Kirjoittaja Aihe: Julkkikset ja Johanna Tukiainen  (Luettu 7952 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
Vs: Julkkikset ja Johanna Tukiainen
« Vastaus #80 : ke 31.10.2018, 20:00:15 »
^Hyvin ympätään yhteen. Kuvittelu ja olettelu on usein eri asia kuin todellisuus. Pelkomme eivät usein ole rationaalisia ja suhteessa todellisuuteen. Väkivalta "tuntuu" lisääntyneen jos lööppejä katsoo mutta oikeasti vähenee. Lukutaito, rokotuskattavuus, elinikä jne parantuneet huimasti, köyhyys ja nälkä vähenee ja trendit hyviä. Tiedostava eliittikin on metsässä ja dystooppisempi kuin todellisuus. Tästä piakkoin laitan socrun ketjuun* testin. (Varrokaa ;) ).
(Luonto (- ihmiset) on sitten eri juttu, siellä trendit ei oo hyviä).

JK. *) Kamarissa Socrun aloittamaan "Tuomiopäivän profeetat" -ketjuun.
« Viimeksi muokattu: to 01.11.2018, 00:29:45 kirjoittanut MrKAT »
Missä kohu siellä persu.                    Estolistallani ovat (eivät näy selaimellani):
Missä persu siellä poliisi.                    VA, Saares, Toope.

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #81 : ke 31.10.2018, 22:51:28 »
^Rantala plagioi(*) emeritusprofessori Valtaojaa kuvatessaan miten hyvin meillä menee. Ja oikessahan pojat ovat. Ihmiskunta on ottanut valtavia harppauksia hyvinvoinnissa noin suuressa mittakaavassa. Kuitenkin joillakin menee edelleen todella surkeasti. Samoin luonnolla on ns. haasteita.

Epäkohtien parantamisessa kukin hoitakoon oman leiviskänsä, enempää ei voi vaatia. Julkkisten osuus on tietoisuuden levittämien.

---
(*) termiä käytettäisiin jos asiasta olisi kirjoittanut eräs poliitikko.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #82 : to 01.11.2018, 08:34:25 »
Tykkäsin aikoinaan Tikusta ja Takusta, mutta sitten kun päästiin Madventuresin 3. kauteen jossa he keuhkosivat "who are we to judge" kun jonkin afrikkalaisen heimon parissa viilleltiin partakoneen terällä pikkuvauvalle "komeita" arpikuvioita, meni kunnioitus näitä jätkiä kohtaan. Taitavat paskat nakata siitä mitä yksilöille tapahtuu. Joku koirien syömisestä meuhkaaminen mitä jotkut yleisössä harrastivat oli tottakai naurettavaa, mutta sitten tämä että ketään ei kiinnosta lasten kiduttaminen ja rääkkääminen kun sitä tehdään kulttuurin nimissä... Ei jätkiä itseään, eikä yleisöä, niin vakavaksi vetää. Ei yhtään naurata kun nämä saapastelevat nauraen pankkiin.

Ristiriitaiseen tapaani kuitenkin katson heidän ohjelmiaan ja luen/plaraan kirjojaan. Silti nyppii. Luottamus ja usko meni.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #83 : la 03.11.2018, 18:14:57 »
Ei yhtään naurata kun nämä saapastelevat nauraen pankkiin.
Viikonlopun IS tuli ostettua jossa on tulojuorukalenteri. 
Taulukossa
Tv-juontajat ja -selostajat  TOP 36
  12. on Milonoff Tunna toimittaja, juontaja   98 095
  13. on Rantala Riku juontaja                      97 507

Rantala on ollut vasemmistoliiton läpyskässä puskemassa vasureita äänetämään. Muistanpa juna-asemalla nähneeni Vasurien mainoksen jossa Rantala poseerasi. (Ei ehkä itse ollut ehdokkaana mutta tukijana).
  Tv-ohjelmassa "Heikelä syndrooma" hän tunnusti kuitenkin olevansa allerginen marsseille, vieroitus tuli 10-vuotiaana kun oli köyhänä vähät rahansa tuhlannut pieneen hopeaiseen ilmapalloon ja katsoi "orpona" vierestä vasemmiston vappumarssia jossa penskoilla oli satasen hienot suuret jättipallot ja mietti "nuoko muka sorrettuja?"
Missä kohu siellä persu.                    Estolistallani ovat (eivät näy selaimellani):

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #84 : la 03.11.2018, 20:35:21 »
Kuuntelin juuri iltakävelyllä kännykän kautta kuulokkeiden välityksellä Yle Areenasta Tuija Pehkosen haastattelun Rosa Meriläisestä. Vähän jäi loppua kuuntelematta.

En muistanut, että Meriläinen on ollut Vihreiden kansanedustaja. Luulin tyyppiä vasemmistoliittolaiseksi, kunnes oikea puolue ohjelman kestäessä selvisi.

Haastattelun perusteella sain kuvan, että Merilänen on supersuorittaja, jonka itsetunto on ääretön. Hän kertoi, että häntä on kotona opetettu olemaan välittämättä siitä, mitä muut sanovat. Hänestä sai käsityksen, että hän ei häpeä mitään, eikä mikään ole noloa. Kaikesta voi kertoa, ja aika hurjia juttuja Meriläinen kertoikin. Minulle jäi mielikuva, että Meriläinen haluaa olla ensimmäinen ja kaiken keskipisteenä. Hän kertoi, että hän menee aina istumaan keskelle eteen ja ottaa seisovasta pöydästä ruokaa aina ensimmäisenä ja keskeyttää muut puhujat silloin kuin mieli tekee ja pyytää puheenvuoroa, vaikka ei olisi asiaakaan.

Kyllähän tuollainen yhden henkilön kohdalla käy, mutta jos kaikki toimisivat samoin, mitähän siitä tulisi. Tappelemallako ratkaistaisiin, kuka saa olla ensimmäinen.

Tätä kirjoittaessani en tiedä, miltä Meriläinen näyttää. Sotken hänet mielessäni Anna Kontulaan. Nyt aion katsoa Googlen kuvahausta...

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rosa_Meril%C3%A4inen

Täysin eri näköinen tyyppi kuin minkä kuvan sain pelkän äänen perusteella. Kuvittelin todellakin hänet Anna Kontulan tyyppiseksi hieman pyöreähköksi ja vanhemman näköiseksi henkilöksi.

Kun tässä välissä katsoin Kontulan kuvaa huomaan todellakin kuvitelleeni Meriläisen hänen näköisekseen. Ihmettelinkin, miten Meriläinen on harrastanut uimahyppyä ja balettitanssia ja kaikenlaista, mitä Kontulan tyyppisen vartalon omaava ei ehkä tekisi. Hassua, että Kontula on nuorempi kuin Meriläinen, vaikka kuvista voisi luulla, että asia on päinvastoin.

Vedän takaisin viimeisen virkkeen ja osittain myös sitä edeltävät katsottuani uusia kuvia Meriläisestä. Wikipedian kuva taisi olla vanha. Meriläinen on lähes joka kuvassa täysin erilainen. Ilmankos hänen ulkonäöstään ei jää minun kaltaiselleni huonon kasvomuistin omaavalle oikein käsitystä. Rosa Tuhatkasvo.

Yhden asian olisin halunnut kokeilumielessä kysyä mitään salailemattomalta Meriläiseltä. Paljonko hänen nettotulonsa vuodessa ovat, ja mistä ne pääosin koostuvat?

https://areena.yle.fi/1-4561390

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #85 : la 03.11.2018, 20:37:44 »
Mitä kummaa tekee puheenvuorolla jos ei ole asiaa?  ::) Vai olisikohan hän nyt vähän ironisoinut itseään...
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #86 : la 03.11.2018, 20:54:24 »
Mitä kummaa tekee puheenvuorolla jos ei ole asiaa?  ::) Vai olisikohan hän nyt vähän ironisoinut itseään...

Lainaus: "Mulla on ollu kaikkia semmosia periaatteita omalta kohalta, vaikka semmosia, että mä joskus, et oon opetellut sitä, että mulla on oikeus mennä ensin eteen ja keskelle siinä missä muutkin. Mä kuusvuotiaana päätin, että mä meen aina eteen ja keskelle, jos on mahollisuus vaikka koulussa luokassa tai missä tahansa tilanteessa, ja oon noudattanut sitä periaatetta siitä pitäen. Ja sit mä oon ottanu semmosen periaatteen, alle kakskymppisenä, et jos tulee kysymys, että onko kysymyksiä vai kommentteja, mä nostan heti käden pystyyn ennen ku mä ehdin miettiä, et onko se mun kysymys tai kommentti hyvä."

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #87 : su 04.11.2018, 00:15:56 »
Rosa Meriläinen kantoi "vittu haisee hyvälle" -rintamerkkiä.
Äitinsä on tunnettu näyttelijä Anneli Ranta-Meriläinen ja hän on paitsi näyttelijänä hyvän näköinen, niin on tässä 59-vuotiaana rannalla bikineissä hyvän näköinen:
MTV-linkki: Kuva 59-vuotias salkkarit-tähti on upeassa rantakunnossa

Näyttelijällä pitää/tahtoo olla esillä olon himoa ja se on tietysti periytynyt.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #88 : su 04.11.2018, 02:24:50 »
Rosa Meriläinen kantoi "vittu haisee hyvälle" -rintamerkkiä.
Äitinsä on tunnettu näyttelijä Anneli Ranta-Meriläinen ja hän on paitsi näyttelijänä hyvän näköinen, niin on tässä 59-vuotiaana rannalla bikineissä hyvän näköinen:
MTV-linkki: Kuva 59-vuotias salkkarit-tähti on upeassa rantakunnossa

Näyttelijällä pitää/tahtoo olla esillä olon himoa ja se on tietysti periytynyt.
Päätin, etten edes katso koska a) Rosa Meriläinen, b) sen äiti.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #89 : su 04.11.2018, 02:27:30 »
Tykkäsin aikoinaan Tikusta ja Takusta, mutta sitten kun päästiin Madventuresin 3. kauteen jossa he keuhkosivat "who are we to judge" kun jonkin afrikkalaisen heimon parissa viilleltiin partakoneen terällä pikkuvauvalle "komeita" arpikuvioita, meni kunnioitus näitä jätkiä kohtaan. Taitavat paskat nakata siitä mitä yksilöille tapahtuu. Joku koirien syömisestä meuhkaaminen mitä jotkut yleisössä harrastivat oli tottakai naurettavaa, mutta sitten tämä että ketään ei kiinnosta lasten kiduttaminen ja rääkkääminen kun sitä tehdään kulttuurin nimissä... Ei jätkiä itseään, eikä yleisöä, niin vakavaksi vetää. Ei yhtään naurata kun nämä saapastelevat nauraen pankkiin.

Ristiriitaiseen tapaani kuitenkin katson heidän ohjelmiaan ja luen/plaraan kirjojaan. Silti nyppii. Luottamus ja usko meni.
Olen niin vihreä, etten voi hyväksyä Rikun ja Tunnan tuhatkertaista hiilijalanjälkeä perussuomalaiseen verrattuna, minkä aiheuttavat lentomatkailuillaan.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo