Kirjoittaja Aihe: Viisauksia  (Luettu 3210 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hartsi

• Konkari
Vs: Viisauksia
« Vastaus #40 : su 12.02.2017, 14:41:51 »

"Keskinkertaiset ihmiset täyttävät maan ja lisääntyvät säännöllisesti.

Ylivertaiset ihmiset tekevät, tai eivät tee, kuin yhden lapsen.

Maailman väkiluku pienenesi hyvin äkkiä jos vain yliviisaat saisivat lisääntyä... Aamen ...

Nimeen Isän, Pojan (Tytön) ja Pyhän Hengen."

Muisto Keijo Kullervo

Mitä sää tommossii hoet ?

Eiks sul oo lainkaa  ommii ajatuksii ?

Suoraan sanottuna, haluatko olla sätkynukke, joka höpöttää jotakin teemaa, minkä on lukenu jostakin, tai mikä on väkisin tuputettu aivolohkoihin.

Siis sinulla ei ole mitään omaa tietämystä, tai kokemusta mistään, vaan siteeraat aina muiden tekemisiin ja niiden varjolla luulet itse eläväsi jonkinlaista omaa elämääsi ?

Kyllä Kepa sivuaa totuutta. Minä olen ylivertainen ihminen ja yksi lapsi. Sinulla muistaakseni useita.

Äläs ny, kyllä Kepa roikkuu ja siteeraa aina jotakin ihan olematonta, profeettoja tms..

Kepalla ei oo omia ajatuksia, vaan sätkyttelee elämäänsä muiden ajatusten nimissä.

- Minulla ja jopa sinullakin Socrupoika, meillä on joskus omiakin ajatuksia

Itselläni ajatusten juoksutus on jopa paljon vilkkaampaa, kuin monilla nuoremmilla.

Mistähän sekin johtuu ? Geeneistä varmaan.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
« Vastaus #41 : su 12.02.2017, 14:43:41 »
Ja minulla on kolme täyskasvuista ihanaa lasta jotka tietävät mitä tietävät ja osaavat mitä osaavat ja se heissä on niin hienoa.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, totuus ja elämä."

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #42 : su 12.02.2017, 14:53:37 »
Ja minulla on kolme täyskasvuista ihanaa lasta jotka tietävät mitä tietävät ja osaavat mitä osaavat ja se heissä on niin hienoa.
Muisto Keijo Kullervo

Minullakin on kolme täyskasvuista lasta, mutta en nyt ole tässä niitä kehuskelemassa heidän osaamistaan.
.........

Ällöttävää tuollainen, jokainen sukulaiseni kyllä tietää, että kuinka hyviä lapseni ovat, mitäs niitä nyt täällä kehuskella.

Vaikuttaa taas ulkokultaisen Kepan jorinoilta, no, antaas olla, sen miehen itsekehu on totaalista ja jatkuvaa työskentelyä, että miten hän on saavuttanut euforian [b Euforia on kaikki muut tunteet ohittava hyvänolontunne. Se voi syntyä luonnollisesti tai lääkkeillä,[/b].

Onneksi Kepa on ainoa Lappeenrannasta, joka on ehdolla taajuussanaston voittonsa jälkeen Miamin-matkalle.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #43 : su 12.02.2017, 15:37:05 »

"Keskinkertaiset ihmiset täyttävät maan ja lisääntyvät säännöllisesti.

Ylivertaiset ihmiset tekevät, tai eivät tee, kuin yhden lapsen.

Maailman väkiluku pienenesi hyvin äkkiä jos vain yliviisaat saisivat lisääntyä... Aamen ...

Nimeen Isän, Pojan (Tytön) ja Pyhän Hengen."

Muisto Keijo Kullervo

Mitä sää tommossii hoet ?

Eiks sul oo lainkaa  ommii ajatuksii ?

Suoraan sanottuna, haluatko olla sätkynukke, joka höpöttää jotakin teemaa, minkä on lukenu jostakin, tai mikä on väkisin tuputettu aivolohkoihin.

Siis sinulla ei ole mitään omaa tietämystä, tai kokemusta mistään, vaan siteeraat aina muiden tekemisiin ja niiden varjolla luulet itse eläväsi jonkinlaista omaa elämääsi ?

Kuules nyt Harald, Lappeenrannan mafia ei tykkää ollenkaan tuollaisesta puheesta.
Ei Keijo Muisto Kullervoa, ystävien kesken Kepa, saa arvostella, kehuskella vaan. Foorumivääpelikään ei anna pisteitä tuommottisesta ja pisteitähän me täällä metsästämme.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #44 : ma 04.12.2017, 12:32:22 »

–  Kyl mää vaa sen sanos, että ainoa hyvä käsmerk on hätmerk, ja ilmene aikas spontevast, ku paik – sano mummo, kun liukkaalla jäätiköllä pyöräili.
–  Ja jos tarttee autosta yhtä ihmetellä, ni vilkuilkuikka sit iha kunnola.
–  Ok. Selvähä tää.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #45 : ti 05.12.2017, 01:52:00 »
Ymmärretäänkö vitsiä, paitti Turus...?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo