Kirjoittaja Aihe: Omia ilmoituksia  (Luettu 30495 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
Vs: Omia ilmoituksia
« Vastaus #20 : ma 07.03.2016, 11:17:47 »
Tottakai viestittely määrä vaihtelee muun toiminnan mukaan, mutta nikkien poistot/muuttamisen, tarpeettomat totaalitauot yms eivät aukea minulle.

Kokeilepa vaikka totaalitaukoa jospa oppisit ymmärtämän. Päätyisit ehkä jopa nikkisi poistamiseen.

Uskon että se saisi ymmärrystä.

Poissa socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #21 : ma 07.03.2016, 11:22:06 »
Tottakai viestittely määrä vaihtelee muun toiminnan mukaan, mutta nikkien poistot/muuttamisen, tarpeettomat totaalitauot yms eivät aukea minulle.

Kokeilepa vaikka totaalitaukoa jospa oppisit ymmärtämän. Päätyisit ehkä jopa nikkisi poistamiseen.

Pers.
Luotan vain miehiin, jotka räyhäävät ja naisiin, jotka runq.

Tummasilmäsusanna

• Vieras
« Vastaus #22 : ma 07.03.2016, 11:23:21 »
Intervallityyppinen viestittely tuntuu olevan foorumeilla yllättävän yleistä eli viestitellään joku ajanjakso paljon ja sitten pidetään taukoa tai häivytään kokonaan. Minulle aivan käsittämätön toimintamalli. Tottakai viestittely määrä vaihtelee muun toiminnan mukaan, mutta nikkien poistot/muuttamisen, tarpeettomat totaalitauot yms eivät aukea minulle. Samoin jonkun ärsyttävän rivikirjoittajan takia häipyminen. Paha kahnaus ylläpidon kanssa on sitten toinen juttu.

Sehän riippuu ihan siitä, että kuinka palkitsevaksi kirjoittelun kokee. Jossain vaiheessa voi tajuta, että kirjoittelu on vain jonkinlainen riesa, jota tekee, vaikkei saa siitä vastiketta ajankäytön tuhlaamiselleen. Tällöin voi olla järkevää irrottautua kokonaan, jotta ei tule kiusausta palata vanhaan hyödyttömään tapaan. Ja ainahan voi sitten palata takaisin, jos siltä tuntuu.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #23 : ma 07.03.2016, 11:31:06 »

Pers.

Valitan Ylläpidolle.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #24 : ma 07.03.2016, 11:34:01 »
Harmillisia uutisia, toden totta. Mutta ymmärrän kyllä. Itselläni alkaa olla samaa oiretta ja kieltämättä viime viikonllopun "hassunhauskat" kommentit saivat pohtimaan, mitä hemmetin järkeä tälläisiä pohjanoteerauksia edes on tulla lukemaan.

T: Xante

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #25 : ma 07.03.2016, 12:57:27 »
Jos kyllästyn johonkin foorumiin, lopetan kirjoittamisen ja foorumin seuraamisen. En katso tarpeelliseksi ilmoittaa teatraalisesti, että nyt lähden ovet paukkuen enkä koskaan enää tule takaisin (teidän tänne jäävien typerysten seuraan). Niin, että terve vaan.

En viittaa tällä edellä mainittuun tapaukseen, joka on lajissaan maltillinen ja sivistynyt. Viittaan muihin tapauksiin, joita joskus näkee. Kaikella on aikansa. Foorumeillakin. Niiden kultakausi on tainnut mennä ohi jo ajat sitten.

Poissa Mooses Kutuharju

• Konkari
« Vastaus #26 : ma 07.03.2016, 13:13:52 »

Katson täten aiheelliseksi varoittaa, että EN ole aikeissa läheteä kulumallakaan. En vaikka arvostettu nimim. Peräsuoli muuttaisi nimekseen Kingdom of Heaven ja avatarekseen Cicciolinan.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #27 : ma 07.03.2016, 13:19:57 »
Intervallityyppinen viestittely tuntuu olevan foorumeilla yllättävän yleistä eli viestitellään joku ajanjakso paljon ja sitten pidetään taukoa tai häivytään kokonaan. Minulle aivan käsittämätön toimintamalli. Tottakai viestittely määrä vaihtelee muun toiminnan mukaan, mutta nikkien poistot/muuttamisen, tarpeettomat totaalitauot yms eivät aukea minulle. Samoin jonkun ärsyttävän rivikirjoittajan takia häipyminen. Paha kahnaus ylläpidon kanssa on sitten toinen juttu.

Sehän riippuu ihan siitä, että kuinka palkitsevaksi kirjoittelun kokee. Jossain vaiheessa voi tajuta, että kirjoittelu on vain jonkinlainen riesa, jota tekee, vaikkei saa siitä vastiketta ajankäytön tuhlaamiselleen. Tällöin voi olla järkevää irrottautua kokonaan, jotta ei tule kiusausta palata vanhaan hyödyttömään tapaan. Ja ainahan voi sitten palata takaisin, jos siltä tuntuu.

Joo mutta itse ajattelen niin, että jos aihe on herättänyt kiinnostusta niin paljon, että olen siihen kirjoittanut, aika ei ole mennyt hukkaan.

Jos taas foorumilla ei käydä mielenkiintoisia keskusteluja, vähennän automaattisesti viestittelyä, ehkä kirjoittelen jotain kevyttä säästä tms.

Nikin poistaminen ei auta ollenkaan siihen, jos kokee häiritseväksi tarpeensa kurkkia muitten kirjoituksia.

Tummasilmäsusanna

• Vieras
« Vastaus #28 : ma 07.03.2016, 14:49:45 »

Joo mutta itse ajattelen niin, että jos aihe on herättänyt kiinnostusta niin paljon, että olen siihen kirjoittanut, aika ei ole mennyt hukkaan.

Jos taas foorumilla ei käydä mielenkiintoisia keskusteluja, vähennän automaattisesti viestittelyä, ehkä kirjoittelen jotain kevyttä säästä tms.

Nikin poistaminen ei auta ollenkaan siihen, jos kokee häiritseväksi tarpeensa kurkkia muitten kirjoituksia.

No joo, onhan se noinkin. En koe itsekään tarpeelliseksi poistaa nimimerkkiä, vaikka kirjoitteluni täällä tuntuu nyt tosi irralliselta ja siltä, että ihan sama, vaikken kirjoittaisikaan. Ja eipähän sitten tarvitse harmitella, että pitipä poistaa nikki, jos joskus haluaa taas kirjoitella enemmänkin.

Mutta ehkä siinä nikin poistamisessa tai muussa teatraalisessa lähdössä onkin kyse siitä, että haluaa jättää hyvästit. Se on sellainen lähtemisen riitti, ja lähtijä haluaa tehdä siitä jotenkin yhteisöllisen. Kaippa jokainen myös haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi, niin jos joku tuntuu jäävän kaipaamaan, niin ihan mukavaltahan se ymmärrettävästi tuntuu. Tai ehkä siinä on joskus mukaanluettuna pieni syytös; minun pitää lähteä, kun te olette tuollaisia.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #29 : ma 07.03.2016, 14:56:27 »
Minusta on ihan hyvä, että ilmoittaa, jos lähtee foorumilta. Ihmettelen vain lähtemisen syitä, jotka välillä vaikuttavat aika pieniltä tai oudoilta. Esim Lenny puuhaili vielä eilen maksua Juhalle foorumin pyörittämiseen.

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #30 : ma 07.03.2016, 18:11:33 »

Aina ei se ilmoittaminenkaan ole mitenkään luontevaa, kun joskus vaan jää käymättä foorumilla. Näin itselleni on käynyt muutamaan kerran, että on tullut pitkiä taukoja ilman mitään aikomusta. Tuntuisi idioottimaiselta joskus muutaman viikon jälkeen käydä kertomassa, että "oho, olenkin jäänyt tauolle ihan huomaamatta".

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #31 : ma 07.03.2016, 20:18:49 »
Juhalle toive: pidä tunnus äläkä koske siihen!

Ei tulisi mieleenikään.

Siinähän ei sinänsä ole mitään pahaa, olen riippuvainen monestakin asiasta, mutta periaatteisiin kuuluu näiden riippuvuuksien pitäminen vain omana ongalmanani. Mutta olen herännyt sellaiseen ikävään tosiasiaan, että olen ruvennut aukomaan päätäni täällä monille. Juha, Toope, Faustinen, joitakin mainitakseni. Tämä on jotakin, mitä en voi itsessäni sietää, joten tämä on yksi syy katkaisulle.

En osaa sanoa. Vaihe on tärkeä sinulle, olipa perustelu miten oli, jos kyseessä on vaihe.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #32 : ma 07.03.2016, 20:20:50 »
Tunnistan itsessäni vastaavan kuvion, mikä vielä korostuu nykyisessä tilanteessani, kun elän arkeani vieraassa ympäristössä. Lähtösi pakottaa minutkin vakavasti yrittämään irtiottoa, sillä sinä olet ollut minulle yksi niistä kirjoittajista, joiden seurassa olen viihtynyt.

Minusta reaali tulee laittaa kuntoon. En voi suositella tätä sen syrjäyttäjänä.

Paluun voi aina tehdä. Joskus lomittamisen, mutta ehkä selkeän vetäisyn jälkeen.

Vinkki: Käy ihmisten ilmoilla. Katsele ihmisiä. Kiireettömästi. Vain ole, ja anna ajatusten tulla ja mennä.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #33 : ma 07.03.2016, 20:35:52 »
Juhalle toive: pidä tunnus äläkä koske siihen!

Ei tulisi mieleenikään.
poliitikon vastaus.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #34 : ma 07.03.2016, 20:41:37 »
poliitikon vastaus.

Ehkä. En kyllä ymmärrä, mitä järkeä on nikkien poistossa. Perustelu ei varmaan kuulu tähän todellisuuteen.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #35 : ti 08.03.2016, 18:33:40 »
Lenny näyttää paenneen seniilin läskimooseksen foorumille, kun ei kestänyt Jatkumon raisuuksia.

Heikko esitys. Ehdotan, että Lenny ristitään Nynnyksi.

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #36 : ti 08.03.2016, 18:48:57 »
Lenny näyttää paenneen seniilin läskimooseksen foorumille, kun ei kestänyt Jatkumon raisuuksia.

Ai jaa, sinäkös siellä olet jatkuvasti toisena lurkkijana, kun lisäkseni joku muukin sitä käy ahkerasti lukemassa. Ainakin nopeasti raportoit uusista aktivoitumisista :D

Ja joka kerran, kun sitä foorumia täällä mainostat, niin lurkkijoiden määrä lisääntyy ainakin hetkeksi. Toivon mukaan sinne saataisiin hiukan enemmänkin porukkaa, että vähän vilkastuisi.

Poissa socrates

• Konkari
« Vastaus #37 : ti 08.03.2016, 18:51:38 »

Ai jaa, sinäkös siellä olet jatkuvasti toisena lurkkijana, kun lisäkseni joku muukin sitä käy ahkerasti lukemassa. Ainakin nopeasti raportoit uusista aktivoitumisista :D

Ja joka kerran, kun sitä foorumia täällä mainostat, niin lurkkijoiden määrä lisääntyy ainakin hetkeksi. Toivon mukaan sinne saataisiin hiukan enemmänkin porukkaa, että vähän vilkastuisi.

Luusereiden paikka, Tupakkamieskin näyttää siellä sähläävän.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #38 : ti 08.03.2016, 18:52:57 »
socrates voisi hankkia elämän

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #39 : ti 08.03.2016, 18:55:02 »
Luusereiden paikka,

No ei tasan ole, kun olenhan minä siellä :P