Kirjoittaja Aihe: Islamin opinkappaleiden ja Muhammedin esimerkin ja opetusten arvostelu (nro 2)  (Luettu 16988 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vanha Antistalinisti

• Konkari
Annatko esimerkin?

Kuolemanrangaistus. Käsityksesi naisista. Käsityksesi homoista. Esimerkiksi.

Taas väärä vastaus. Hävisit taas!

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa siittä

• Konkari
Eipä ole tällä palstalla esitetty yhtään opinkappaletta tai opetusta.

Poissa Intaktivisti

• Konkari
Eipä ole tällä palstalla esitetty yhtään opinkappaletta tai opetusta.

Onpas.

Olen esittänyt Näkökulmalla huonot opinkappaleet nimeltä Hajj (pyhiinvaellus), ja Salat (rukoilu) ja viittasin näihin vanhoihin esityksiin Jatkumo nro 1 ketjussakin. Lisäksi olen esitänyt huonon Muhammedin opetuksen 27 metrisestä Aatamista ja ei-muslimien asumiskiellosta Arabian niemimaalla.  Ihan mainitakseni vain oman panokseni.
Taha Islam (« Vastaus #8 : Ti 28.07.2015, 10:44:04): Koraani ei määrää ympärileikkausta pakolliseksi, päin vastoin, sen mukaan ihminen on sellaisenaan täydellinen, joten kaikki ympärileikkauksen pakollisuuteen tai suotavuuteen viittaavat hadithit ovat ristiriidassa Koraanin kanssa.

Poissa Hartsi

• Konkari
Me monesti pidämme arvojasi jopa niin brutaaleina, ettemme halua hyväksyä niitä osaksi yhteiskuntaamme.

Annatko esimerkin?

Esimerkiksi minä hklökohtaisesti en ymmärrä, että:

- Miksi Taha Ibrahim Taharrush jaksaa jauhaa konemaisesti tästä Islamilaisesta Hätätilauskonnosta  näillä saiteilla saamatta juuuri yhtäkään positiivista palautetta ?

Siellähän on hätätila jatkuvasti menossa, pakenevat hengensä edestä hätätilassa toinen toistansa uskonsa kiihkossa nämä Hätätilauskonsa kanssa riehuvat kummajaiset.

Näin asian ymmärtää, kun vähänkin seurailee tilanteita ja alkusyytä maastapakoon.

Taha jaksaa jauhaa aina vaan kaiken erinomaisuudesta aina naisten  ruoskimistakin kehuskellen. On sillä melkoinen epäkesko aivojen paikalla.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Me monesti pidämme arvojasi jopa niin brutaaleina, ettemme halua hyväksyä niitä osaksi yhteiskuntaamme.

Annatko esimerkin?

Nuo eivät ole arvojani, vaan asioita.
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

Poissa Safiiri

• Konkari

Annatko esimerkin?

Nuo eivät ole arvojani, vaan asioita.

Joiden takana olevia arvoja me emme voi hyväksyä. Arvoissa täytyy olla pahaa vikaa, jos ne tuottavat kyseisiä asioita.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Joiden takana olevia arvoja me emme voi hyväksyä. Arvoissa täytyy olla pahaa vikaa, jos ne tuottavat kyseisiä asioita.

Eikä mitään perustelua...
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

Poissa Safiiri

• Konkari

Eikä mitään perustelua...

Miksi pitäisi perustella se, että arvot on sun arvoista erilaiset? Perustele itse, miksi sun arvot on erilaiset. Mää sitt pohdin, onko perusteluillasi mitään arvoa. Sitäpaitsi sä itse pyysit vain esimerkkiä. Sait, mitä halusit.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Miksi pitäisi perustella se, että arvot on sun arvoista erilaiset? Perustele itse, miksi sun arvot on erilaiset. Mää sitt pohdin, onko perusteluillasi mitään arvoa. Sitäpaitsi sä itse pyysit vain esimerkkiä. Sait, mitä halusit.

Totesit, että minulla on joku näkemys kuolemantuomiosta, naisista ja homoista, mutta et kerro, että millainen se on tai miksi se on huono. Se, että sinun arvosi ovat erilaiset, eivät kerro mitään minun arvojeni laadusta.

Poissa siittä

• Konkari
Tahalla ei ole yhtään mitään tekemistä otsikon uskonnon tai otsikon henkilön kanssa.

Armando

• Vieras

Totesit, että minulla on joku näkemys kuolemantuomiosta, naisista ja homoista, mutta et kerro, että millainen se on tai miksi se on huono. Se, että sinun arvosi ovat erilaiset, eivät kerro mitään minun arvojeni laadusta.

Tämä kaveri on kyllä sellainen vääntelijä ja paskanpuhuja ettei parempaa taida löytyä. Jos minun intohimoni olisi saattaa Islam ja muslimit huonoon valoon kyllä nimimerkki Taha Islamin oppilaaksi varmasti ryhtyisin.

Poissa Hartsi

• Konkari

Tämä kaveri on kyllä sellainen vääntelijä ja paskanpuhuja ettei parempaa taida löytyä. Jos minun intohimoni olisi saattaa Islam ja muslimit huonoon valoon kyllä nimimerkki Taha Islamin oppilaaksi varmasti ryhtyisin.

Niin juurikin.

Hänellä on selvästi kykyä, niin kuin sanoit, niin saattaa Islamin usko tosihuonoon, jopa paskamaiseen valoon.

Toivon mukaan hän muuttaa pian Isiksen Kalifaattiin. Hän nimittäin luulee, että siellä järjestävät hänelle varpaiden liotusvesiä ihan pyytämättäkin.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Safiiri

• Konkari

Olet itse kertonut näkemyksiäsi näistä asioista ja perustan arvioni omiin kirjoituksiisi. Toki on majdollist, että olet valehdellut. Ja kyllähän arvojemme erilaisuus keroo sen, että arvotamme asiat eri tavalla. Siitä taas on tietenkin kysymys, jos väite on, etteivät sinun arvosi minun mielestäni sovi Eurooppaan. Mistäs muusta?

Muistatkos, mistä alunperin oli kyse? "Me monesti pidämme arvojasi jopa niin brutaaleina, ettemme halua hyväksyä niitä osaksi yhteiskuntaamme." Näin kirjoitti siis Toope, sinä pyysit esimerkkejä näistä mielestämme brutaaleista arvoista. Minä annoin muutaman esimerkin. Tähän ei sisälly mitään viitettäkään siitä, että olisi haluttu jokin objektiivinen arvio arvoist. Kyse on koko ajan ollut siitä, mitä meiltä olemme arvoistasi ja niiden houkuttelevuudesta. Itse asiassa näkemyksemme arvoistasi on mikä on, eikä edes se, ettemme ole niitä mielestäsi oikein ymmärtäneet, muuta asiaa miksikään. Kun mitään väitettä ei esitetty oikeastaan mistään muusta kuin siitä, mitä mieltä me olemme.
« Viimeksi muokattu: pe 06.05.2016, 14:03:06 kirjoittanut Safiiri »

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Olet itse kertonut näkemyksiäsi näistä asioista ja perustan arvioni omiin kirjoituksiisi. Toki on majdollist, että olet valehdellut. Ja kyllähän arvojemme erilaisuus keroo sen, että arvotamme asiat eri tavalla. Siitä taas on tietenkin kysymys, jos väite on, etteivät sinun arvosi minun mielestäni sovi Eurooppaan. Mistäs muusta?

Eikä vieläkään mitään perusteluja ja "arvosi eivät sovi Eurooppaan" on tietysti vähintäänkin outo väite kun katsoo, millainen arvojen sekamelska Euroopasta löytyy.

Poissa Safiiri

• Konkari

Eikä vieläkään mitään perusteluja ja "arvosi eivät sovi Eurooppaan" on tietysti vähintäänkin outo väite kun katsoo, millainen arvojen sekamelska Euroopasta löytyy.

Tota...etkö sä vieläkään ymmärrä, että jos kyse on minun tai Toopen mielipiteestä, niin sen kertominen riiittää todisteeksi siitä. Ei siihen mitään perusteluja tarvita. "Me pidämme arvojasi..." Eli mielipiteemme on  tai ne tuntuvat meistä. Perusteluilla ei ole asiassa mitään merkitystä. Mielipide on mikä on täysin riippumatta siitä, onko se perusteltu vai ei. Ja kuinka ollakaan, et muistanut lainata tuosta muka oudosta väitteestä sitä kohtaa, jossa kerroin kyseessä olevan mielipiteeni. Vinkki: mielestäni-sanalla yleensä pyritään kertomaan, että kyse on mielipiteestä, ei faktasta tai faktaksi väittämisestä.  Mielipiteitä ihmisillä voi olla, vaikka ne olisivat outoja, eivät perustuisi tietoon tai harmittaisivat muita.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma

Tota...etkö sä vieläkään ymmärrä, että jos kyse on minun tai Toopen mielipiteestä, niin sen kertominen riiittää todisteeksi siitä. Ei siihen mitään perusteluja tarvita. "Me pidämme arvojasi..." Eli mielipiteemme on  tai ne tuntuvat meistä. Perusteluilla ei ole asiassa mitään merkitystä. Mielipide on mikä on täysin riippumatta siitä, onko se perusteltu vai ei. Ja kuinka ollakaan, et muistanut lainata tuosta muka oudosta väitteestä sitä kohtaa, jossa kerroin kyseessä olevan mielipiteeni. Vinkki: mielestäni-sanalla yleensä pyritään kertomaan, että kyse on mielipiteestä, ei faktasta tai faktaksi väittämisestä.  Mielipiteitä ihmisillä voi olla, vaikka ne olisivat outoja, eivät perustuisi tietoon tai harmittaisivat muita.

Eli kieltäydyt perustelemasta mielipidettäsi. No, ei siinä sitten mitään.

Poissa Safiiri

• Konkari

No kun sitähän sä et pyytänyt. Sä pyysit esimerkkiä niistä arvoistasi, joita emme haluaisi yhteiskuntaamme. Mitäs ryhdyit inisemään "väärä vastus" -tyyliisi. Se vain osoittaa, ettei sinulla ole mitään aitoa keskustelunhalua. Sitäpaitsi nuo keskustelut on jo moneen kertaan käyty sun kanssa. Kuolemanrangaistuksesta, naisten asemasta ja homoista on jo puhuttu. Jos et muista, niin lue jutut uudelleen.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
No kun sitähän sä et pyytänyt. Sä pyysit esimerkkiä niistä arvoistasi, joita emme haluaisi yhteiskuntaamme. Mitäs ryhdyit inisemään "väärä vastus" -tyyliisi. Se vain osoittaa, ettei sinulla ole mitään aitoa keskustelunhalua. Sitäpaitsi nuo keskustelut on jo moneen kertaan käyty sun kanssa. Kuolemanrangaistuksesta, naisten asemasta ja homoista on jo puhuttu. Jos et muista, niin lue jutut uudelleen.

Väitit minulla olevan jotain näkemyksiä jotka perustuvat joihinkin arvoihin, mutta et kerro, että millaisia ne arvot ovat jotka tuottavat noita tuntemattomia mielipiteitä, mutta sinä ja Toope olette ne lukeneet ja minä inisen, mutta minä olen se, joka ei halua keskustella. Heh.

Poissa Vanha Antistalinisti

• Konkari

.......

Ehdotan "uusiksi" teemoiksi raiskattujen ruoskimista, ympärileikkauksen positiivisia terveysvaikutuksia ja mm. takapuolen pyyhkimisen negatiivisia kulttuurivaikutuksia sekä mikä ero on arvolla ja asialla.... Vrt. mm. vääräuskoisten murhaaminen.....

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa siittä

• Konkari
Näkkärin imaami lausui nojatuolistaan, että arvot ovat arvosidonnaisia eikä niitä voi verrata. Tämän oman neuvonsa tosin omatoimi-imaamimme on itse unohtanut, mutta sehän ei yllätä ketään.