Kirjoittaja Aihe: Jatkumo.NET  (Luettu 872 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Juha

• Konkari
Jatkumo.NET
« : su 21.02.2016, 11:32:41 »

Jatkumo on päivien mukaan huomenna yksivuotias: http://jatkumo.net/index.php?topic=1.msg1#msg1

Aloituspäivä oli 22.2.2015. Päivä oli sunnuntai. Jos mennään viikonpäivien mukaisesti, niin tässä oN synttärien juhlimisen aihetta.

Joten, kippis vaan kuluneelle, ja hyvää jatkumoa seuraavalle.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
Vs: Jatkumo.NET
« Vastaus #1 : su 21.02.2016, 12:03:12 »
Onnea yksivuotisella Jatkumolle! Lupaava mixi sikoja ja sekoja on saatu foorumille ja edessä on vielä monta hienoa foorumisekoiluvuotta.
Jatkumo on moderni, perspanomyönteinen rähinöintiin keskittyvä yleiskeskustelufoorumi, joka tarjoaa kohtaamispaikan niin piilo- kuin julkirunkuille.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #2 : su 21.02.2016, 12:15:43 »

Niin.

Kun on mukaan saatu hiukan mm Mjulkkua, ja peräsuolta, tai sen tynkää, niin tiedä mitä kaikkea tästä vielä kehkeytyy.

No, elämä on. Kaikkine puolineen.

Poissa Chill Out

• Konkari
« Vastaus #3 : su 21.02.2016, 12:16:36 »
Onnittelut tänne saakka selviytymisestä  :P

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #4 : su 21.02.2016, 12:18:26 »
Onnea meille kaikille!
Viihdytetään toisiamme jatkossakin.

Poissa J

• Matkaaja
  • Seniori
  • -Rajaton kulkija-
    • ScoMy WebSite
« Vastaus #5 : ke 24.02.2016, 22:59:02 »
Vuoden päivät ovat kuluneet tosi nopeaan tahtiin, eikä meno ole siitä juurikaan laantunut. Päivälleen vuosi takaperin liityin tänne Jatkumoon, joten samalla tyylillä olisi tarkoitus jatkaa matkaa tästäkin eteenpäin.

- Toivotaan että vaellusta riittää vielä pidemmäksikin aikaa. Joten taivalletaan samalla yhdessä tätä matkaa, vaikka sitten ilman päämäärää, tai jotain tiettyä määrättyä määränpäätä?!
-Vaeltajan mieli harhailee-

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #6 : pe 22.04.2016, 17:58:33 »

Eräs Jatkumon perusidea on pitää mukana kaikenlaista väkeä. Ei väliä nohevuudella ja kyvykkyydellä. Myös tavanomainen käy, ja tästäkin poikkeava.

Selitys on niin monipuolinen, etten pysty sitä kasaamaan.

Olen tiukasti tavallisen ihmisen puolella, eikä tarvitse olla erikoisuus, ottaakseen omaa elämää haltuun, ja kiinnostavuuksia löytöinen. Kaikille kuuluu oikeus omiin asioihin, jota tähän kaikkeuteen kuuluvat oikeasti ovat.

Ehkä kirjoitan tästä jotain tarkempaa joskus.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #7 : pe 22.04.2016, 18:24:14 »
Aloituspäivä oli 22.2.2015. Päivä oli sunnuntai.

Ja nyt:  pe 22.04.2016, 18:21:12

Isoveljen synttäripäivä. Jyrkinä jyrräi, kalamiehen kattilassa.

Kaksi kuukautta mennyt. Kevät on pitkällä. Flunssaviikonlopun jälkeen aivan kuin toiseen aikakauteen olisi tullut. Nurmet vihertää, ja lumet pääosin sulaneet.

Kohta meen Saimaaseen. Jäät lähteneet. Vielä räkä vuotaa, ja yskää. Tämä on ollut joillakin sitkeässä. Jopa 4 viikkoa. Kunhan vähän tokenee, niin sinne "avantoon". Avanto-olosuhteet ainakin tiedossa selkeästi, vaikka jäitä ei olisikaan.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #8 : ti 06.12.2016, 09:48:46 »

Itsenäisyyspäivänä 2016

Varmuuskopiointia:

jatkumo_2016_12_06.txt                        100%  129MB   7.6MB/s   00:17

Pakkaamattomana pakettina.

Vielä on tilaa jäljellä,
vielä voit rauhassa jutella.
Vielä voit jatkaa etsintää,
vielä tilaisuuden saat.

https://www.youtube.com/watch?v=bJBgtoah0f4

Mut mistäs näitä aina tietää ...

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #9 : pe 06.01.2017, 11:14:42 »

Jokin katkos netissä. Taisi koskea koko palveluntarjoajaa, eli jotain yhteysongelmaa, vaikka serveri taisi toimia, tosin en pingannut.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #10 : to 23.02.2017, 11:28:07 »

2v.

Oli sekin startti kun alkoi viritellä uutta elintilaa.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #11 : to 23.02.2017, 11:35:51 »

2v.

Oli sekin startti kun alkoi viritellä uutta elintilaa.

Onnea ja pitkää ikää kaksivuotiaalle! Tehdäänpä tästä foorumipäivästä hieno synttäripäivä.
Jatkumo on moderni, perspanomyönteinen rähinöintiin keskittyvä yleiskeskustelufoorumi, joka tarjoaa kohtaamispaikan niin piilo- kuin julkirunkuille.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #12 : to 23.02.2017, 12:57:57 »

Itse asiassa synttärit oli jo eilen. Hokasin vasta tänään kun eräässä paikassa oli päivis pysähtymyt lukemaan 22.2.2017.

Mut juhlitaan kUn jaksellaan. Eikös tää oo sitä jos vertaa alkuajan mahdottomuudentunteosiin. Hitonmoinen juttu lähteä jatkoon vähän toisella tapaa.

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #13 : to 23.02.2017, 13:24:31 »

Itse asiassa synttärit oli jo eilen. Hokasin vasta tänään kun eräässä paikassa oli päivis pysähtymyt lukemaan 22.2.2017.

Mut juhlitaan kUn jaksellaan. Eikös tää oo sitä jos vertaa alkuajan mahdottomuudentunteosiin. Hitonmoinen juttu lähteä jatkoon vähän toisella tapaa.

Onnea meille ja ennen kaikkea ylläpitäjä-Juhalle!

Tänään vain pari tuoppia - huomenna "pari" enemmän...

Poissa Vanha Vihtahousu

• Konkari
« Vastaus #14 : to 23.02.2017, 14:17:00 »

Itse asiassa synttärit oli jo eilen.

Myöhästyneet onnittelut: Onnea ja pitkää ikää!

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #15 : la 04.03.2017, 01:48:08 »
Tarvitsisiko foorumi moderaatiota? Minusta foorumille on pesiytymässä ongelma. Trollihahmoja esiintyy. T0ope ja nyttemmin T00pe-hahmoja tulee foorumille Rentun(?) kautta. Olen itse Juhalta kysynyt tuosta moderaation tarpeesta, mutta Juha lienee kovin liberaali tässä kysymyksessä. Kunnioitan tuota näkemystä, mutta voi olla niinkin, että jotkut trollailijat käyttävät tilannetta hyväkseen.

Foorumia voidaan pilata liiallisella sallivuudella. Olen itsekin hyvin vapaan mielipiteenilmaisun tukija, niin täällä kuten yhteiskunnassakin, mutta minusta on riski siinä, että foorumi pilaantuu, jos tietyt trollihahmot valtaavat foorumia. Jotain järjestystä aina pitää olla. Kysyin itse parilta kantikselta yxityisviesteillä mielipiteitä tuosta moderaation tarpeesta, mutten saanut oikein selkeää kuvaa, mitä muut haluaisivat.

Hyvä foorumi on. Tuota ei pidä pilata. Itse sanoisin, että jonkinasteista moderointia tulevaisuudessa tarvittaisiin... 8)
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #16 : la 04.03.2017, 05:06:52 »
Onnea nuorelle keharille!
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #17 : la 04.03.2017, 08:03:21 »
Foorumia voidaan pilata liiallisella sallivuudella.

Minusta sallivuus ei kuvaa oikein mitään, joka liittyisi erityisen selkeästi tarvittavaan. Jotta meininki on tolkullista, niin ei tuo sana tautalla olevine hahmotuksineen tuo mitään selviytymiskeinoja.

Parempi mennä kuten toimii, ja arvoida toimivuutta, ja sitä, miten sitä on pyritty löytämään. Pyrkimyshistoriasta voi jo tehdä ennusteita sille, mikä voisi olla hyvää, mahdollisesti, siis mahdollisesti.

BTW  Sallivuudesta tulee mieleen välinpitämättömyys. Tyyliin: Saa aloittaa kahjoilun. Mitäs välii millää on.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #18 : la 04.03.2017, 08:54:22 »
Tarvitsisiko foorumi moderaatiota? Minusta foorumille on pesiytymässä ongelma. Trollihahmoja esiintyy. T0ope ja nyttemmin T00pe-hahmoja tulee foorumille Rentun(?) kautta. Olen itse Juhalta kysynyt tuosta moderaation tarpeesta, mutta Juha lienee kovin liberaali tässä kysymyksessä. Kunnioitan tuota näkemystä, mutta voi olla niinkin, että jotkut trollailijat käyttävät tilannetta hyväkseen.

Foorumia voidaan pilata liiallisella sallivuudella. Olen itsekin hyvin vapaan mielipiteenilmaisun tukija, niin täällä kuten yhteiskunnassakin, mutta minusta on riski siinä, että foorumi pilaantuu, jos tietyt trollihahmot valtaavat foorumia. Jotain järjestystä aina pitää olla. Kysyin itse parilta kantikselta yxityisviesteillä mielipiteitä tuosta moderaation tarpeesta, mutten saanut oikein selkeää kuvaa, mitä muut haluaisivat.

Hyvä foorumi on. Tuota ei pidä pilata. Itse sanoisin, että jonkinasteista moderointia tulevaisuudessa tarvittaisiin... 8)

On myös sinun etusi, että Jatkumon moderointilinja on liberaali ja salliva. Outomaankin piti olla moderoimaton, mutta siellä Sepe oli varsinainen asioista päättäjä ja löysä paska tiistai totteli nöyrästi Sepen määräyksiä ja heitätti sinut ulos Outsalta.

Ole nyt vaan tyytyväinen siihen, että saat täällä jankata fakki-idioottimaisia toiston toistojasi. Kovinkaan moni ei taida jaksaa lukea sinun totuudentorvesi törähdyksiä. Uskon, että sinun elämäsi paineita purkaa mahdollisuus, että saat Jatkumolla lämmittää jo vuosia sitten keittämääsi pahanmakuista velliä.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #19 : la 04.03.2017, 13:46:28 »
Yhyy yhyy yhyy, sinä apina. Tuo toinen ei ole minun luomukseni mutta heitä tarvitaan ehdottomasti lisää. Tätähän me haluamme, yhteis kunta, foorumintila. :) 
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius