itse ole plösö (tosin olen nähnyt nakusaitilla pariskunnan jossa nainen on todella hevisti obeesi ja mies juuri sellainen jommoisen minä haluaisin, eli löytyy kyllä timmejä miehiä jotka tykkäävät tosi heveistä naisista - mutta en halua olla hevi itse).

En ole ihan varma kumpi on kana ja kumpi muna. Onko seksuaaliviettini hiipunut koska pidän liian hyvännäköisistä miehistä ja tämän vuoksi vietin toteuttaminen vaikeutuu? Vai pidänkö liian hyvännäköisistä miehistä nimenomaan sen takia että viettini oli jo valmiiksi niin hiipunut ettei sitä enää noin vain puhalleta roihuun kuin ainoastaan tosi vahvalla yllykkeellä?

Taikka sitten vain loppujen lopuksi asetan romanttisen rakkauden niin korkealle arvoasteikossa, ettei kaikenlainen hillunta satunnaisten sankareiden kanssa vaan oikein kelpaa korvikkeeksi. Mutta saa nähdä kun valon määrä tässä taas lisääntyy asteittain, että tulisiko jossain vaiheessa joku pienen eläimen vimma. Ei ole tosin tullut niin kovaa vimmaa enää vuosiin että se johtaisi mihinkään puheita enempään.