Kirjoittaja Aihe: Jatkumo.NET  (Luettu 7919 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Jatkumo.NET
« Vastaus #20 : la 04.03.2017, 14:01:27 »
Tarvitsisiko foorumi moderaatiota? Minusta foorumille on pesiytymässä ongelma. Trollihahmoja esiintyy. T0ope ja nyttemmin T00pe-hahmoja tulee foorumille Rentun(?) kautta. Olen itse Juhalta kysynyt tuosta moderaation tarpeesta, mutta Juha lienee kovin liberaali tässä kysymyksessä. Kunnioitan tuota näkemystä, mutta voi olla niinkin, että jotkut trollailijat käyttävät tilannetta hyväkseen.

Foorumia voidaan pilata liiallisella sallivuudella. Olen itsekin hyvin vapaan mielipiteenilmaisun tukija, niin täällä kuten yhteiskunnassakin, mutta minusta on riski siinä, että foorumi pilaantuu, jos tietyt trollihahmot valtaavat foorumia. Jotain järjestystä aina pitää olla. Kysyin itse parilta kantikselta yxityisviesteillä mielipiteitä tuosta moderaation tarpeesta, mutten saanut oikein selkeää kuvaa, mitä muut haluaisivat.

Hyvä foorumi on. Tuota ei pidä pilata. Itse sanoisin, että jonkinasteista moderointia tulevaisuudessa tarvittaisiin... 8)

No se menee sillä tavalla että haluta saa ihan mitä hyvänsä, mutta loppujen lopuksi mitään ei tehdä koska Juha haluaa rumienkin kukkien saavan rehottaa.

Mietiskelin tänään sitä että jos ei ikinä uskalla puuttua mihinkään millään tavalla, niin onko siinä kyse siitä että mieluummin haluaa pitää henkeen ja vereen kiinni mukavan tyypin maineesta/roolista. Ja jos näin on, niin onko taustalla vakaa usko siihen että onkin itse niin totaalisen paska ettei ole siinä asemassa että voisi arvostella toisia, saati edellyttää näiltä mitään sellaista joka olisi esim. foorumille rakentavaa eikä tuhoavaa toiimntaa.

Tämä tietysti siltä pohjalta että itse olen usein myötäillyt kaikenlaista kusipäisyyttä siksi että uskon olevani niin huono ihminen ettei minulla ole varaa vaatia muilta mitään. Tästä teemasta ehkä joskus jossain lisää.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #21 : la 04.03.2017, 14:08:56 »
Nätti omakuva Norma B.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #22 : la 04.03.2017, 14:11:38 »
Minusta on tällaisella foorumilla turhaa vaivannäköä vaatia muilta kunnon käyttäytymistä, koska ei se käyttäytyminen kuitenkaan muuksi muutu. Se on kuin yrittäisi saada lehmiä lentämään.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #23 : la 04.03.2017, 14:12:49 »
Juha on tehnyt hyvää työtä vuosikaudet.

- Hän on Foorumiosaaja ja kovan luokan marjanpoimija

Moniko jäsen tällä Foorumilla luulisi kykenevänsä samaan ?

Mielestä ei ainakaan Socrates, vaikka hän kuvitteleekin itsestään jotain suurempaa, mitä Luoja on luonut.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #24 : la 04.03.2017, 14:16:04 »
Minusta on tällaisella foorumilla turhaa vaivannäköä vaatia muilta kunnon käyttäytymistä, koska ei se käyttäytyminen kuitenkaan muuksi muutu. Se on kuin yrittäisi saada lehmiä lentämään.

Sinä itse olet kyllä yksi suvaitsevaisempia ja parhaiten käyttäytyviä postaajia.

Lisäksi olet älykäs ja harvinaisen huumorintajuinen naispuoliseksi osallistujaksi.

Monet naiset ovat tosikkoja, toki he haluavat etsiä pelkkää totuutta, no se heille suotakoon.

socrates

• Vieras
« Vastaus #25 : la 04.03.2017, 14:23:07 »
Jatkumo kieltämättä kaipaa pieniä uudistuksia. Mitäs tykkäätte, jos korvaan Foorumipäivän arvosana-ketjun aiheella Foorumipäivän mäntti? Vapaamuotoinen gallup.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #26 : la 04.03.2017, 14:28:27 »
Jatkumo kieltämättä kaipaa pieniä uudistuksia. Mitäs tykkäätte, jos korvaan Foorumipäivän arvosana-ketjun aiheella Foorumipäivän mäntti? Vapaamuotoinen gallup.

Älä tee niin, itse olet kuitenkin se mitä ehdotat.

Rauno

• Vieras
« Vastaus #27 : la 04.03.2017, 14:32:21 »
Minulla on idea.
Voitaisko leikkiä tänään sellaista leikkiä, että jokainen kertoo omista näkemyksistään islamista, kristillisyydestä, jenkkien yhteiskunnasta, homoista, yksilöistä, homoista, transuista, homoista, adoptiosta, kulttuurista, taiteesta, siitä mitä vaimolle voi tapahtua, homoista, tuulen huuhtomasta perseestä ja päästä?
Voittaja on se, joka ensimmäisenä saa Toopen kommentoimaan lainauksen kera.
Kliffaa vai mitä?

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #28 : la 04.03.2017, 14:52:34 »

Sinä itse olet kyllä yksi suvaitsevaisempia ja parhaiten käyttäytyviä postaajia.

Lisäksi olet älykäs ja harvinaisen huumorintajuinen naispuoliseksi osallistujaksi.

Monet naiset ovat tosikkoja, toki he haluavat etsiä pelkkää totuutta, no se heille suotakoon.

Kiitos Harald.

Rääpijät saattavat tarttua tähän mutta sanon kuitenkin:

Pidän sinua kohteliaana ja oivalluskykyisenä henkilönä, eikä turhan tosikkona. Lisäksi vaikutat olevan niitä harvoja hyviksiä täällä, vaikka tarvittaessa saatat antaa örkeille takaisinkin.

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #29 : la 04.03.2017, 15:01:58 »
Ettäkö tämä karjalaisevakkojen ja -jälkeläisten Suomesta-karkottaja suvaitsevainen?!?
"Kannatan ehdottomasti maahanmuuton lisäämistä" - Esko Valtaoja, TS 4.8.2015

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #30 : la 04.03.2017, 15:06:58 »

Ettäkö tämä karjalaisevakkojen ja -jälkeläisten Suomesta-karkottaja suvaitsevainen?!?

Raivoraititis MrPussyCatti (SDP) on taas launantain kunniaksi sortunut ryyppäämään Jallua.

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Chill Out

• Konkari
« Vastaus #31 : la 04.03.2017, 15:08:45 »

Tuota minäkin hämmästelin. Minulle suvaitsevaisuus on tärkeä arvo ja drontti on tällä foorumilla ilmaissut selvästi olevansa nimenomaan suvaitsematon.

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #32 : la 04.03.2017, 15:16:21 »
No, Harald ja dronttihan vain elävät henkisinä rakastavaisina omassa suvaitsemattomuuden mea kulpassaan eiku kuplassaan.

Muuten olen bongannut Jatkumosta joukon karjalaistaustaisiksi ilmoittautuneita kirjoittajia. Jollei omistakin vanhemmistani toinen olisi ehtinyt syntyä Karjalan kannaksella, niin saattaisin harmitella, ettei näitä karjalaisia aikoinaan evakuoitu sinne missä pippuri kasvaa.
..

Well done, dear drontti. You are the only one for me.
Tarkoitan siis henkisesti, en fyysisesti. Minulle on tärkeää löytää sielunkumppaneita ajatuksellisella tasolla.

Pusi pusi.. :D
(Rakkaus on sokea).

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #33 : la 04.03.2017, 15:16:48 »
Minulle suvaitsevaisuus on tärkeä arvo ja drontti on tällä foorumilla ilmaissut selvästi olevansa nimenomaan suvaitsematon.

Erityisen tunnettu Chill Out on perussuomalaisten ja varsinkin Halla-ahon suvaitsemisesta. drontti on todellakin osoittanut ettei ole Chill Out-suvaitsematon.

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #34 : la 04.03.2017, 15:17:48 »
Erityisen tunnettu Chill Out on perussuomalaisten ja varsinkin Halla-ahon suvaitsemisesta. drontti on todellakin osoittanut ettei ole Chill Out-suvaitsematon.
Katumattomien rikollisten suvaitsemista ei tarvitse suvaita.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #35 : la 04.03.2017, 16:15:15 »

Kiitos Harald.

Rääpijät saattavat tarttua tähän mutta sanon kuitenkin:

Pidän sinua kohteliaana ja oivalluskykyisenä henkilönä, eikä turhan tosikkona. Lisäksi vaikutat olevan niitä harvoja hyviksiä täällä, vaikka tarvittaessa saatat antaa örkeille takaisinkin.

Oikein arvattu Drontti, se mitä sanoit rääpijöistä, niin jotkut ovat jo nyt  hereillä, eivät nukuksissa, vaikka hieman varovaisesti torkkuvat nokka tutisten.

Erityisesti minua ihmetyttää pohjoisen pojan, siis MrKat:n puheenvuorot, yleisesti ottaen  kovin ovat epäisänmaallisia, jos vertaan niitä tuntemiini muiden Oulun ja Kemin asukkaiden mielipiteisiin ?
.........

Jatketaan Drontti omia ratoja pitkin itse kukin. Onneksi me molemmat olemme sellaisia ihmisiä, joita ei kiinnosta pitkäaikaista vihamielisyyttä potea koko elämäänsä.

Se nimittäin syö itseään.

Sempäs takia olen taas Hibiscuksenkin kanssa välirauhassa.

Ei hibiscus ole varsin tyhmä, ei ollenkaan. Kukaan sellainen suomalainen, joka kykenee luomaan omat hyvät olosuhteet ja (isot parkkipaikat Saaremaal) naapurimaahamme Viroon, niin ei hän tyhmä voi olla, ei suinkaan. Sitä paitsi se ei onnistuisi ihan joka pojalta joka kittaa kaljaa Pubin istuimella ?

Drontti, hyviä oivalluksia sinulle, toivoo Foorumistiveljesi Harald.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #36 : la 04.03.2017, 16:17:55 »

Sitäpaitsi Jumalan pilkkaamista - ainakaan Pyhän Hengen - ei saa anteeksi millään ilveellä. Eli ikuinen Helvetti ja raaka kidutus odotaa (vrt. Isis).  Vähän niinkuin joutuisi asumaan Oulussa mamu-lähiössä.

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #37 : la 04.03.2017, 16:22:17 »

Chill Out ei todellakaan tunnu katuvan suvaitsemattomuuttaan.
Kaltaistasi solisalirattista suvaitsemattomuutta ei kenenkään tarvitse suvaita.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #38 : la 04.03.2017, 16:30:41 »
Chilipippuri on out of standard.

Rauno

• Vieras
« Vastaus #39 : la 04.03.2017, 16:33:59 »
Chilipippuri on out of standard.

Kuka on Chilipippuri?
Mä oon niin uusi täällä, etten ymmärrä vielä palstan omaa slangia, jos tuo selllaista on.